קורס עריכת וידיאו למתחילים ומתקדמים

תוכן עניינים

לאנשים שמעוניינים ללמוד את האופן בו הם יכולים לערוך את הסרטונים שלהם באמצעות Adobe Premiere Pro, קורס עריכת וידיאו הוא המקום הנכון! הקורס מתאים גם למי שעולם הוידיאו מרתק אותו, למי שרוצה לשלם בין צילום לבין וידיאו, לערוך סרטונים מכל הסוגים, להשתלב בתעשייה בתצורות שונות ואולי אפילו לרכוש עוד מקצוע להשלמת הכנסה. עריכת וידיאו היא מסוג הדברים שאפשר לעשות מכל מקום, כל מה שצריך זה את הסרטון הנכון, החומרים, תוכנה מתאימה ומחשב.  משתמשי תוכנה בפעם הראשונה ומשתמשים קיימים לומדים בקורס לשכלל את מיומנויותיהם. הקורס מתחיל מאפס על ידי היכרות עם התוכנה והממשק שלה, ומלמד על היבטים כמו סביבות עבודה, יצירת פרויקטים והבנת רצפים. כמובן שיש סוגים שונים של קורסים לעריכת וידיאו ועליכם להבין איזה קורס מתאים לכם מבחינת הידע אותו אתם צריכים לרכוש, זאת בכדי שתוכלו לבסס את הקריירה שלכם בתחילת הדרך שלה.

ברגע שנרכש הידע הבסיסי של קורס עריכת וידינו, ניתן להמשיך לייבא את הקליפים והשמע כדי לבצע את העריכה הראשונה. כמו בקורסי עריכה אחרים, התלמידים מקבלים גישה לקטעי הצילומים והשמע כדי שיוכלו לערוך אותם. גישה זו הופכת את הליך הלמידה של עריכת הווידיאו שלכם למעשית מאוד.
בתחילת הלימודים, קורס עריכת וידיאו מתמקד בעיקר ביסודות, כך שהתלמידים מסגלים ביטחון מוגבר בתהליך.

תוכנת עריכה מתקדמת

קורס עריכת וידיאו מלמד את הכישורים הנדרשים לעבודה על תוכנת העריכה הפופולרית ביותר, בה משתמשים עורכים מקצועיים רבים על מנת ליצור סרטונים מדהימים מבחינה ויזואלית עבור פלטפורמות שונות. האמת היא שהתוכנה מאפשרת יצירת קליפים עבור אמנים מקצועיים רבים כמו ג'סטין ביבר.

איזו השכלה נדרשת לעריכת וידיאו?

כשזה מגיע לכישורים אקדמיים, אין שום תארים שיש להחזיק בהם כדי להתחיל קריירה בעריכת וידיאו. בהתבסס עלקורס עריכת וידיאו מוביל לבחירה בקריירה תובענית ביותר, ומאפשר למשתתפים לפתוח ערוץ יוטיוב משלהם או להצטרף לסוכנות עריכה מקצועית, ולהרוויח אלפי שקלים בזכות הלמידה היצירתית. יעדי הקריירה שלכם, אתם יכולים להתחיל קורס עריכת וידיאו לקולנוע ולהתחיל להתקדם בכיוון הנכון.

אבל חשוב גם להבין שרוב סוכנויות העריכה אינן מבקשות את התואר ומתמקדות בעיקר במיומנויות היצירתיות של עורך הווידיאו. יחד עם זאת, אם יש לכם הסמכה אקדמית ייעודית, תמיד יהיה לכם יתרון תחרותי על פני מועמדים אחרים ויש סבירות גבוהה שהמעסיק יבחר בכם. הנה כמה מהתארים האקדמיים הפופולריים ביותר שניתן להשיג לאחר קורס עריכת וידיאו:

  • תואר ראשון בקולנוע
  • תואר ראשון בטלוויזיה
  • תואר ראשון בהפקת סרטים.

היבטי קורס עריכת וידיאו

קורס עריכת וידיאו בוחן היבטים כמו:

  • חיתוך קליפים
  • שימוש בצג המקור
  • הוספת מעברים
  • וייצוא העריכה הראשונה.

בהמשך קורס עריכת וידיאו, התכנים הנלמדים הופכים להיות מאתגרים יותר עם ההתקדמות לקראת העריכהקורס עריכת וידיאו למתקדמים מלמד טכניקות עריכה מתקדמות ויצירת כותרות השנייה. בשלב זה הקורס מלמד היבטים מתקדמים כמו סנכרון וידיאו ואודיו, הוספת קטעים ועוד הרבה יותר.

קורס עריכת וידיאו למתקדמים מלמד טכניקות עריכה מתקדמות ויצירת כותרות, כך שזהו המקום לכל מה שאי פעם רציתם לדעת על עריכת וידיאו. עם סיום הקורס, ניתן להשיג שליטה במיומנויות עריכת וידיאו בסיסיות, בינוניות ומתקדמות.

קריירה בעריכת וידיאו

חשוב להבין את היקף תחום עריכת הווידיאו בשנת 2021 ובעתיד הקרוב. כמעט 17% ממשתמשי האינטרנט, בין קבוצות הגילאים של 18 ל-25, משקיעים עשרים שעות בצפייה בסרטונים מקוונים.

לכן קורס עריכת וידיאו מוביל לבחירה בקריירה תובענית ביותר, ומאפשר למשתתפים לפתוח ערוץ יוטיוב משלהם או להצטרף לסוכנות עריכה מקצועית, ולהרוויח אלפי שקלים בזכות הלמידה היצירתית.

קורס עריכת וידיאו פותח בפני המשתתפים מגוון רחב של הזדמנויות קריירה בהפקת סרטים. הם לומדים את כל האלמנטים של עריכת וידיאו כגון ערבוב אודיו, עריכת מסך ירוק, סיפורים וכן הלאה. בהתבסס על ההעדפות הספציפיות שלכם, תוכלו לעקוב אחר מסלול הקריירה המתאים ביותר לסגנון העריכה שלכם.

עלות קורס עריכת וידיאו

אנשים שאוהבים ליצור תכנים ומעוניינים לעסוק בעריכת וידיאו מקצועית, צריכים להתחיל את ההכשרה עם קורס עריכת וידיאו וללמוד את הדינמיקות השונות של עריכת סרטים בקנה מידה מלא.

קורס עריכת וידיאו נמשך חודש, במפגשים של 4 שעות לימוד, בהתאם לרמת הקורס שנבחרה, למתחילים או למתקדמים, ועלותו עומדת על סך של 459 ₪.

כמה אפשר להרוויח אחרי שמסיימים קורס עריכת וידיאו?

זה מאוד תלוי לאיזה כיוון מקצועי אתם הולכים. במידה ואתם מעוניינים לפתח קריירה בתחום העריכת וידיאו בתור פרילנסרים, תוכלו להרוויח ממש משכורת יפה, אפילו גבוהה מהממוצע בשוק שנעה בין 15,000-25,000 ש“ח. אם תבחרו לעבוד בתור עורכי וידיאו כשכירים בחברות אשר זקוקות לעורכי וידיאו, כמו למשל חברות צילום, הפקה ואירועים, המשכורות נעות בין 10,000-12,000 ש“ח בחודש.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על קורס עריכת וידיאו? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש כדי שתוכלו לבחור את המסלול המתאים לכם. נשמח לסייע לכם, לייעץ לכם וללוות אתכם בתהליך הבחירה, כך שכל מה שנותר לכם לעשות בעצם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים