תיאור קורס מניקור פדיקור

תוכן עניינים

אחת ההכשרות היותר פופולאריות, בעיקר בקרב בנות נוער ונשים שרוצות לפתח את עצמם במקצועות הקוסמטיקה, האסתטיקה והביוטי הוא קורס מניקור פדיקור. במהלך הקורס לומדים את כל מה שקשור לבריאות העור בידיים וברגליים, בריאות הציפורניים ומה שקשור לנושא הזה. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על קורס מניקור פדיקור, זאת בכדי שתוכלו לבחור את המסלול שהכי מתאים לכם.

איפה מעבירים קורסים מניקור פדיקור?

קורס פדיקור מניקור מוצע לקהל הרחב במכללות טכניות, בבתי ספר מקצועיים או בבתי ספר ליופי. ניתן לסיים תוכניות לימוד טכנאות ציפורניים תוך מספר חודשים בלבד וההכשרה מכינה את התלמידות לספק טיפולי מניקור, פדיקור וסוגים מסוימים של עיסויים. ניתן גם לשלב תחומים נוספים ביחד עם הקורס וזה הכל תלוי בידע שאת רוצה לרכוש וכמה זמן פנוי יש לך ללמוד את התחום לעומק. תוכניות ההכשרה במסגרת קורס מניקור פדיקור עשויות להימשך עד שנתיים ולהעניק הדרכה בטיפוח ציפורניים, טיפולי שיער, טיפוח עור ואיפור. בכל אופן, יש קורסים ללימוד מניקור פדיקור בכל רחב הארץ בין אם זה בתל אביב וגבעתיים, בין אם זה באזור השרון כמו נתניה למשל, בצפון בחיפה ובקריות או בדרום בבאר שבע, אשדוד או אשקלון. טיפ חשוב בהיבט של המיקום. מצד אחד צריך שיהיה לך נוח להגיע בתקופה של הלימודים ועלייך לחשוב האם את מגיעה ברכב או בתחבורה ציבורית, מצד שני את צריכה לראות שרמת הנגישות שלך טובה ושאת יכולה להמשיך לקיים את החיים שלך פחות או יותר בצורה נוחה, בעיקר אם את משלבת את מסלול הלימודים שנמשך לרוב לפחות כמה חודשים עם עבודה.

תוכניות קורס פדיקור מניקור כוללות התנסות מעשית בסלון יופי בנוסף לתרגול במעבדה בכיתה.

מאפייני קורס מניקור פדיקור

תוכניות קורס פדיקור מניקור כוללות התנסות מעשית בסלון יופי בנוסף לתרגול במעבדה בכיתה. עיסוק בתחומי טכנאות ציפורניים וקוסמטיקה אפשריים עם קבלת רישיון. אתן יכולות לצפות ללמוד את הנושאים הבאים במהלך השיעורים:

  • מחלות ציפורניים
  • אקריליק
  • לק ג'ל
  • חיטוי נגעי עור
  • בניית ציפורניים
  • תהליך ביצוע מניקור מקצועי
  • תהליך ביצוע פדיקור מקצועי
  • אנטומיה של כף הרגל.

נוהלי פדיקור

תלמידות קורס מניקור פדיקור לומדות כל שלב בטיפול פדיקור באמצעות שילוב הרצאות והדרכה מעשית. התלמידותתלמידות קורס מניקור פדיקור לומדות כל שלב בטיפול פדיקור באמצעות שילוב הרצאות והדרכה מעשית. מחטאות, משייפות ומעסות כפות רגליים ולאחר מכן לומדות לעצב ציפורניים. טכניקות לעיצוב ציפורניים כוללות חיתוך ושיוף.

הקןרס מלמד גם שיטות צביעת ציפורניים בלק צבעוני, כולל לק ג'ל. ניתן להשלים את הקורס לאחר סיום שיעורי בריאות ובטיחות.

טכניקות ואומנות

השלב האחרון של קורס מניקור פדיקור כולל ליטוש ועיצוב ציפורני הרגליים והידיים. שיעורי אמנות ושיטות פדיקור ומניקור מכסים ליטוש, צביעה, הדבקת קישוטים, ציור צורות ואומנויות אחרות של עיצוב ציפורניים.

מודגמת יצירת מראה מוגמר עם אבני חן מודבקות. אלו הם השיעורים האחרונים שנלמדים בתוכנית טכנאות ציפורניים.

ציפורניים מלאכותיות

קורס מניקור פדיקור מכסה ברוב המקרים גם בניית ציפורניים מלאכותיות. התלמידות לומדות למרוח לק ג'ל או ולפסל ציפורניים אקריליות. ציפורניים מלאכותיות משמשות בדרך כלל על ציפורני הידיים, אבל זמינות גם לציפורני הרגליים.

דגש הקורס מוצב על הכנה מדויקת של מים ואבקת ציפורניים אקרילי ליצירת ועיצוב ציפורן במראה טבעי. התלמידות לומדות למלא ציפורניים שבורות באבקת אקריליק. הדבקה והסרה של ציפורניים באקריליק מודגמות במהלך קורס מניקור פדיקור.

קורס פדיקור מניקור כולל תקני בטיחות ותברואה למניעת התפשטות חיידקים והפחתת הסיכון לזיהום

בטיחות ותברואה

קורס פדיקור מניקור כולל תקני בטיחות ותברואה למניעת התפשטות חיידקים והפחתת הסיכון לזיהום. במהלך הקורס, התלמידות לומדות את חובתן לחיטוי ועיקור כלי מתכת רב פעמיים, כגון פצירות, ולניקוי קערות שטיפת רגליים.

נהלי שימוש בטוח בציוד פדיקור, חומרי ניקוי וחומרי חיטוי נבדקים. שיעורי בטיחות ותברואה חובה לכל תלמידות קורס מניקור פדיקור והם נלמדים בדרך כלל בתחילת תוכנית הלימודים.

בריאות הציפורניים

קורס פדיקור מניקור מלמד לאתר זיהומים שונים או בעיות בכפות הרגליים והידיים של הלקוחות לפני שהן מתחילות בטיפולים כלשהם. במהלך הקורס, התלמידות לומדות את האנטומיה של כף הרגל, ומחלות וזיהומים שכיחים בציפורניים.

שיעורים אלו מהווים תנאי מוקדם לכל שאר שיעורי הקורס וניתן ללמוד אותם במקביל לשיעורי בטיחות פדיקור.

עלות קורס מניקור פדיקור

עלות קורס מניקור פדיקור משתנה בין מרכזי ההדרכה, ובהתאם למשך הקורס, תוכניות ההכשרה ואנשי המקצוע שמלמדים את הקורס. ברוב המקרים, העלות היא בסביבות 3,600 ₪, ובוגרות הקורס מקבלות תעודת הסמכה לעיסוק בתחום.

טיפים לבחירת קורס פדיקור מניקור

  1. בדקי כמה קורסים והשווי ביניהם
  2. דברי עם בנות שכבר סיימו את הקורס והשתלבו בתעשייה
  3. לפני שאת בוחרת את הקורס חשבי איפה את רואה את עצמך מבחינת הקריירה שלך, האם בתור עצמאית או בתור שכירה

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס מניקור פדיקור? לא בטוחה איזה מסלול הוא המתאים לך ביותר? דרך האתר לימודים אינדקס, תוכלי להבין איזה מסלול הוא המדויק עבורך. הצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע, ללוות ולקחת חלק בתהליך הבחירה ולענות לך על כל שאלה כדי שתוכלי לבחור את המסלול שהכי מתאים לך.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים