לימודי עיסוי רפואי: למה ניתן לצפות מהקורס?

תוכן עניינים

קריירת טיפול בעיסוי רפואי היא בחירה מצוינת לאנשים שיש להם גישה חומלת כלפי מטופלים וכישרון להרפיית שרירים כואבים. אם אתם חולמים להיות מטפלים, אם יש לכם ידי זהב, אם אתם רוצים הכנסה בטוחה ומבטיחה לאורך כל השנה בין אם בתור פרנסה קבועה ובין אם בתור השלמת הכנסה, לימודי עיסוי רפואי הם בדיוק בשבילכם. הלימודים מועברים ברחבי הארץ במגוון של מסלולים ובסוף כולם מקבלים תעודת מעסה רפואי כך שתוכלו לעבוד גם בספאות, בבתי מלון, בקליניקות ואפילו באופן פרטי, בקליניקה משלכם או להשכיר מקום.

אם אתם תוהים איך מנהלים לימודי עיסוי רפואי, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להבין למה לצפות מהקורס.

לימודי עיסוי רפואי מכסים מגוון רחב של נושאים

לימודי עיסוי רפואי כוללים שיעורי אנטומיה, פיזיולוגיה וקינסיולוגיה. כל הקורסים האלה עוסקים במחקרים על גוף האדם:

  • מיקום איברים
  • שרירים
  • רקמות
  • מפרקים
  • האופן בו פועלת המכניקה של הגוף
  • בעיות מהם אנשים סובלים ומגיעים בגללן לקבל עיסוי רפואי
  • איך לעסות בצורה נכונה מבלי לפגוע בשרירים שלנו
  • מידע על דלקות ואיך לרפא אותן באמצעות עיסוי רפואי
  • טכניקות עיסוי שונות

כמובן שידע זה הכרחי לאנשים שמעוניינים להקדיש את הקריירה שלהם לריפוי כאבים של מטופלים. בנוסף ללמידתלימודי עיסוי רפואי בקורס המיועד לכך ההיבטים הפיזיים של טיפול בעיסוי, לימודי עיסוי רפואי כוללים קורסים שבהתחלה עשויים להיראות לא רלוונטיים.

חלק מהקורסים האלה עשויים לכלול אתיקה או ניהול עסקי, אבל האמת היא שהקורסים האלה חשובים לא פחות, מכיוון שמטפל בעיסוי אינו מטפל רק בלקוחות, אלא חייב לבנות איתם קשרים.

מערכת היחסים צריכה להיות עניינית

הטיפול חייב להיות מבוסס על אמון ומחויבות. לימודי עיסוי רפואי מלמדים איך לבנות את מערכות היחסים האלו בין מטפל ללקוח, את האתיקה של ניהול עסק ואת האתיקה של התמודדות אינטימית עם הלקוחות שלכם.

ברוב המקרים, נושאים אלו נלמדים במסגרת לימודים קלאסיים. לגבי אנטומיה ופיזיולוגיה, הלימודים מתייחסים לעתים קרובות לשלד דגם.

הדרכה מעשית

הדרכה מעשית בלימודי עיסוי רפואיהדרכה מעשית היא חלק חיוני מתהליך לימודי עיסוי רפואי. התלמידים מרגישים אולי קצת ביישנים או מאוימים בהתחלה, אבל הם מתרגלים לאימונים מהר. אתם עשויים להרגיש ביישנים כי אתם לא בטוחים מה אתם עושים או אם אתם עושים הכול נכון.

אל דאגה. כל התלמידים מגיעים על מנת ללמוד. אימון מעשי במסגרת הלימודים הוא גם אחד ההיבטים המתגמלים ביותר במהלך לימודי עיסוי רפואי. אתם תתחלפו עם עמיתים ללימודים, ותזכו להיות הנותנים והמקבלים. האימונים מרגישים נהדר כשמקבלים כל כך הרבה עיסויים כמו גם למידת המיומנות כמטפלים.

היגיינה, אדיבות ותקשורת

תלמידי לימודי עיסוי רפואי מעוניינים להשיג מיומנויות שיאפשרו ללקוחות שלהם להרגיש בנוח סביבם. במהלך הלימודים, תלמדו לשמור על היגיינה טובה של הידיים, השולחנות וחומרים אחרים שבהם תשתמשו. תלמדו גם לפתח נימוסים ליד מיטת הטיפולים, תתייחסו למורים, לחברים לכיתה, ללקוחות ולכל אחד אחר בתעשייה בכבוד שהם מצפים לו!

תלמדו להקשיב. תקשורת פתוחה בין מטפל בעיסוי לבין הלקוח שלו מאפשרת לכולם להרגיש רגועים, ומפגשי הטיפול שלכם ירגישו הרבה פחות מתוחים.

קשרים חברתיים

אחד היתרונות הטובים, ולעתים הבלתי צפויים במהלך לימודי עיסוי רפואי הם הקשרים החברתיים. אתם תפתחופיתוח קשרים חברתיים בלימודי עיסוי רפואי חברויות חזקות, קשרים קרובים וחזקים עם חבריכם ללימודים. אתם תצחקו ותבכו ביחד. התחושה החזקה הזו של קהילה היא מדהימה ומתגמלת. אתם לא לבד, אתם מחוברים ומטופלים בכיתת הקורס.

לאנשים שנרגשים להתחיל לימודי עיסוי רפואי בשל המאפיינים המרגשים של התחום, הלימודים עשויים להיות בדיוק מה שהם מחפשים. יש הרבה הזדמנויות תעסוקה ברגע שאתם מקבלים את ההסמכה שלכם. התחום דורש עבודה ומסירות אבל זהו גם תחום עיסוק מהנה ומתגמל.

עלות לימודי עיסוי רפואי

לימודי עיסוי רפואי במכללה שמתמקדת בקורסים של רפואה אלטרנטיבית זמינים בעלות של 2,590 ₪, אבל המכירים משתנים בין המכללות. כך, למשל, קורס של שישה מפגשים זמין בעלות של 1,500 ₪, ועלות קורס של 205 שעות היא 5,200 ₪.

ההכשרה במהלך לימודי עיסוי רפואי מכסה טיפולים בפציעות ספורט, ניהול מרפאה פרטית ועיסויים קלאסיים. בסיום הלימודים, התלמידים מקבלים תעודה שמסמיכה אותם לעסוק בתחום, והם יכולים להתקבל לעבודה במרכזי ספא, בקופות החולים, או במרפאה פרטית.

איך בוחרים לימודי עיסוי רפואי?

יש כמה קריטריונים שחשוב לשים עליהם דגש בתהליך הבחירה. קודם כל, בחרו מקום שמתאים לכם מבחינה הלוקיישן, בעיקר אם אתם משלבים את הלימודים עם עבודה נוספת. בדקו מה בדיוק לומדים בקורס, מי מעביר אותו, האם הקורס מועבר פרונטלית או דיגיטלית, כמה זמן הוא נמשך ומה העלות.

רוצים לקבל מידע נוסף על לימודי עיסוי רפואי? כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר. באתר Limudim-il תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם לקראת לימודי עיסוי רפואי. דרכנו תבינו איפה יש קורסים ברחבי הארץ ,כמה הם עולים, כמה זמן הקורסים נמשכים, עם איזו תעודה יוצאים, אילו אופציות הקורס יפתח בפניכם לאחר הלימודים ועוד. צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים