קורס שיווק ברשתות חברתיות

תוכן עניינים

עידן הדיגיטל. עידן שנות ה-2000. עידן האינטרנט, חנויות אי קומרס, עידן שבו הכל נגיש, מהיר, יעיל, עידן של כאן ועכשיו. עידן של פוסטים, של תמונות, של סרטונים מקוריים, של סטוריז באינסטוש, עידן שבו כולם חייבים לדעת הכל על כולם. עידן של שיתופים, של תגובות, של לקוחות מרוצים וכאלה שפחות, עידן שבו כל הידע חשוף לעיני כולם בכל מקום, בכל הזדמנות. עידן של לחיצת כפתור. של אורגני וממומן, של שיווק בדיגיטל. אם גם אתם רוצים להיות חלק מהעידן הזה, לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם או לשנות מקצוע, אתם צריכים לצאת ללימודי קורס שיווק ברשתות חברתיות.

קורס שיווק ברשתות חברתיות – למי זה מתאים?

  1. לבעלי עסקים קטנים ובינוניים – הרבה פעמים אנחנו רוצים לשווק ולקדם את העסק שלנו בכל מיני דרכים אבליש כמה דברים חשובים שכדאי להתייחס אליהם בתהליך של בחירת קורס שיווק ברשתות חברתיות אנחנו לא יודעים איך לעשות זה. אז אנחנו משלמים למישהו שיעשה את זה עבורנו. לפעמים התוצאה לא מספיקה לנו, אנחנו לא מקבלים את התמורה לכסף שאנחנו משלמים או שאנחנו רוצים להיות בשליטה אבל אין לנו את הידע והכלים המתאימים לזה. לכל אותם אנשים שרוצים לקדם ולשווק את העסק שלהם בעצמם, קורס שיווק ברשתות חברתיות יכול בהחלט להתאים!
  2. למי שרוצה לשדרג את ההכנסה שלו – קורס שיווק ברשתות חברתיות הוא משהו שכל אחד יכול לעשות אותו. לא משנה אם אתם עובדים במשרה חלקית או מלאה, אם את אמא בחופשת לידה, אם אתם רוצים לשנות כיוון מקצועי או כל סיבה אחרת. הקורס יכול להתאים לכם. לאחר מכן ייפתחו בפניכם המון אפשרויות גם בתור עצמאיים וגם בתור שכירים.
  3. למי שרוצה לעשות שינוי מקצועי– קורס שיווק ברשתות חברתיות מתאים לכל מי שרוצה לעשות שינוי בקריירה שלו ואין זמן טוב יותר מאשר עכשיו. אם אתם מרגישים שאתם לא מרוצים מהעבודה שלכם, לא מסופקים, רוצים להרויח יותר כסף בפחות זמן, יכול מאוד להיות שזה הפתרון בשבילכם.

כמה עולה קורס שיווק ברשתות חברתיות ?

העלות של קורס שיווק ברשתות חברתיות משתנה ונעה בממוצע בין 1,000-10,000 ש“ח. מדוע הטווח כל כך גדול? משום שיש קורסים פשוטים וממוקדים של כמה מפגשים בלבד, בהם תלמדו על הרשתות החברתיות העיקריות כמו פייסבוק ואינסטגרם. לעומת זאת, יש קורסים יותר מתקדמים בהם לומדים על כל העולם הזה של רשתות חברתיות, עוברים רשת רשת והידע שמקבלים הוא נרחב יותר. לכן, העלות משתנה בהתאם לסוג הקורס, הידע המועבר בו, אופי הקורס, האורך שלו והרמה המקצועית.

מה לומדים בקורס שיווק ברשתות חברתיות?

במהלך הקורס תלמדו את התכנים הבאים:

  • היכרות עם הרשתות הקטנות והגדולות ביותר בעולם: יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, לינקדין, פינטרסטהעלות של קורס שיווק ברשתות חברתיות משתנה ונעה בממוצע בין 1,000-10,000 ש“ח. מדוע הטווח כל כך גדול ועוד.
  • הבנת מושגים הקשורים לתחום כמו פוסטים, קידום אורגני וממומן ברשתות חברתיות, שיתופים, סטוריז, הייליטס ועוד.
  • מהן יכולות המדידה של כל רשת חברתית בנפרד?
  • איך בודקים נתונים סטטיסטיים ברשתות חברתיות?
  • ביצוע מחקרים מקיפים על קהלי יעד ומחקר מתחרים ברשתות חברתיות.
  • טיפים לשיווק ופרסום נכון בכל רשת חברתית בנפרד.
  • מתי לשווק איך לשווק.
  • מה אסור לעשות ברשתות החברתיות ואיך שומעים לחוק.
  • ועוד…

איך בוחרים קורס שיווק ברשתות חברתיות?

יש כמה דברים חשובים שכדאי להתייחס אליהם בתהליך של בחירת קורס שיווק ברשתות חברתיות:

  1. אונליין או פרונטלי – בדקו עם עצמכם ועם רמת המסוגלות שלכם מה אתם מעדיפים. האם אתם מעדיפים קורס בזום?, אולי אתם רוצים קורס שמאגד קבוצת סרטונים שנשלחים אליכם אחת לשבוע או יותר במייל ואז אתם צופים בסרטונים בזמן הפנוי שלכם ולומדים דרכם את הידע שניתן בקורס, או שאולי בכלל מתאים לכם קורס פרונטלי?. השיקולים קשורים ליכולות הלמידה שלכם, לכמות הזמן הפנוי שיש לכם וכמובן גם לאם אתם משלבים את הקורס עם עבודה נוספת או לא.
  2. מעמיק או ממוקד – כמו שכבר הבנתם, יש המון סוגים של קורסים ללימוד שיווק ברשתות החברתיות. כדי לבחור את הקורס הנכון ביותר עבורכם, עליכם להגדיר את המטרות שלכם. כלומר, עליכם להבין מדוע אתם יוצאים לקורס ועם איזה ידע, כלים ומיומנויות אתם רוצים לצאת בסיום הקורס.
  3. בית ספר או מומחה לשיווק ברשתות חברתיות – יש בעיקרון כמה דרכים לעבור את הקורס. האחת היא בעזרת אדם מומחה ברשתות חברתיות שמכיר את כל הידע וכבר עובד ופועל בתחום הזה שנים רבות. השניה היא דרך בית ספר מקצועי המלמד הכשרות בתחום האינטרנט, השיווק והדיגיטל.
  4. עלות – כמובן שיש לקחת בחשבון גם את עלות הקורס.
  5. דלתות והזדמנויות – בדקו אילו משרות יפתחו בפניכם או מה תוכלו לעשות עם הידע שתרכשו בסיום הקורס.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס שיווקב רשתות חברתיות? דרך האתר Limudim index תוכלו להיחשף לכל המידע הדרוש לכם ולבחור את המסלול המתאים. נשמח ללוות, לסייע ולענות לכם על כל שאלה. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים