מדריך קורס ביטוח להכשרה בתחום

תוכן עניינים

ללא קשר לסוג מכירות ביטוחים מוצעים, קורס ביטוח להכשרת סוכני ביטוח חדשים היא משימה עיקרית שדורשת תכנון, הכנה וזמן קפדניים. בדומה לכל הנושאים הנוגעים לאנשים בארגונים, הכשרתם ופיתוחם הם השקעה משמעותית שדורשת מחויבות מלאה מכל המעורבים.

מדריך זה דן בהכשרת מוצר לסוכני ביטוח שמכיל מסגרת מקיפה לשימוש כהנחיה בפיתוח קורס ביטוח והדרכות מכירות לצוותים. ביטוח הוא צורך חיוני לכולם, למרות שאי אפשר לראות את הצורך, ורוב האנשים אינם מודעים לסיבות שיובילו אותם להזדקק לביטוחים. ביטוח הוא ענף שאין כמותו, ודרושה מיומנות מקיפה על מנת להצליח בתחום.

מאפייני הכשרת סוכני ביטוח

הכשרת סוכני מכירות ביטוח הוא תחום שמקיף את מכלול היבטי עולם הביטוח, ללא קשר לסוג מכירות הביטוחיםמה המיומנויות הנרכשות בקורס סוכני ביטוח בהם הסוכנים עוסקים, בין אם הם חדשים בענף או לא, יהיו מספר טיפים שימושיים שניתן לשלב בשגרת היומיום או במסגרת קורס ביטוח.

למרות שיתכן שלא כל הנושאים הנלמדים בקורס מתאימים לצרכים הפרטניים של התלמידים במהלך הלמידה, הם משמשים תזכורת יעילה לשיטות השונות שבהן ניתן לסייע לאנשים להשיג הצלחה במכירות ביטוחים.

שיטות הדרכת מכירות ביטוחים פרטניות לתעשייה

אחת מנקודות המפתח החשובות ביותר בכל קורס ביטוח היא כיסוי דרישות רגולטוריות. המאפיינים המדויקים של דרישות אלו בדרך כלל נוקשות באופיין ודורשות הכרת המוצר והעברת נתונים ספציפית למדיניות.

קיימות מספר שיטות שארגונים או אנשים עשויים לבחור להכיר את המידע של הנדרש, והחשובה שבהן תלויה בשאלה אם הכשרת קורס ביטוח מגיעה מנקודת מבטו של מתווך ביטוח או המבטח. כשרוב חברות הביטוח ניצבות בפני תקנות מחמירות, יש להציב את הדגש המשמעותי על מסגרות הפוליסה המדויקות, ההחרגות, התכונות וההטבות.

לאחר ההכשרה הראשונית של קורס ביטוח, יש לוודא שכל סוכני הביטוח מתעדכנים באופן שוטף לגבי התוספות, ההתפתחויות, או השינויים בענף שעלולים להשפיע עליהם ועל לקוחותיהם.

הקפדה על עדכונים בתחום

מה חשוב לבדוק לפני שנרשמים לקורס סוכן ביטוחמדריכי מכלולות שמלמדות ביטוחים מקפידים שכל סוכני מכירות הביטוחים החדשים או המנוסים מתעדכנים בכל השינויים בפוליסות או בהצעות על ידי הכשרה קבועה של קורס ביטוח. ההדרכה עשויה להתבצע מרחוק או באופן אישי, בהתאם לגודל הצוות ולמיקומו.

השינויים נמסרים באופן מקוון ומשמשים לעיון עתידי, אבל יש לעקוב אחר השינויים הדרושים במפגש לימוד קורס ביטוח שמוקדש לשינויים האחרונים על מנת לוודא שכל השינויים מובנים והסוכנים יודעים לנסח אותם.

שיטות לימודי קורס ביטוח

קורס ביטוח מתאים לקבוצות קטנות או גדולות, ומלבד תוכן ההדרכה של המוצר הרגולטורי או הספציפי לתעשייה, ישקורס סוכן ביטוח שמכין למקצוע לעתיד לכסות מגוון טכניקות הדרכה כלליות למכירת ביטוחים.

מיומנויות כוללות מיומנויות מכירה רכות, כישורי יחסי אנוש, כישורי ספרות מקצועית ואוריינות, כישורי מכירות ומיומנויות שיווק. חלק ממיומנויות המכירה הגנריות החיוניות להצלחה במגזר מכירות ביטוח כוללות ניהול קשרי לקוחות; סגירת מכירות; קבלת הפניות. רוב סוכני מכירות ביטוחים נוקטים בגישה שונה לכל אחת מנקודות אלו, שנלמדות במסגרת קורס ביטוח.

בהתאם לחברה, לחלק מבוגרי הקורס יש מערכות ותהליכים שמתארים את האופן בו יש לטפל בכל אחת מנקודות אלו; ובחברות אחרות סוכני מכירות ביטוח מקבלים את החופש לטפל במכירות באופן עצמאי.

עלות קורס ביטוח

תחום הביטוח נחלק למגוון תחומי ביטוחים, שנלמדים במסגרת קורס ביטוח שנפרש על פני 160 שעות לימוד בעלות של כ-5,000 ₪. מחיר הקורס נקבע לפי היקף החומר שמכוסה. חלק מהקורסים כוללים יסודות ואתיקה, וכל מכללה מעניקה ידע כלכלי איכותי עם הצבת הדגש על רמת שירות מקצועית ויחס אישי חסר פשרות.

הקורס מהווה גם הכשרה מושלמת בתחום ביטוח אלמנטרי וביטוח פנסיוני ומכשיר את המשתתפים לקריירה ברשות לניירות ערך, במסגרת קורס ביטוח מלא.

איך בוחרים קורס ביטוח?

מכיון ויש סוגים שונים של קורסי ביטוח וכל קורס מספק מענה לצרכים אחרים, חשוב לעשות השוואה ולהבין איזה קורס באמת מתאים לכם. בדקו מה סוג הקורס הנדרש לכם, איזו הסמכה תקבלו בסיום הקורס או תעודה, אילו אפשרויות תעסוקה ייפתחו בפניכם לאחר הקורס, מי מעביר את הקורס, האם מדובר בקורס אונליין או בקורס פרונטלי ואילו דרישות מציגים בפניכם במהלך הקורס. רק אחרי שתבחנו את כל הקריטריונים הללו, תוכלו להתקדם הלאה ולבחור את הקורס המתאים לכם. כמובן, שתמיד כדאי לבדוק המלצות ברשתות חברתיות או באתרי האינטרנט השונים, לשאול אנשים שאתם מכירים שכבר עשו קורס דומה ורק אז להחליט. עוד דבר ששווה לבדוק אותו קשור למיקום הקורס, כלומר בדקו שנוח לכם להגיע ולחזור ממנו בהתאם לאורח החיים ולוח הזמנים שלכם.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על קורס ביטוח? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל המון מידע רלוונטי כדי שתוכלו לבחור את סוג הקורס שמתאים לכם. נשמח לענות לכם על שאלות כמו סוגי קורסי הביטוח הפזורים ברחבי הארץ, מה לומדים בכל קורס, כמה עולה הקורס, מתי הקורס מתקיימים ועוד. אז כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים