קורס מודעות עצמית

תוכן עניינים

עד כמה אתם מכירים את עצמכם? קורס מודעות עצמית יכול להוכיח לכם שאתם לא מכירים את עצמכם טוב כמה שאתם חושבים. המטרה של קורס מודעות עצמית היא למעשה להעניק לכם פרספקטיבה שונה שיכולה למנף את ההצלחה שלכם. כמו כן, בקורס זה אנו לומדים איך להסתכל בצורה נכונה על ביקורת, על החברה בה אנחנו חיים ועל המניעים מהם אנחנו פועלים. בקורס זה נלמד איך לרדת לעומק שיש בנו, להבין את האישיות שלנו בצורה הנכונה ביותר ולדעת איך המודעות העצמית למעשה משפיעה עלינו בכל יום ויום. מדובר על קורס העמקה שיכול לשנות לכם את החיים.

מה כולל קורס מודעות עצמית?

קורס מודעות עצמית הוא מכלול גדול של פסיכולוגיה ונושאי מיסטיקה שונים. לעיתים גם אנחנו ניגע ברפואה משלימה, הרי הגוף והנפש עובדים כאחד. קורס מודעות עצמית נועד כדי להעניק הכוונה למי שמרגיש שהוא קצתקורס מודעות עצמית יכול להוכיח לכם שאתם לא מכירים את עצמכם טוב כמה שאתם חושבים הלך לאיבוד, והרבה מאיתנו הולכים לאיבוד בשלב כזה או אחר. המטרה שלנו היא להעניק לכם את הכלים להתמודדות עם הנפש שלכם, לגרום לכם לדעת איך לשלב בין נפש בריאה ולגוף בריא. בשביל לדעת איך לעשות את זה, דבר ראשון שאנחנו צריכים לעשות הוא להכיר את עצמנו בצורה הטובה ביותר, וזה לא תמיד נעים. עלינו לדעת מהן החולשות שלנו, איפה אנחנו שבר כלי, כמו כן, גם להכיר את התכונות החזקות שלנו ולהעצים אותנו. מדובר על קורס מלא בחוויות שמעניק לנו משמעות אחרת לחיים. מי שניגש לתחום הזה חייב לדעת שהוא נכנס לקורס שיכול לשנות לו את החיים אם הוא ייקח את הכלים שנותנים לו בשתי ידיים.

איך זה עובד?

קורס מודעות עצמית הינו קורס חד שבועי או חלק מתוכנית אקדמית רחבה יותר. כחלק מהקורס אנחנו נלמד גםקורס מודעות עצמית אינו קורס ארוך מדי, מדובר על מפגשים חד שבועיים בדרך כלל אשר משתנים בהתאם לנוחות של הנרשמים נושאים תיאורטיים הקשורים לפסיכולוגיה. מודעות עצמית היא לאו דווקא לדעת מה אנחנו ומה אנשים חושבים עלינו, מודעות עצמית היא לדעת איך אנחנו יכולים לשלוט בעצמנו. מדובר על מפגשים שבועיים בהם אנחנו ניפגש עם המרצים הבכירים ביותר בתחום, מטפלים ומרצים. אנחנו נלמד טכניקות נשימה ורגיעה, נעבור שאלון עצמי, נדע איך אנחנו יכולים להתגבר על הפחדים שלנו, ולדעת בעצם מהו הדבר הגדול שגורם לנו לא להיות מי שאנחנו. קורס מודעות עצמית אינו קורס ארוך מדי, מדובר על מפגשים חד שבועיים בדרך כלל אשר משתנים בהתאם לנוחות של הנרשמים. תוכלו למצוא קורס מודעות עצמית בכל רחבי הארץ ובכל מקום התכנים יהיו בהתאם למוסד הלימודים.

למי זה מתאים?

קורס מודעות עצמית מתאים לכל מי שרוצה להכיר את עצמו בדרך הטובה ביותר ולדעת איך להתנהל נכון ביום יום.קורס מודעות עצמית מתאים גם לאנשי עסקים אשר באמת רוצים לפתח את הקשר שלהם עם הלקוחות שלהם אם אתם מחפשים נתיב להתמודד על מצוקות נפשיות, תדעו שאתם יכולים להתמודד על אותן מצוקות דרך מודעות עצמית. אומרים שהאויב הכי גדול שלנו הוא אנחנו, קורס מודעות עצמית נועד כדי לתת לכם את הכלים להתמודד מול האויב הזה. מדובר על קורס שמתאים לכל שכבת הגילאים הבוגרת, החל מיוצאי צבא ועד פנסיונרים. הלימודים יכולים לפתוח לכם אפיקים חדשים בכל מה שחשבתם על עצמכם או מה שאתם רוצים לעשות בצבא. מדובר על חוויה מפתחת מאוד אשר ללא ספק תשנה בכם משהו, קטן או גדול.  קורס מודעות עצמית מתאים גם לאנשי עסקים אשר באמת רוצים לפתח את הקשר שלהם עם הלקוחות שלהם, עם עובדי החברה ועם המשפחה. אם אתם מרגישים שמשהו תוקע אתכם כדאי מאוד שתגיעו לקורס הזה.

מהם תנאי הקבלה?

קורס מודעות עצמית הוא קורס פתוח אשר מתאים לכל אחד, ללא תנאי קבלה. כל מי שבאמת מעוניין להתפתח יכול להירשם לקורס הזה. ניתן למצוא קורס מודעות עצמית בכל המכללות שיש היום בארץ, אתם צריכים לחפש היטב את המקום הכי נוח שירגיש לכם כמו בית. יש קורסים יותר מתקדמים אשר להם כן יש תנאי סף ועליכם להיות בוגרים של קורס רפואה משלימה או נושאים אחרים. משך זמן הלימודים משתנה בהתאם לקורס עצמו, מדובר על לימודים מקיפים שעומדים על 60 שעות עד 100 שעות אקדמיות. מספר המפגשים הינו בהתאם למסלול בו בחרתם, אך ייתכן ומדובר על 8 עד 24 מפגשים.

עם מה אנחנו יוצאים מהקורס?

בסוף הקורס אתם תקבלו תעודה אשר מוכיחה שעברתם את הקורס בהצלחה. אבל הדבר החשוב ביותר שאיתו אתם יוצאים הוא הכלים להתמודד עם העולם החיצוני בצורה הנכונה ביותר. אנחנו נרכוש בקורס כלים חשובים מאוד, הבנה רגשית עצמית, הדרך אל הלא מודע, פיתוח מודעות עצמית, קביעת מטרות, זוגיות ויחסים, כעסים ובדידות, רוחניות, שיטות הרפיה והירגעות ועוד. כמו כן, ברגע בו עברתם את הקורס בהצלחה תוכלו לעבור קורס הכשרה אשר ידריך אתכם להיות מורים בקורס מודעות עצמית או בבוא העת גם לפתוח דרך עצמאית אשר מסייעת לאנשים להתמודד עם עצמם, בין אם מדובר על תרגילי נשימה והרפיה ובין אם מדובר על רוחניות, ייעוץ וכן הלאה.

 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים