לימודי חוץ מכללת אשקלון

תוכן עניינים

לימודי חוץ מכללת אשקלון מציעים לכם מסלולי לימוד שונים, שבסיומם תוכלו להחזיק בתעודה, הסמכה ואישור עבודה בתחומים נחשקים בארץ. בין היתר, תמצאו במכללה קורסים בהנהלת חשבונות, קורס סוכני ביטוח, קורס קבלן שיפוצים וקורס יועצי משכנתא, קורסים לעבודה בתחומי המדיה החברתית, קורס מזכירות רפואית ועוד.

לימודי חוץ מכללת אשקלון מציעים לסטודנטים מגוון אפשרויות ומסלולי לימוד, אליהם ניתן להירשם וללמדם תוך כדי עבודה במשרה חלקית ומלאה, ניתן להשתלב במסלולי ערב ועוד. התלמידים יכולים ללמוד בזמנם, מה שמאפשר להם לאזן בין התחייבויות העבודה והמשפחה. מכללת אשקלון הינו מוסד המציע מגוון תוכניות מקצועיות לסטודנטים, המעוניינים לעסוק בקריירות בתחומים שונים ומגוונים. ריכזנו עבורכם סקירה של חלק ממסלולי הלימוד במכללה.

הנהלת חשבונות – לימודי חוץ מכללת אשקלון

תוכניות הלימוד של לימודי חוץ מכללת אשקלון נועדו לעזור לסטודנטים לרכוש השכלה לקראת המטרות האקדמיות או הקריירה שלהם. תוך התהליך, ליצור לעצמםלימודי חוץ מכללת אשקלון מציעים לסטודנטים מגוון אפשרויות ומסלולי לימוד, אליהם ניתן להירשם וללמדם תוך כדי עבודה במשרה חלקית ומלאה, ניתן להשתלב במסלולי ערב עתיד טוב יותר וכזה שברור להם. אחד ממקצועות הלימוד האפשריים במכללה הוא מקצוע הנהלת החשבונות.

התלמידים ילמדו על עקרונות החשבונאות וכיצד ליישם עקרונות אלה בהקשר עסקי. הם גם ילמדו על מכשירים פיננסיים שונים, כולל מניות, אג"ח והלוואות. הקורס מכסה נושאים כמו ניתוח עלויות ורווחים, ניהול מלאי, ניתוח תזרים מזומנים ותקצוב. הוא נוגע גם בנושאים כמו שיטות פחת וניתוח עלות-תועלת.

למי מיועד קורס הנהלת חשבונות ומה אופציות הקריירה?

קורס הנהלת חשבונות מיועד בדרך כלל לאנשים שרוצים לעבוד עם מספרים או כאלה שישתמשו בכישוריהם מסיבות אישיות (כמו ללמוד כיצד לנהל את חשבונאות העסק שלכם לבד). הקורס נמשך בדרך כלל מספר שבועות עד מס' חודשים.

הוא מכסה נושאים כמו דוחות כספיים, שכר, מיסים ונושאים אחרים הקשורים לנוהלי חשבונאות כלליים. תוצרי הלמידה של קורס הנהלת חשבונות תלויים לרוב בסוג האדם הרשום אליו, כמו גם היכן הוא נלקח – מכללה או בית ספר מקצועי. רוב הסטודנטים צפויים ללמוד כיצד לקרוא דו"ח כספי, לחשב מיסי שכר ולהכין החזר מס ליחידים או לתאגידים.

לימודי חוץ מכללת אשקלון קורס סוכני ביטוח

בנוסף לכך שתלמדו מה זה אומר להיות סוכן ביטוח וכיצד למכור פוליסות, הקורס מכסה גם נושאי אוריינות פיננסית כמו ציוני אשראי, תנאי השקעה וכספים אישיים. כמה נושאים אחרים המכוסים בתוכנית הם חוק שירותי בריאות, טכניקות ניהול סיכונים וטכניקות למניעת הונאות בתחומי הביטוח. למי מיועד קורס סוכני ביטוח? קורסים של סוכן ביטוח זמינים ליחידים המעוניינים בעבודה וכן לחברות הזקוקות לעובדים בעלי מערך מיומנויות מסוים.

קורס סוכני ביטוח הוא מכלול מודולים המעניקים לסוכן ביטוח הבנה בסיסית של התחום וכיצד לנהוג במכירת ביטוח חיים, ביטוחי נסיעות, ביטוחי משכנתאות ועוד.לימודי חוץ מכללת אשקלון מציעים לכם מסלולי לימוד שונים, שבסיומם תוכלו להחזיק בתעודה, הסמכה ואישור עבודה בתחומים נחשקים בארץ בפועל, כל סוכן ביטוח לבסוף עשוי להתמחות בתחומי ביטוח אחרים ונישות שונות. אם התחום מעניין אתכם, לימודי חוץ מכללת אשקלון מזמינים אתכם לקבל ייעוץ מיועץ לימודי מוסמך במכללה.

לימודי חוץ מכללת אשקלון קורס יועצי משכנתאות

יועץ משכנתאות הוא מי שמנהל בהצלחה את ההיבטים הפיננסיים של משכנתא עבור מלווים, לווים ובעלי נכסים. הקורס מתחלק בין מימון, סוגיות בתחום המשפטים ודיני נדל"ן, רכוש, שיווק נכסים ועוד. הקורס מסייע לסטודנטים להבין את ההיבטים הפיננסיים המורכבים של משכנתא ומאפשר להם לתת ייעוץ בנושאים אלו בביטחון ללקוחותיהם.

קורס יועצי משכנתאות הוא אופציה למי שמעוניין להמשיך בקריירה בתחום ייעוץ משכנתאות או למי שרוצה ללמוד יותר על תחום זה. זהו קורס שמטרתו ללמד אנשים את המיומנויות הנדרשות כדי להיות יועץ משכנתאות יעיל ובעל ידע. הקורס מעביר את הלומדים דרך נושאים כמו תכנון פיננסי, נדל"ן, השלכות מס של משכנתאות, משכנתאות בשלבי חיים שונים וכן הלאה. לימודי חוץ מכללת אשקלון מזמינים אתכם להרחיב את הידע שלכם בתחומי ייעוץ המשכנתאות.

לימודי חוץ מכללת אשקלון – קורסי מדיות חברתיות

קורס שיווק ברשתות חברתיות באינטרנט הוא תכנית לימודים המלמדת את התלמידים על היסודות והמיומנויות הדרושים לשיווק מקוון בפלטפורמות מדיה חברתית. במהלך הקורס תלמדו על שימוש מקצועי ושיווקי בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ויוטיוב ועוד.

הקורס מלמד את התלמידים כיצד להשתמש במדיה חברתית כדי לשווק את המוצרים או השירותים שלהם או לבנות את המותג שלהם באינטרנט. כמו כן, בסיוםימודי חוץ מכללת אשקלון מציעים מבחר רחב של קורסים ממגוון תחומים לבחירתכם הקורס יהיה אפשרי להתחיל דרך עצמאית בתחום של שיווק במדיות החברתיות. מרגיש לכם שאתם צריכים להיכנס לעולם הדיגיטל? לימודי חוץ מכללת אשקלון ישמחו לספק לכם ייעוץ לימודי מקיף בנושא.

קורס קבלן שיפוצים לימוד חוץ מכללת אשקלון

קורס קבלן שיפוצים הוא קורס שמלמד אנשים את הכישורים הדרושים להם כדי להפוך לקבלן שיפוצים. הם לומדים כיצד להשתמש בכלי וחומרי בנייה, מערכות חשמל ומערכות אינסטלציה. חלק מהנושאים שאתה עשוי ללמוד בקורס זה הם סוגים שונים של חומרים, כיצד לבנות קירות עם חומרים שונים, כיצד לקרוא שרטוטים ולתקן נזקים בבתים.

כמו כן, במהלך הקורס לומדים כיצד לנהל את נותני השירותים השונים, כיצד ליצור אינטגרציה נכונה בין הספקים של חומרי הגלם לצורכי בנייה ועוד. לימודי חוץ מכללת אשקלון מציעים קורס קבלן שיפוצים שעוזר לאנשים שרוצים להקים עסק קטן משלהם בענף השיפוצים. כמו כן, הקורס עוסק בנושאים כמו איך למצוא עבודה בתחום, לנהל את הזמן בצורה נכונה ועוד.

צריכים מידע נוסף? צרו קשר עם המכללה וקבלו סיוע לימודי מקיף.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים