מכללת גליל מערבי עכו

תוכן עניינים

אחת ההחלטות הכי חשובות שאנחנו עושים בחיים שלנו, קשורה למקום שבו נחליט ללמוד. בין אם אנחנו מתכננים להשתלב במסלול של תואר ראשון, תואר שני או לצאת ללימודים מקצועיים/קורסים בסופם נקבל תעודה, עלינו לחשוב היטב איפה אנחנו רוצים ללמוד ולא ללכת על האופציה הקלה או הנוחה ביותר לנו. אחד המקומות היותר מומלצים ללימודים הוא מכללת גליל מערבי עכו. מקום שגם ממוקם באחד האזורים הכי יפים שיש בארץ, בלב הגליל וגם מספק לסטודנטים שלו תכנית לימודים ייחודית. למכללה מגיעים טובי המרצים בישראל ויש מגוון של מסלולי לימוד. אז בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת על מכללת גליל מערבי עכו.

אילו סוגים של מסלולי לימוד מוצעים לסטודנטים במכללת גליל מערבי עכו?

ניתן לחלק את המסלולים במכללת גליל מערבי עכו לכמה סוגים:

  1. לימודי תואר ראשון – המכללה מציעה מגוון של מסלולי לימוד לתואר ראשון איכותי ברמה סופר גבוהה. בין השאר ניתן להשתלבאילו סוגים של מסלולי לימוד מוצעים לסטודנטים במכללת גליל מערבי עכובאחד המסלולים הבאים: לימודי חינוך, חינוך ולקויות למידה, התפתחות לגיל הרך, לימודי כלכלה, לימודי חשבונאות וראיית חשבון, לימודי לוגיסטיקה, לימודי סוציולוגיה, לימודי ניהול, קרימינולוגיה, לימודים רב תחומיים, לימודי שימור, לימודי תיאטרון, לימודי ממשל וחברה אזרחית ועוד.
  2. לימודי תואר שני – בנוסף, אם כבר יש לכם תואר ראשון, מכללת גליל מערבי עכו מציעה גם מסלולים לימוד לתואר שני כמו למשל תואר שני MA בניהול וכלכלה, תואר שני MA בניהול מערכות חינוך, תואר שני MA באוריינות וחדשנות בחינוך ותואר שני בקרימינולוגיה.
  3. בית הספר לניהול- בית הספר לניהול של מכללת גליל מערבי בעכו מציע לסטודנטים שלו מגוון של מסלולים מעולים כמו למשל להשתלב בבית הספר לניהול ותקשורת, לימודי חשבונאות וראיית חשבון, לימודי ניהול ידע ומידע, לימודי כלכלה, לימודי לוגיסטיקה ועוד.

לימודי חוץ

פרט למסלולי הבסיס אותם המכללה מציעה, קיימים גם לימודי חוץ והמשך. היחידה ללימודי חוץ של מכללת גליל מערבי בעכו מציעהכיצד לבחור את המסלול המתאים לי ביותר במכללת גליל מערבי בעכו? לסטודנטים שלה מענה מלא להתפתחות אישית וגם מקצועית למי שסיים תואר ראשון, שני וגם לסטודנטים שאין להם תואר אקדמאי ורוצים ללמוד. ניתן להשתלב באחד מהמסלולים הבאים ביניהם מסלול סייבר ודיגיטל, הכשרות מנהלים ומנהל, לימודי כלכלה ועוד…

מהי תכנית הפרקטיקום של מכללת גליל מערבי בעכו?

תכנית הפרקטיקום של המכללה נחשבת לאחת מאבני הדרך למסלול ההצלחה של הסטודנטים המגיעים ללמוד בה. המכללה שמה דגש רב על מה שנקרא מצויינות אקדמית, כאשר מטרת העל של המכללה היא לאפשר לסטודנטים מצד אחד לרכוש כלים נוחים ליישום בתחום הניהול והכלכלה, מצד שני להתמודד עם מגוון של מצבים וסיטואציות בתחום זה ברמה הפרקטית. התכנית משלב מגוון של כלים וידע תיאורטי לצד שיטות מחקר והתנסות בתהליכים ופתרון בעיות הקשורות לסוגיות ניהוליות בחיי היום יום. הסטודנטים מקבלים את מירב הכלים כדי שיוכלו בסיום הלימודים, לצאת החוצה, להשתלב בשוק העבודה, להתקבל לתפקידים ניהוליים בכירים בארגונים, חברות, מפעלים, סטארטאפים ועוד. הסטודנטים המשתתפים בתכנית הפרקטיקום משתלבים בה במהלך השנה השלישית ללימודים ובה כל סטודנט משתלב בארגון מסוים למשך 4 שעות, פעם בשבוע, לאורך שנת לימודים שלמה.

בנוסף, הסטודנטים נהנים מחניכה צמודה של מנהל ומרצה במכללה וזוכים לבצע פרויקט קבוצתי עם סטודנטים נוספים, מה שעוזר רבות לשיפור תהליכים ארגוניים. המרצים במכללה, המדריכים והמנהלים בארגונים עצמם נמצאים בקשר רציף לאורך כל שנת הלימודים בכדי לסייע לסטודנטים ולהיות בטוחים כי הפרויקט צולח וכי הסטודנטים עומדים במטרות הפרויקט.

איך אבחר את המסלול המתאים לי ביותר במכללת גליל מערבי בעכו?

בכדי לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר במכללת גליל מערבי בעכו, יש כמה דברים חשובים שאתם צריכים לשאול את עצמכם.מכללת גליל מערבי בעכו מציעה מגוון רחב של קורסים ולימודי תואר במבחר נושאים הדבר הראשון קשור למעשה למה שמעניין אתכם ולמטרות שלכם בחיים. נסו להבין באיזו משרה הייתם רוצים להשתלב בשנים הקרובות שאחרי הלימודים וכיצד הלימודים אמורים לתרום לכם ולהעניק לכם כלים, ידע וניסיון נוסף. בדקו את הקורסים השונים שיש במכללה, השוו ביניהם, נסו לדבר עם סטודנטים שלומדים או סיימו ללמוד במכללה ולחוות דרך חוות הדעת שלהם את המקום. בדקו כמה פעמים בשבוע תצטרכו להגיע למכללה, אילו מטלות צפויות לכם לביצוע לפני, תוך כדי ולאחר מכן. נסו להבין איזה ידע תקבלו ואיך הוא יתרום לכם מבחינה פרקטית ומקצועית. רק אחרי שבחרתם את כל הדברים הללו, תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

רוצים לקבל מידע נוסף על מכללת גליל מערבי בעכו? לא בטוחים איזה מסלול מתאים לכם? דרך האתר לימודים אינדקס, תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם וכך למעשה להחליט באיזה מסלול להשתלב. אנו עושים את מירב המאמצים, בכדי לספק לכם את המידע האמין, המקצועי והרלוונטי ביותר עבורכם, שכן אנו מבינים כמה החלטה זו היא חשובה לעתידכם המקצועי. כעת, כל שעליכם לעשות, הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב.

מכללת עכו היא אחת המכללות היותר פופולריות בשנים האחרונות. סטודנטים מכל הארץ מגיעים כדי ללמוד במכללה הזאת. מדובר על מכללה אשר מעניקה לנו כלים רבים, מקצועות ולימודי תואר כאחד. מדובר על מכללה אקדמית אשר גם מכונת המכללה האקדמית גליל מערבי. המכללה שוכנת בגליל המערבי סמוך ליישוב בוסתן הגליל. אם אתם גרים באזור או שאתם רוצים ללמוד במכללה בעלת מוניטין גבוה, מכללת עכו היא בשבילכם.

רקע היסטורי

מכללת עכו הוקמה בשנת 1994 ולאחר 6 שנים הוכרה על ידי המועצה להשכלה גבוהה. מדובר על מכללה שהחלהאילו תחומים ניתן ללמוד במכללת עכו בצפון בתור שלוחה של אוניבסיטת בר אילן כחלק מהיוזמה שלה להעניק אפשרויות למידה אקדמית בפריפריה. בשנת 2009 קיבלה המכללה הכרה כמכללה עצמאית ונפרדת. יש מגוון רחב של מסלולים אותם תוכלו לבחור כחלק מלימודי מכללת עכו. תוכלו לבחור במסלולים הקשורים לתואר ראשון ושני, לימודי תעודה וקורסים למטרות העשרה. כמו כן, יש מכינות קדם אקדמיות ומכינות תחת המכללה.

המכללה התחילה את דרכה בתור שלוחה קטנה בה לא היו מספר רב של סטודנטים. בחלוף השנים, השלוחה גדלה והפכה לעצמאית. היום המכללה מונה אלפי תלמידים חדשים בכל שנה, מבנים חדשים, מעבודת מתקדמות, לימודים מקוונים, אמצעי טכנולוגיה חדישים ואפשרויות נוחות לכל סטודנט. המכללה דוגלת על לימודים שיהיו מאוד אישיים, לכן, הכיתות אינם כיתות גדולות והיחס בין המרצה לסטודנט הוא יחס אישי. כמו כן, מכללת עכו מפעילה יחידה ללימודי חוץ והמשך.

למה דווקא מכללת עכו?

מדוע לבחור ללמוד דווקא במכללת עכו?יש מספר סיבות לפיהן אתם תרצו לבחור דווקא במכללת עכו. הסיבה הראשונה היא המחיר. לאו דווקא המחיר של הלימודים במכללה הם אלו שיעניקו לכם את הסיבה לבחור דווקא במכללה בעכו. הסיבה העיקרית היא המחייה מסביב. בעוד לימודים במרכז דורשים מכם לשכור דירות שיכולות לעלות עם סכום חודשי של למעלה מ-4,000 ש"ח. סביב מכללת עכו יש מעונות ודירות להשכרה עבור סטודנטים, מחירי הדיור הם הרבה יותר נוחים מאשר מחירי הדיור במכרז. כמו כן, גם המחייה.

כמו כן, עכו היא אחת הערים היפות ביותר שיש בארץ. העיר מפורסמת בעיקר בגלל היותה עיר נמל מרכזית באזור כולו. העיר חיה בדו קיום מופתי, יש אתרים קדושים השוכנים בעיר, בית ספר לקציני ים, מרכזני קניות, שוק מפתה ומרחק נסיעה מאוד קצר מחיפה. בנוסף, יש לכם מרכזי לימוד שונים בקרבת העיר, לימודים לצורך השלמת בגרויות השלמת פסיכומטרי ועוד. מכללת עכו מציעה לכם גם מגוון רחב מאוד של מסלולים אשר יהיה נוח לכם לשלב עבודה איתם. תנאי הקבלה למכללה ונחים, אך הם גם משתנים בהתאם למקצוע אותו תרצו ללמוד.

היתרון הגדול של מכללת עכו גם יבוא לידי ביטוי במגוון הרחב של הקורסים ומקצועות הלימוד אותם תוכלו ללמודמה היתרונות של לימודים אקדמאיים במכללת עכו במכללה. תוכלו לגעת בכל תחום שאתם חושקים בו, החל מרפואה ועד לנגרות. תוכניות הלימוד מתאימות לכל תלמיד, ניתן ללמוד באופן מקוון בחלק מהמקרים והמכללה נחשבת לאחת המכללות הנחשקות בשוק העבודה. ישנם עוד מסלולים יוקרתיים תחת המכללה אשר יגעו בתחום הנדסת מכונות, הנדסת מחשבים, רפואה אלטרנטיבית ועוד. הסטודנטים במכללה מעידים על כך שגם המקום עצמו, האזור, עוזר להם להגיע לתוצאות מאוד גבוהות. אין דרך להתחמק מזה, המקום בו אתה לומד יכול מאוד להשפיע על ההישגים שלך. לדוגמא, כאשר אתם לומדים בתור עיר סואנת עם תחרות מאוד גבוה, יש חלק שינתבו את זה למוטיבציה ואילו חלק יבלעו בתוך הלחץ הזה. אתם לא בתחרות כאשר אתם נמצאים אצל מכללת עכו. המטרה היא שכל תלמיד יענה על ההישגים שלו בהתאם ליכולת שלו. המכללה נמצאת בקרבת חוף הים, במקום שקט ומלא מטעמים שתוכלו לאכול בהפסקות. למי שמתאימה אווירה רגועה ושלווה בשילוב על לימודים, מכללת עכו היא בשבילו.

כמובן, אם אתם גרים באזור הצפון, מכללת עכו היא המכללה הטובה ביותר באזור. המכללה מתאימה גם למי שגר במרכז או בדרום הארץ ורוצה ללמוד במקום מקצועי שיוכל להעניק לו את כל הכלים אותם הוא צריך. מכללת עכו מתאימה גם למי שגר באזור ורוצה להתפתח ולהתקדם.

שכר לימוד

שכר הלימוד של מכללת עכו משתנה בהתאם למקצועות אותם תלמדו. המחירים אותם תשלמו עבור תואר ראשון או שני הם המחירים הסטנדרטיים שיש בכל הארץ ללימודי תואר. המחירים עבור קורסים ולימודי תעודה משתנים בהתאם לסוג הקורס. יש קורסים אשר נפרשים לאורך כמה חודשים ויש קורסים של כשנתיים. המחירים של הקורסים מתחילים מכמה אלפי שקלים בודדים ועד למעלה מ-10,000 ש"ח. כמובן, יש קורסים שונים אשר מסובסדים על ידי משרד התמ"ת, יש מלגות עבור תארים למי שעומד בקריטריונים. על מנת שתוכלו להתקבל למכללת עכו עליכם לעמוד בתנאי הקבלה לאותו מקצוע. חלק מהמקצועות ידרשו ממכם פסיכומטרי מתאים, חלק מבחן קבלה, חלק ידרשו רק ראיון אישי כדי לבדוק את ההתאמה שלכם למקצוע.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים