קורס מניקור פדיקור מכסה את הידע הנדרש לטיפול נכון בציפורני הידיים והרגליים

תוכן עניינים

קורס מניקור פדיקוראחד השירותים הכי מבוקשים בקרב הקהל הישראל קשור לשמירה על טיפוח הציפורניים, כפות הידיים והרגליים. מנתונים עולה כי נערות ונשים מגיעות לטיפול פדיקור מניקור בין 2-3 פעמים בחודש, בעוד גברים יגיעו בין פעם לפעמיים בחודש. אם אתם מחפשים מקצוע מבוקש, מתגמל, מעניין שכל הזמן יש לאן להתפתח ומציע שפע עבודה, לכו ללמוד מניקור פדיקור. כמובן שבשלבים מאוחרים יותר, תוכלו להשתלב גם בלימודי קוסמטיקה, עיצוב גבות, איפור קבוע, שיטת השערה, הסרת לייזר וכך להעזיר את הידע שלכם בתחום האסתטיקה והקוסמטיקה. קורס מניקור פדיקור מקצועי מכסה את הידע הנדרש לטיפול נכון בציפורני הידיים והרגליים, כולל שיוף, עיצוב, ריפוי ציפורניים פגועות ועיסויי כף רגל.

הקורס מיועד למתחילים שאין להם שום ניסיון קודם בתחום, ומכסה את שני הנושאים. התלמידים ילמדו גם איך ללטש את הציפורניים כראוי, כולל התוויות נגד והתייעצויות. ייעוץ לאחר טיפול מכוסה במסגרת הקורס, וכן זיהוי מחלו עור וציפורניים והפרעות ומחלות זיהומיות בכף הרגל

בסיום קורס מניקור פדיקור, תלמדו גם ללטש את הציפורניים כמו שצריך, כולל צביעה בלק רגיל, בסגנון פרנץ', לק ג'ל או בניית ציפורניים.

אין צורך בלימודי מקרים

אין מבחנים בכתב, ותעודה ניתנת עם סיום הערכה מעשית מוצלחת בפיקוח המורה. תלמידים שמרגישים שהם זקוקים שהם זקוקים להמשיך לימודים אחרי קורס מניקור פדיקור למתחילים, יכולים לקבל הכשרה נוספת עם קורס למתקדמים. הקורס מספק הסמכה מוכרת שתוכלו להשתמש בה באופן מקצועי.

אין צורך בניסיון קודם בתעשיית היופי. קורס מניקור פדיקור מאפשר לתלמידים לבצע טיפולים אלו ללקוחות תמורת תשלום, והשיעורים מתנהלים תוך הקפדה על תשומת לב אישית.

התאמה לקורס מניקור פדיקור

מדי שנה, אלפי מטפלים מקבלים הכשרה מקצועית עם סיום הקורס ויכולים לעסוק בתחום במלונות מובילים ברמת חמישה כוכבים ומרכזי ספא גדולים. הקורס מכשיר מטפלים מתחילים ומתקדמים ומקנה ידע שלם ומקיף בתחום.

קורס מניקור פדיקור למשפיעי רשתות חברתיותקורס מניקור פדיקור למשפיעי רשתות חברתיות

משתתפי קורס מניקור פדיקור רוכשים ניסיון מקצועי ברמה גבוהה שמאפשר להם להציג את תוצאות הטיפולים שלהם ברשתות החברתיות, ועם צבירת קהל עוקבים גדול, הם יכולים להפוך למשפיעי רשתות חברתיות ולהציע ללקוחות שלהם את הטיפולים המושלמים שהם מבקשים, תמורת סכומים גבוהים יותר

הקורס למתקדמים הופך את המשתתפים לאמני יופי עם הסמכה גבוהה בתחום, כך שהם יכולים להתקבל לעבודה במלונות ובמרכזי הספא המובילים.

הבטחת העתיד המקצועי!

כמטפלים מקצועיים בציפורני ידיים ורגליים, בוגרי קורס מניקור פדיקור יכולים לקבל לקוחות לטיפול לא רק בבעיות כף הרגל, אלא גם למנוע אותן. הודות להכשרה שניתנת במהלך הקורס, תלמדו את כל הטכניקות שאתם צריכים על מנת לקבל את ההכשרה להיות מומחים בתחומכם

כך תוכלו לבצע את הטיפולים החדשים ביותר לכפות הרגליים, ביעילות ובמהירות. עם הסמכה מקצועית, אתם מראים ללקוחות שלכם או למעסיקים העתידיים שלכם, שיש לכם ידע מעמיק ושאתם מוכנים להתחיל מיד לקבל לקוחות לטיפולים מקצועיים

אתם יכולים לעבוד כמומחים עצמאיים בעיסוקכם העיקרי או המשני, כפרילנסרים, כנציגים של חברה מתמחה, או כשכירים שמתמקדים במוצרי טיפוח כף הרגל. אתם מחליטים.

טרנדים

טיפולי ידיים ורגליים מבוקשים בכל מקום, וגם גברים מעריכים היום את חשיבות הטיפול בכפות הרגליים. בין אם הן נשלחים על ידי בנות זוגם, סובלים מבעיה כואבת בכף הרגל או מעוניינים לטפל טוב יותר בעצמם, יותר ויותר גברים מוצאים את עצמם לסלון יופי, לקבלת טיפולי מניקור ופדיקור

חוץ מזה, הרשתות החברתיות משמעותיות להגברת המודעות לתחום, ומשפיענים ואנשים מפורסמים שונים מובילים את הטרנדים של בוגרי קורס מניקור פדיקור, וכתוצאה מכך יותר ויותר אנשים בוחרים ללמוד את הטיפולים המקצועיים.

תעודות ופרטי תשלום

התעודות ניתנות עם סיום הקורס , עם אישורי הסמכה. מחירון הקורס משתנה בהתאם לרמות ההסמכה השונות:

קורס פדיקור מניקור. חמישים שעות לימוד תחת פיקוח משרד הכלכלה בין 2,000-4,000 ₪.

קורס קוסמטיקה רפואית. עלות קורס שנמשך כ-650 שעות תחת פיקוח משרד הכלכלה בין 14,000-16,500 ₪.

קורס בניית ציפורניים. עלות קורס שנמשך כ-78 שעות נעה בין 2,000-4,000 ₪.

אפשרויות תעסוקה אחרי קורס מניקור פדיקוראילו אפשרויות תעסוקה יהיו לי אחרי קורס מניקור פדיקור?

בעיקרון יש כמה אפשרויות. אפשרות אחת היא לחפש עבודה במכון קוסמטיקה קיים באזור המגורים שלכם או באזור אחר. אופציה נוספת היא לפתוח מכון בבית ולקבל לקוחות באופן עצמאי. האופציה השלישית, כזו המחייבת גם ידע וניסיון בניהול עסקים היא לפתוח מכון בעצמכם ולהעסיק קוסמטיקאיות נוספות.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על קורס מניקור פדיקור? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל מענה על כל השאלות שלכם כמו למשל המקומות בארץ בהם מעבירים את הקורסים השונים, עלות הקורסים, כמה זמן הם נמשכים, מה בדיוק לומדים בכל קורס, איזו הכשרה מקבלים ועוד. למידע נוסף, צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל השאלות

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים