קורס בניית ציפורניים

תוכן עניינים

קורס בניית ציפורנייםקורס בניית ציפורניים

בניית ציפורניים הפכה לטרנד מאז יציאת הסרט "פאנץ' פראייר" ב-2011. בניית ציפורניים היא כבר לא רק לנשים. כיום, גברים נכנסים גם לאמנות ציפורניים. גברים צריכים לדעת שלהק ציפורניים לוקח זמן וסבלנות כדי לשלוט במיומנויות הדרושות ליצירת עיצובים ייחודיים. קורס בניית ציפורניים הוא קורס היכרות כיצד לבנות ציפורניים במראה טבעי. הקורס בעיצוב פשוט מאוד, מה שמקל על המתחילים לעקוב אחריו. קורס בניית ציפורניים זה מיועד למתחילים. הוא כולל הוראות שלב אחר שלב ותמונות כדי להקל על הבנת התהליך. קורסי בניית ציפורניים הם נהדרים לאנשים שחדשים לעשות ציפורניים בעצמם או שרוצים השראה לעיצובים שונים שהם יכולים לנסות בבית.

למה לבחור בקורס בניית ציפורניים

קורסי בניית ציפורניים הם דרך מרגשת ליצור אמנות ציפורניים ייחודית משלך. עם זאת, קורסים רבים לבניית ציפורניים הם מסובכים ומפחידים מדי. הקורס הטוב ביותר הוא הקורס פשוט, קל לביצוע, ומספק הוראות שלב אחר שלב ללא כל בלבול. לקורס זה יש את המדריכים המועילים ביותר ללא שלבים מיותרים או הדרכות מסובכות. ציפורניים הן צורה אישית מאוד של ביטוי עצמי עבור אנשים רבים שרוצים לבטא את עצמם דרכן.

כלים נפוצים בבניית ציפורניים

אלו הם כמה כלים בסיסיים שתצטרכו למקצוע זה:

  1. מברשת לציפורניים
  2. מסיר לק, או מסיר לק אצטון
  3. צמר גפן
  4. מנקה ציפורניים אצטון
  5. מספריים
  6. פינצטה

כלים נפוצים בבניית ציפורניים

מה מלמד קורס בניית ציפורניים

קורס זה ילמד אותך כיצד לבנות עיצובי ציפורניים משלך אשר יכולים לשמש בביתך או עבור הלקוחות שלך. בניית ציפורניים היא כמו ציור, אבל מצד שני זה יותר כמו פיסול עם הרבה שכבות של תנועה. זה יכול לקחת גם עד שעתיים לעיצוב אחד. אם אתה רוצה ללמוד איך לעשות בניית ציפורניים, הקורס הזה צריך להיות הקורס המתאים לך. אמנות ציפורניים היא טרנד הולך וגדל בתעשיית היופי. בעזרת אמנות ציפורניים, תוכלי לבטא את עצמך ואת אישיותך באמצעות צבע ועיצובים. בקורס זה נלמד אותך איך לעשות אמנות ציפורניים בטכניקות שונות. על מנת ליצור אומנויות ציפורניים אלו, נלמד אותך כיצד לעצב את הכלים שלך וכן לצבוע אותם במגוון צבעים. אנו גם נלמד אותך כיצד ליצור דוגמאות שונות על הציפורניים שלך.

הדרכות כוללות:

כיצד לבחור את המוצרים הנכונים לציפורניים שלך כאשר אתה רוצה לצבוע את הציפורניים שלך, חשוב לדעת אילו מוצרים יאפשרו את הצביעה הטובה ביותר. להלן מספר טיפים כיצד לבחור את המוצר המתאים לצרכים שלך

למי מתאים קורס בניית ציפורניים

קורס בניית ציפורניים הוא הזדמנות ייחודית לאמני ציפורניים שואפים ללא כל רקע אמנותי ללמוד ממומחה בתחום. בקורס זה תלמדו מאמני ציפורניים שנמצאים בתעשייה למעלה שנים רבות ומלמדות שיעורים באותו סטודיו, בין אם אתה מקצוען או מישהו שרק מעוניין ללמוד על ציפורניים, השיעור הזה הוא בשבילך! קל לבנות ציפורניים עם הקורס הזה.

קורס זה נועד לעזור לך ללמוד כיצד לבנות ציפורניים בבית או בכל סלון ציפורניים. תלמדו על האנטומיה של הציפורניים, סוגי הציפורניים השונים, כיצד לשמור על הציפורניים כראוי ועוד. עקוב אחר מערכי השיעורים הקלים למעקב אלה המכסים את כל מה שאתה צריך לדעת על בניית ציפורניים! יש הרבה הדרכות לבניית ציפורניים באינטרנט. הם זמינים בחינם, אבל הם לא תמיד יעילים. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שאין להם סט ספציפי של שלבים. קורסי בניית ציפורניים הופכים פופולריים יותר ויותר מכיוון שהם עוזרים לאנשים להרגיש בטוחים יותר בכישוריהם. ועם השימוש בכלי אמנות ציפורניים, ניתן כעת ליצור דפוסים ועיצובים מורכבים שבעבר לא חשבו שאפשריים.

דבר שחשוב לציין לגבי בניית ציפורניים הוא שזה לא מוגבל רק לציפורניים. זה יכול לשמש גם עבור כל סוג אחר של תכשיטים, כגון טבעות, צמידים, שרשראות ועגילים. קורסי בניית ציפורניים מציעים הזדמנויות לאנשים ללמוד כיצד לעשות דברים אחרת מאשר באמצעות ניסוי וטעייה או עם מדריכים והוראות.

בניית ועיצוב ציפורנייםבניית ועיצוב ציפורניים

יכול להיות קשה למצוא לק שמתאים לכל בגד או אירוע. הסיבה לכך היא שיש כל כך הרבה צבעים, מרקמים, גימורים ומותגים זמינים עכשיו שזה יכול להיות מהמם עבור אנשים שרק מתחילים את דרכם.  עם קורסי בניית ציפורניים, תוכל ללמוד כל מה שאתה צריך לדעת על אמנות ציפורניים וטיפוח ציפורניים. אמנות לא מוגבלת רק לציור ורישום, היא כוללת גם יופי וגם משהו פשוט כמו מניקור יפהפה. מוצרי יופי כגון שפתונים, לק וצלליות יכולים להפוך את חייך למהנים יותר. אבל יש גם כאלה שיעדיפו לבזבז את זמנם על משהו יצירתי כמו בניית ציפורניים משלהם.

הרבה אנשים נמשכו לתעשיית היופי בגלל היצירתיות והאופי המאתגר שלה. טרנד חדש שתפס הוא קיום קורס בניית ציפורניים בשגרה השגרתית לאמנים שואפים עם כשרון לאומנות.

קורס בניית ציפורניים

תעשיית הציפורניים היא ללא ספק תעשייה שממשיכה להתפתח ולגדול משנה לשנה. בכל שנה אפשר לשמוע על פיתוח טכנולוגי חדש בתחום ועל המצאה חדשה ומטורפת שיצאה לשוק, כל עוד נשים ימשיכו לגדל ציפורניים התחום הזה ימשיך להישאר בעל ביקוש גדול. נשים אוהבות לקשט את הציפורניים שלהן מכיוון שזה גורם להן להרגיש נשיות ויפות. ניתן לומר כי כל עיצוב מסוים של ציפורן הוא בעל אמירה מסוימת. 

במהלך קורס בניית ציפורניים ילמדו הסטודנטים את כל הנושאים הקשורים לטיפול בציפורניים ביניהם: שמירה על בריאות הציפורניים, טיפוח הציפורניים וכיצד להעניק לציפורניים מראה אסתטי ונקי. קורס בניית ציפורניים מקנה לתלמידיו ידע מקיף ומעמיק בכל הנוגע לטיפוח הציפורניים. 

 

מה לומדים בקורס בניית ציפורנייםמה לומדים בקורס בניית ציפורניים?

הנושא העיקרי בקורס בניית ציפורניים הוא קוסמטיקה ויופי. בוגרי הקורס ירכשו לעצמם מקצוע קוסמטי – רפואי, הכולל בתוכו את הידע כיצד לטפל בבעיות שמשפיעות על מראה הציפורניים כמו למשל פטריית הציפורן,  כיצד לשמור על בריאות הציפורניים וכיצד לטפח את הציפורניים לשם קבלת מראה יפה ומיוחד. 

החלק הראשון בקורס בניית ציפורניים הוא מבוא לבניית ציפורניים, במהלך המבוא הסטודנטים ירכשו את כל הידע הנדרש כדי לבצע טיפול איכותי ונכון בציפורניים. הסטודנטים ילמדו על מבנה הציפורן, כיצד שומרים על היגיינה נכונה של הציפורן, כיצד עובדים בצורה נכונה עם ציפורניים ועוד. 

לאחר שלב המבוא הסטודנטים יתחילו להתרכז בבניית הציפורניים עצמן. הסטודנטים יכירו מגוון רחב של טכניקות וכיצד כל אחת מהן פועלת, הסטודנטים יכירו חומרים שונים בהם נעשה שימוש בתחום בניית הציפורניים, הסטודנטים יכירו את כלי העבודה השונים וילמדו כיצד לעבוד איתם בצורה נכונה, כמו כן במהלך הקורס הסטודנטים יתנסו בתרגולים מעשיים על מטופלות אמיתיות ועוד. 

 

למי מתאים קורס בניית ציפורניים?

קורס בניית ציפורניים מתאים למניקוריסטיות מנוסות שרוצות להעשיר את הידע שלהן, להתפתח בתחום הציפורניים ולהרחיב את אפשרויות הטיפול שהן מציעות. אך הקורס מתאים גם לנשים חסרות ידע או ניסיון קודם בתחום, ניתן לומר כי הקורס מתאים לכל אישה בעלת רצון להעשיר את הידע המקצועי שלה ולהתפתח בתחום בניית הציפורניים. 

 

מה הם הנושאים הנלמדים בקורס בניית ציפורניים?

ישנן נשים רבות שסובלות מבעיות רפואיות שונות בציפורניים כמו פטרת ציפורניים, ציפורניים חלשות שנשברות בקלות, ויש כאלו שכל הזמן כוססות את הציפורניים שלהן והן פשוט רוצות להפסיק עם זה. נשים אחרות אינן רוצות ציפורניים ארוכות במהלך השבוע, אך כאשר מגיע אירוע חשוב הן רוצות ציפורן ארוכה ומרשימה. כפי שניתן להבין כל מטופלת היא בעלת רצון שונה וצריכה לקבל מענה מתאים, בקורס בניית ציפורניים תלמדו בראש ובראשונה להקשיב למטופלות וכיצד להבין מהם הצרכים שלהן. 

מעבר לכך, נושאי הלימוד של קורס בניית ציפורניים משתנים בין מוסד לימודי אחד לשני, אך בחלק גדול מן מוסדות הלימוד קורס בניית ציפורניים מתעסק בנושאים הבאים: סוגים שונים של דבק ושל אבקות, שיטות וטכניקות שונות לבניית ציפורניים, היכרות עם ג'לים שונים לציפורניים, פדיקור ומניקור, הכרה של סוגי הציפורניים השונים: ציפורן קשה, ציפורן ארוכה ועוד, התאמת טיפול לכל סוג של ציפורן, כמו כן הסטודנטים בקורס ילמדו כיצד להדביק ציפורן מלאכותית, כיצד לשייף ולעצב את הציפורן בצורות שונות, כיצד להשתמש במכחולים ותכשירים משלימים, כיצד לבצע פדיקור רפואי ועוד מגוון רחב של נושאים מעניינים הקשורים לעולם הציפורניים.

 

איזה תעודה מקבלים בסיום קורס בניית ציפורנייםאיזה תעודה מקבלים בסיום קורס בניית ציפורניים?

סטודנטים שסיימו את קורס ציפורניים ועמדו בכל דרישות הקורס בהצלחה יזכו לקבל תעודה מטעם המוסד הלימודי בו למדו, תעודה זו מעלה באופן משמעותי את הסיכויים לקבלה ללימודים נוספים, תעודה זו מהווה יתרון במציאת עבודה בתחום. 

בחלק מן מוסדות הלימוד הסטודנטים יקבלו תעודת השתלמות מטעם משרד הכלכלה, חלק מן מוסדות הלימוד מקבלים את הקרן לחיילים משוחררים. 

 

אילו אפשרויות למידה נוספות יש לבוגרי קורס ציפורניים?

תחום בניית הציפורניים משתייך לעולם היופי והקוסמטיקה. סטודנטים שמצאו את עצמם מתעניינים בתחומים הקשורים לעולם היופי והקוסמטיקה יכולים להירשם גם לקורסים נוספים בנושא.  להלם מספר קורסים נוספים הנוגעים לעולם היופי והקוסמטיקה:

  • קורס איפור –  קורס איפור יקנה לכם גישה לתחום נוסף בעולם היופי והקוסמטיקה, במהלך קורס הסטודנטים לומדים כיצד להשתמש נכון בתכשירי איפור שונים תוך כדי התאמת התכשירים ליופי האינדיבידואלי שקיים בכל אישה. במהלך הקורס הסטודנטים ירכשו טכניקות מקצועיות בתחום האיפור, הסטודנטים יחשפו לשיטות איפור ישנות ומתקדמות ויממשו את הפוטנציאל היצירתי שקיים בכל אחד מהם. 
  • קורס קוסמטיקה – קורס קוסמטיקה כולל בתוכו את כל הנושאים הנוגעים לתחום הפנים והסרת השיער. כדי להגיע להצלחה בתחום זה חשוב מאוד לעבור את הקורס במוסד לימודי מקצועי שילמד אתכם את השיטות ואת הנושאים המקיפים ביותר בלימודי קוסמטיקה. תחום הקוסמטיקה הוא תחום מבוקש מאוד, אנשים המצליחים בתחום זה נהנים מביטחון פיננסי יוצא דופן. 

 

במה ניתן לעסוק בסיום הקורס?

לאחר סיום הקורס תוכלו להתחיל התמחות במכון יופי שנמצא קרוב לאזור המגורים שלכן.  בזכות ההתמחות תוכלו ללמוד מאנשים מומחים בתחום ולקבל מהם עצות מעולות שיעזרו לכן בהמשך הדרך. נוסף על כך, ככל שתצברו ניסיון רב יותר ושם גדול יותר כך תוכלו להקים סלון פרטי משלכן ולהציע שירותים בתחום הציפורניים בפרט והיופי בכלל. 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים