קורס פיגמנט שפתיים

תוכן עניינים

תחום האסתטיקה הרפואית והקוסמטיקה הולך ותופס תאוצה. מדובר באחד התחומים שהכי מתקדמים מבחינה טכנולוגית ויש היום כל כך הרבה חידושים וכיוונים אליהם נשים פונות במטרה לשפר את מראה העור והפנים שלהן, לחדש אותו, להרגיש צעירות יותר ורעננות יותר. אם את מעוניינת לשדרג את הידע שלך, אם עולם הקוסמטיקה מדבר אלייך, יכול מאוד להיות שהקורס שמתאים לכם הוא קורס פיגמנט שפתיים.

למה נשים רוצות לעשות פיגמנט בשפתיים?

ובכן, לשאלה זו אין תשובה חד משמעית ואצל כל אישה זה קצת אחרת. למשל, יש נשים שרגילות בכל בוקר להתאפר ותהליך האיפור מאוד מעקב אותן ומקשה עליהן את היציאה הזריזה מהבית לעבודה. לנשים אלה, פיגמנט קבוע בשפתיים יכול לחסוך זמן רב. לעומתן, יש נשים שפשוט מרגישות שהעור שלהן לבן מאוד והןקורס פיגמנט שפתיים עלול להיות מבלבל, אך אל תדאגי בשביל זה אנחנו כאן, כל המידע החשוב שצריך לדעת רוצות להכניס קצת צבע לחיים שלהן. בקיצור, כל אחת בוחרת לעשות פיגמנט בשפתיים מסיבות שונות, אך אין ספק שכולן צריכות קוסמטיקאית סופר מקצועית, יסודית ומדויקת שתבצע עבורן את התהלליך.

רוצה ללמוד לעשות קורס בתחום הקוסמטי וחשבתם על קורס פיגמנט שפתיים? יש לך עסק ואת רוצה להרחיב את הידע שלך בתחום? קורס פיגמנט שפתיים עלול להיות מבלבל, אך אל תדאגי בשביל זה אנחנו כאן, כל המידע החשוב שצריך לדעת על קורס פיגמנט שפתיים.

מה זה פיגמנט שפתיים?

היום, להחדיר פיגמנט לשפתיים הפך ללהיט בקרב הנשים. בעצם מדובר על איפור קבוע בשפתיים שיכול להחזיק עד שלוש שנים ואפשר גם לבחור את הצבע שיקבל על השפתיים, בדרך כלל נשים עלות שפתיים חיוורות יותר אוהבות מאוד את סוג האיפור הזה, כיוון שהוא מחייה את השפתיים וגורם להן לבלוט ולהיראות טוב יותר.

התהליך קורה באמצעות החדרת מחט לשכבות בודדות של העור שלא גורמת לפציעה או דימום בשפתיים, האזור צפוי להיות מעט שורף אך זה עניין של כמה ימים עד שהתחושה עוברת לחלוטין וחוזרים לשגרה נטולת כאב או מטרד.

בסוף ההליך ניתן לבצע קירור של השפתיים באמצעות קומפרסים קרים או לבקש מהרופא המטפל מרשם למשחה, אם תבצעו את הוראות הטיפול המדויקות של הרופא והכאבים יחלפו מהר.

פיגמנט שפתיים הוא הליך קוסמטי שמתאים גם למי שהזריקה או מילאה את השפתיים שלה בסיליקון.

קורס פיגמנט שפתיים בדרך כלל נערך בין 6 עד 20 ימי לימוד וכל שיעור אורך כמה שעות

קורס פיגמנט שפתיים – משך זמן הקורס

קורס פיגמנט שפתיים בדרך כלל נערך בין 6 עד 20 ימי לימוד, כשכל מפגש אורך בין 3 ל4 שעות. בסך הכל יהיו ככל הנראה מקסימום 85 שעות לימוד.

מה העלות של קורס פיגמנט שפתיים?

העלות של הקורס משתנה בהתאם למקום בו תלמדי ומאפייני הקורס. בגדול העלות נעה בין 5,000-10,000 ש“ח לקורס.

עבודה בענף

אם את מחפשת להרוויח ולהשתכר אחרי הקורס, כדי שתדעי שתוכלי לגבות החל מ-2,000 שקלים על כל טיפול בסגנון. המחיר עשוי לעלות עם הניסיון, הוותק והמקצועיות שלך. תוכלי לעבוד באופן עצמאי או במכון קוסמטי.

קורס פיגמנט שפתיים – מי מתאים להירשם

ישנם מספר תכונות אופי בולטות שחייבות להיות אצל אדם הרוצה להירשם לקורס כזה, אלו התכונות-

  • סקרנות (בעיקר בתחום הקוסמטי)
  • נחישות
  • לדעת ורצון לעבוד קשה
  • יכולות למידה טובות

איך לבחור את המקום הנכון ביותר עבורכם ללימודי הקורס?

בכל קורס פיגמנט שפתיים יהיו גם שיעורים תיאורטיים וגם שיעורים מעשיים
Image by Pexels from Pixabay

ישנם מספר דברים שחשוב שתבדקו בבית הספר בה תלמדו קורס פיגמנט שפתיים כמו למשל-

  1. וודאו שהמקום אליו תרצו להירשם מספק לכם את הידע וההכשרה שמתאימה לכם.
  2. בררו כמה שעות לימוד תיאורטי מעבירים בקורס המוצע לכם.
  3. בדקו כמה שעות הכשרה מעשית מעבירים בקורס המוצע לכם.
  4. חקרו מעט על המרצים שילמדו אתכם בקורס, בדקו האם הם מקצועיים מספיק וכמה ניסיון יש להם בתחום.
  5. בדקו האם בית הספר אליו תרשמו יעניק לכם סיוע במציאת עבודה לאחר סיום הקורס וצליחתו.

מה יילמד בקורס ברוב בתי הספר?

אלו חלק מהשיעורים שתעברו במהלך קורס פיגמנט שפתיים-קורס פיגמנט שפתיים לאיפור קבוע עבור קוסמטיקאיות או כל מי שמעוניין להתמקצע בתחום האיפור הקבוע

  • מכשור
  • דרמטולוגיה
  • מבוא להדגשת שפתיים
  • ההיסטוריה של התחום
  • היכרות עם תכשירים איתם עובדים בטיפול הרלוונטי
  • תורת הפיגמנטים
  • תופעות בעור
  • מחלות עור
  • המגבלות של הטכניקות השונות
  • שיטות לתיקון טעויות
  • איך לבצע סטריליזציה

ועוד שיעורים רבים נוספים.

השיטות שנלמדות בקורס הם למשל כיסוי צפוף של השפתיים, תיקון חוסר סימטריה, טכניקה המספקת מעין סומק לשפתיים, טשטוש כתמי עישון, כיסוי פגמים בצבע העור בשפתיים.

שיעורים מעשיים במהלך קורס פיגמנט שפתיים

בכל קורס פיגמנט שפתיים יהיו גם שיעורים תיאורטיים וגם שיעורים מעשיים. במהלך השיעורים המעשיים יגיעו מספר מודליסטיות שיגיעו על מנת שהלומדות יוכלו להתנסות בכל פעם בטכניקה שונה לפי החלטת המרצה או התלמידים על המודליסטית ובכך למעשה יוכלו לתרגל טיפול ממשי שאם יבחרו לעסוק בכך, ידעו איך ההליך צריך להתבצע, ובכך מיד לאחר הקורס תוכלו לקבוע תורים לטיפול מהסוג הזה.

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס פיגמנט שפתיים? דרך האתר לימודים אינדקס, תוכלי לקבל את כל המידע הדרוש לך ולבחור את המסלול הטוב ביותר עבורך.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים