אוניברסיטת חיפה קורסים

תוכן עניינים

אחת ההתלבטויות שלנו לגבי תכנית לימודים כזו או אחרת, תואר ראשון או שני, קורס כזה או אחר, קשורה בהכרח למקום בו נבחר ללמוד. במדינת ישראל מגוון ושפע רחב של אוניברסיטאות, מכללות, בתי ספר ומוסדות אקדמאיים בהם כל אחד ואחת מאיתנו יכול להשתלב במסלול שמתאים לו. הפעם בחרנו לספר לכם על אוניברסיטת חיפה. אבל לא על התארים והמסלולים הסטנדרטיים אותם מציעה האוניברסיטה, אלא דווקא על הקורסים שמתקיימים במסגרת לימודי החוץ של האוניברסיטה. בשורות הבאות נציג בפניכם את הקורסים השונים באוניברסיטת חיפה, למי הם יכולים להתאים ומידע נוסף שיכול לסייע לכם בבחירת הקורס המתאים לכם.

לפני זה, קצת מידע על אוניברסיטת חיפה

לפני שנספר לכם על אוניברסיטת חיפה קורסים, כדאי להכיר קצת את ההיסטוריה של האוניברסיטה. מדובר באחת האוניברסיטאות המוערכות לא רק בארץ, אלאאוניברסיטת חיפה קורסים היא ללא ספק המקום עבורכם. הקורסים מתאימים לקהל הצעיר והיותר בוגר, למי שרוצה להעשיר את הידע הקיים שיש לו ולקבל עוד כלים לארגז שלו. גם בעולם, והיא קיימת כבר משנת 1972. הייעוד המרכזי שלה הוא המחקר בשלל תחומים. יש לציין את הסגל האקדמאי הפשוט מעולה שמעודד עוד ועוד סטודנטים להגיע וללמוד דווקא שם. אוניברסיטת חיפה משקיעה המון משאבים במחקר בשלל תחומים והיא נחשבת למעשה לאוניברסיטה המובילה באזור הצפון כולו. אל האוניברסיטה מגיעים סטודנטים מכל קצוות האוכלוסיה: יהודים וערבים, דרוזים, דתיים וחילונים, תושבי חוץ ועוד.

אוניברסיטת חיפה קורסים למי זה מתאים?

לא צריך הרבה בשביל להחליט שאנחנו רוצים להשתלב בקורס כזה או אחר. בין אם כבר סיימתם תואר ראשון ו/או שני ובין אם לא, אוניברסיטת חיפה קורסים היא ללא ספק המקום עבורכם. הקורסים מתאימים לקהל הצעיר והיותר בוגר, למי שרוצה להעשיר את הידע הקיים שיש לו ולקבל עוד כלים לארגז שלו.

אילו קורסים מוצעים באוניברסיטת חיפה?

כל הקורסים המוצעים באוניברסיטת חיפה הם חלק מהיחידה ללימודי החוץ של האקדמיה. הקורסים מועברים בשיטות לימוד ייחודיות וחדשניות, בקבוצות לימוד קטנות, כך שכל סטודנט, זוכה לקבל יחס אישי. מדובר למעשה בלימודי תעודה ובסיום כל קורס, מקבל הסטודנט תעודה מטעם היחידה ללימוד חוץ של האוניברסיטה.

  • פיתוח ארגוני – יש כמה מסלולים בתחום הפיתוח הארגוני. המסלול הראשון נקרא הכשרת יועצים ארגוניים והוא מתאים רק למי שכבר יש תואר שני. מדובראוניברסיטת חיפה מציעה קורסים במגוון רחב של נושאים ומקצועות בתהליך הכשרה ליועצים ארגוניים. קורס נוסף בתחום זה נקרא הנחיית קבוצות. מדובר למעשה, בקורס בסיסי המיועד למנחים לסדנאות תוכן המוכשרים לקיים תהליכים קבוצתיים בבתי עסק וארגונים בשלל תחומים. בנוסף, ניתן להשתלב בקורס מסוג החיית קבוצות בגישה הפסיכואנליטית. הקורס מתאים למי שעוסק בתחום של הנחיית קבוצות או אנשים שרוצים ללמוד הנחיה תוך התבוננות מאוד מעמיקה בתהליך עצמו ובתוכן. הקורס האחרון בתחום זה נקרא ניהול אסטרטגי של משאבי אנוש ומתאים לכל מי שמגיע מתפקיד ניהולי ומתחום המשאבי אנוש ורוצה לקבל כל מיני כלים ולהתעדכן בכל מה שחדש בתחום זה.
  • אימון וקורסי קואצ‘ינג – למעשה, מדובר באחד התחומים הכי מפותחים, הן בעולם והן בישראל. ניתן להשתלב באחד המסלולים הבאים: אימון אישי וקבוצה קואצ‘ינג, אימון למתקמים ואימון עסקי בבתי עסק וארגונים, אימון למתקדמים בשיטת ה- NLP, אימון מנטלי בגישת פסיכולוגיה של הספורט ואימון קבוצות בשיטת סופר וויז‘ן. כל גישה או שיטת אימון מתאימה לאנשי מקצוע אחרים.
  • קורסי כספים – הקורסים בתחום זה מתאימים למבקרים פנימיים, דירקטורים ואנשים העוסקים בתחום הפיננסה. בתחום זה ניתן להשתלב באחד או יותר מהמסלולים הבאים כמו ניהול עסקי, יזמות עסקית, ניתוח של דוחות כספיים, הערכת שווי חברות במשק הישראלי, קורסים בתחום שוק ההון והמסחר בתחום הפיננסי, הכנה לבחינות CIA, קורס יועצי השקעות ועוד.
  • קורסי חווית משתמש – מדובר באחד התחומים הכי מבוקשים היום בעולם ההייטק והמחשבים. הקורס מתאים לכל מי שמתעסק באינטרנט, פיתוח אפליקציות, פיתוח תוכנות ועוד. ניתן להשתלב באחד המסלולים הבאים: קורס איפיון ועיצוב חווית משתמש – UX Designer, מומחים לחווית משתמש מסוגאוניברסיטת חיפה מציעה קורסים בנושא קורסים בתחום התקשורת - במסלול התקשורת ניתן להשתלב בקורסים כמו למשל שיווק דיגיטלי, יחסי ציבור דיגיטליים, עריכה לשונית, כתיבה יוצרת ועוד UX Architect וחווית משתמש לתאגידים – UX Coporate.
  • קורסים בתחום התקשורת – במסלול התקשורת ניתן להשתלב בקורסים כמו למשל שיווק דיגיטלי, יחסי ציבור דיגיטליים, עריכה לשונית, כתיבה יוצרת ועוד.
  • לימודי שפות- קורסים שיכולים לפתוח המון דלתות ביניהם אנגלית למתחילים, אנגלית למתקדמים, אנגלית משפטית, אנגלית עסקית ואנגלית מסחרית.
  • ניהול ופיתוח מנהלים- מגוון רחב של קורסים באוניברסיטת חיפה בתחום זה ביניהם ניהול שירותי בריאות, מנהל שלטון מקומי, עריכה לשונית, לימודי מנכל“ים, קורס קישור, קורס אנליסט, קורס MDA, קורס ניהול מוצר, קורס ניהול לשכה עם התמחות בתחום משאבי אנוש, קורס ניהול עסקי ועוד.

כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר.

רוצים לקבל מידע נוסף על אוניברסיטת חיפה ועל הקורסים המוצעים בה? דרך האתר לימודים אינדקס, תוכלו לקבל מידע מונגש ומהימן כך שניתן יהיה לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. אנו עושים את מירב המאמצים במטרה להנגיש לכם את המידע המקצועי והמדויק ביותר. כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים