למי כדאי ללמוד קורס עיסוי רפואי

תוכן עניינים

החיים במדינת ישראל אינם פשוטים והתושבים בה מתמודדים מדי יום עם חרדות, שגרה לחוצה ועמוסה ולא מעט מתח אישי. כיום יש מודעות גבוהה לדברים אלה ואפשר למצוא מגוון רחב של דרכים להתמודד עם התופעות האלה. אחת הדרכים הפופולריות היא טיפולי מגע שמבוצעים על ידי מטפלים מוסמכים שיודעים בדיוק איפה ואיך לגעת בגופו של המטופל על מנת להקל עליו. לשם כך עליהם ללמוד קורס עיסוי רפואי וכך גם יוכלו להציע שירותים לכל מי שסובל מכאבים כאלה ואחרים.

מה כולל קורס עיסוי רפואי?

כפי שנרמז מהשם של הקורס – לא מדובר כאן אך ורק בעיסוי לשם הנאה או פינוק (ובהחלט יש לא מעט אנשים שפונים לשירות של עיסוי לשם כך) אלא יש כאן גם פן רפואי. התכנים בקורס כזה יכללו השלמה וממשק בין נושאי רפואה, כאבים או תופעות רפואיות נפוצות לבין האפשרות להקל על הכאבים מהתופעות האלה עלללמוד קורס עיסוי רפואי וכך גם יוכלו להציע שירותים לכל מי שסובל מכאבים כאלה ואחרים. ידי פעולות של עיסוי. ברוב המקרים התכנים של קורס עיסוי רפואי יהיו מתקדמים ולכן מלכתחילה יתאימו למי שכבר יש לו ידע רפואי מסוים.

למי כדאי למצוא קורס עיסוי רפואי?

מי שכבר יש לו תעסוקה בעולמות הרפואה יכול ללמוד בקורס שכזה ולקבל ממנו הרחבת אופקים משמעותית מאד. הוא יוכל להגדיל לאין שיעור את קשת השירותים שהוא יציע למטופלים שלו ויהיו לו כלים נוספים בארגז הכלים המקצועי שלו. מכיוון שהעיסוי לא תמיד נחשב כפרקטיקה מוכרת ומאושרת אך בהחלט יש לה תוצאות טובות בשטח – מי שילמד קורס עיסוי רפואי יוכל להציע שירותי הקלה על כאבים למטופלים שלו ויידע טוב יותר איך לעשות את הפעולות הנדרשות לשם כך.

איפה לומדים קורסים שקשורים לעולמות הרפואה?

חשוב להבין שמקצועות שקשורים לרפואה נחשבים לכאלה שיש להם ביקוש גבוה. מי שכבר עוסק בתחום רוצה להעשיר את עצמו וללמוד עוד ועוד תכנים שיעזרו לו לתת את המענה הכי טוב שהוא יכול במסגרת העבודה שלו ומי שעדיין לא עוסק בתחום יכול להתעניין בנושאים אלה לצורך הרחבת האופקים שלו והעשרת. ברוב המקרים התכנים של קורס עיסוי רפואי יהיו מתקדמים ולכן מלכתחילה יתאימו למי שכבר יש לו ידע רפואי מסוים. הידע האישי. דווקא בגלל שאין זה קל להתקבל ללימודים בנושאי הרפואה והבריאות – קורס קצרים יכולים להתאים בדיוק למי שמתעניין לדעת איך נושאים אלה פועלים.

איפה לומדים קורסים בנושאי רפואה?

חשוב לשים לב למקום או המוסד שמציע קורס עיסוי רפואי או קורסים אחרים בנושאים רפואיים. ברוב המקרים יהיו אלה בתי ספר למקצועות רפואה ובריאות שונים והם יהיו שלוחות של בתי החולים הגדולים ובפיקוח שלהם. כך לבטח אפשר יהיה לרכוש מקצוע וליהנות מלימודים ברמה גבוהה. יחד עם זאת, יש לא מעט מוסדות שמציעים קורסים ברמה אחרת שמתאימה לכלל האוכלוסייה או במסגרת של העשרת הידע האישי. תמיד חשוב לבדוק מה מציע מוסד הלימודים ומי עומד בראשו.

תכנים שונים של קורס עיסוי

חשוב מאד להכיר את התכנים שלומדים בקורסים כמו עיסוי רפואי על מנת להבין מה נדרש מהתלמיד. בקורס שכזה צריך גם לקחת בחשבון שתהיה התנסות מעשית במהלך הקורס, של התלמידים האחד על השני. בקורס יילמדו נושאים שקשורים באנטומיה, הכרות עם מחלות או תופעות שונות שהקלה עליהן תתבצע עלגם מי שאין לו שום ידע בעולמות הבריאות והרפואה יוכל להציע שירותים כאלה ואחרים לאחר שיסיים קורס עיסוי רפואי. ידי עיסוי רפואי, דרכי אבחנה של בעיות או תופעות כאלה ואחרות וכמובן מגוון רחב של תנועות שיכולות להקל על כאבים משמעותיים.

במה אפשר לעבוד אחרי שלומדים קורס עיסוי?

גם מי שאין לו שום ידע בעולמות הבריאות והרפואה יוכל להציע שירותים כאלה ואחרים לאחר שיסיים קורס עיסוי רפואי. הוא יכול לטפל נקודתית בכאבים שונים, יוכל להמשיך את הלימודים לתכנים או נושאים מעמיקים יותר, יוכל להציע שירותי עיסוי למי שחווה פגיעה גופנית או פציעה בשל פעילות ספורטיבית וכמובן לשלב את הידע שלו עם הידע של איש מקצוע בתחום משיק וכך להציע שירות הוליסטי וכולל שיעזור למטופלים במגוון רחב של תופעות או בעיות.

כמה עולים קורסים של עיסוי רפואי?

מכיוון שקורס שמערב את תחומי הרפואה והבריאות צריך להתבצע ולהיות מועבר על ידי רופא בכיר או מטפל מוסמך ומנוסה בתחום העיסוי – הרי שלא מדוברברוב המקרים התכנים של קורס עיסוי רפואי יהיו מתקדמים ולכן מלכתחילה יתאימו למי שכבר יש לו ידע רפואי בסיסי בקורס קצר ושטחי אלא בכזה שיהיה מעמיק ומקצועי. המחירים של קורסים אלה ינועו בטווח של כמה אלפי שקלים ובמקרים רבים אפשר יהיה להמשיך בלימודים בהנחה משמעותית אחרי שקורס העיסוי מסתיים. אין ספק שמדובר במחיר גבוה אך חשוב להבין שהקורס פותח דלתות ומאפשר ללומד למצוא תעסוקה מקצועית לאחר מכן.

איך מרגישים כשמסתיים הקורס?

אין ספק שמהרגע שבו הקורס מתחיל – יש ציפייה גדולה לקראת הסיום שלו בהצלחה. כל תלמיד רוצה גם להצליח, גם להשיג ציונים גבוהים וגם להראות רצינות. בסיום הקורס וכאשר הוא יקבל לידיו את התעודה הוא יוכל להיות שמח, גאה בעצמו וכמובן להרגיש סיפוק על שהציב לעצמו מטרה והצליח בזכות עצמו לעמוד בה ולהשיג אותה. תחושת המסוגלות העצמית תלווה אותו למשך הרבה זמן.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים