אתר מכללת גליל מערבי

תוכן עניינים

המכללה האקדמית גליל מערבי נמצאת כמתבקש בלב הגליל הירוק בין העיר העתיקה של עכו לחלקת הטבע הקסומה של הגנים הבהאים. באתר מכללת גליל מערבי תוכלו למצוא מידע מעניין אודות המכללה עליה נפרט גם פה. המכללה האקדמית הוקמה באמצע שנות ה-90 ולומדים בה בכל רגע כ-4,000 סטודנטים. לא בכדי המכללה הוקמה בגליל המערבי, אחד מהיעדים המרכזיים של המוסד כפי שמופיע באתר מכללת גליל מערבי הוא להיות מוסד ייחודי ואיכותי שימשוך אליו סטודנטים גם מהאיזור אך מכל רחבי הארץ. המכללה צופה לחופי ים ולנוף הגלילי הירוק, וכוללת מלבד מרחבים ירוקים של דשא מגוון מבנים מתקדמים כמו מעבדות, כיתות מתקדמות טכנולוגית, ספריות ואפילו מרפאות שיניים, חנות צילום ושירותים נוספים לסטודנטים.

איזה מסלולי לימוד מופיעים באתר מכללת גליל מערבי?

מכללת גליל מערבי מציעה מגוון מסלולים לתואר ראשון ושני. הקמפוס כולל גם מכינות קדם אקדמיות, בית ספר יסודי לתלמידים מצטיינים, ויחידה נוספת המציעה מסלולים חוץ אקדמיים כמו קורסים, השתלמויות, רפואה משלימה ועוד.

באתר מכללת גליל מערבי תוכלו לראות פירוט מלא של מסלולי הלימוד לתארים ראשונים, בינהם:
ניהול, לוגיסטיקה, כלכלה, חשבונאות, תיאטרון, סוציולוגיה ועוד. כמו כן באתר מכללת גליל מערבי ישנו פירוט על מסלולי התארים השניים שעוסקים בכלכלה וניהול, מערכות חינוך וקרימינולוגיה.

על פי אתר מכללת גליל מערבי, למה שווה ללמוד שם?

במכללה האקדמית גליל מערבי תוכלו למצוא מגוון מסלולי לימוד לתארים ראשונים, שניים, מכינות ועוד. תוכלו למצוא מסלול שיתאים לכםכל הפרטים אודות מכללת הגליל המערבי אם אתם עובדים כרגע או אם אתם סטודנטים במשרה מלאה. הקמפוס הרחב והיפה, מציע מלבד נופים משגעים, גם סגל אקדמי מובחר של מרצים מעולים שישמחו להכין אתכם לעולם העבודה. תוכלו להתייעץ עם יועצי הלימוד באתר מכללת גליל מערבי כדי לבחון מה האפשרות המתאימה ביותר עבורכם ללימודים.

אני מתעניין בלימודים במכללת גליל מערבי, באיזה מקצועות לימוד כדי להתמקד?

אם אתם מרגישים קצת אבודים ורוצים למצוא מסלולי לימוד שיתאימו כמעט בכל מצב ובכל תקופה, ישנם כמה מסלולים שכדאי להתמקד בהם כי הם כמעט תמיד במצב של ביקוש, וגם אם לא תעסקו בקריירה שלכם, תוכלו להעזר במה שלמדתם לתחומים נוספים.

  1. ניהול – אם תתמקדו בתחום הניהול תוכלו לנצל את הלימודים שלכם כמעט בכל תחום אליו תלכו ותתקדמו. תלמדו על המגזרים השונים שקיימים בישראל, איך כדאי לנהל אותם, איך להציב יעדים, איך לנצל כישורים של הנהגה ועוד.
  2. הנדסה – אם אתם מרגישים שיש לכם יכולות לפתרון בעיות, שאתם אוהבים לתכנן קדימה אבל חשובים לכם לימודים מעשיים ופרקטיים ולא רק תיאורטיים, יתכן שמסלולי הנדסה הם הכיוון עבורכם. כשמתמקדים בהנדסה הלימודים מאתגרים מאד ועוסקים גם במתמטיקה, פיזיקה ונושאים ריאליים נוספים.
  3. כלכלה – לימודי כלכלה הם מעשירים גם עבור מי שלא עוסק בתחום. הבנת התחום הכלכלי, הכוחות הפועלים בשוק, מטבעות דיגיטליים, אבטלה, אינפלציה וכדומה, יכולה להיות רלוונטית לכולנו. למעשה, מי שלומד כלכלה אחר כך יכול להשתלב במגוון רחב של משרות כמעט בכל תחום במשק ויש דרישה שהולכת וגוברת לכלכלנים איכותיים עם ראש על הכתפיים.
  4. לימודי מדעי המדינה – אם אתם אוהבים להישאר מעודכנים, יש לכם דעות פוליטיות מוצקות, הבנה של הזירה הפוליטית ורצוןבאילו מקצועות כדאי להתמקד במכללת הגליל המערבי ללמוד עוד, יתכן שלימודים בתחום מדעי המדינה יכול להיות הדבר המתאים עבורכם. זו יכולה להיות התחלה של קריירה פוליטית עבורכם, כניסה לתחום הציבורי או פשוט העמקה והבנה של המקום בו אנחנו חיים.
  5. משאבי אנוש – תחום משאבי האנוש כולל בתוכו מגוון תהליכים מרתקים בתחום הארגוני כמו גיוסים, הכשרות, ניהול תרבות ארגונית ועוד. למעשה, בעשור האחרון מדובר באחד התארים הכי פופולארים בישראל עם מגוון של אפשרויות תעסוקה בתום התואר. התחום הזה מעניין גם עבור מי שמעוניין לעבוד בו באופן ספציפי וגם עבור מי שמתעניין בכניסה לארגונים גדולים.
  6. חינוך – אם יש מקצוע שתמיד יהיה מבוקש ותמיד יצטרכו בו עובדים זה תחום החינוך. באתר מכללת גליל מערבי תוכלו ללמוד עוד על התואר בחינוך וכיצד תוכלו לעבור הכשרה לתחום ולקבל תעודת הוראה.

 

מה עוד כדאי לקרוא באתר מכללת גליל מערבי?

אם הגעתם עד לכאן והשתכנעתם שמכללת גליל מערבי היא מקום מסקרן לדעת עליו עוד אתם מוזמנים להיכנס לאתר מכללת גליל מערביאיזה מידע מופיע באתר מכללת הגליל המערבי וללמוד על נושאים נוספים שיוכלו לעזור לכם בקבלת ההחלטה. מלגות שאפשר לקחת, יועצי לימוד שישמחו לעזור ולכוון אתכם, יחידה לקידום סטודנטים, ארגון הבוגרים ועוד מידע מעניין שיעזור לכם להכיר את המכללה לעומק.

מעוניינים לקבל מידע נוסף אתר מכללת גליל מערבי? דרך האתר Limidim-Index תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם, לשמוע על מסלולים שמעניינים אתכם, להבין כמה כסף הלימודים יעלו לכם, לברר על מעונות בסביבה ובקיצור לקבל החלטה נכונה ומושכלת לגבי לימודים לשנה הקרובה. כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה לכל השאלות.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים