רפואה אלטרנטיבית לימודים

תוכן עניינים

מטופלים רבים בוחרים דווקא ברפואה אלטרנטיבית. רפואה אלטרנטיבית לימודים היא אחת האופציות הטובות ביותר שיש לכם בשוק היום. הבחירה של המטופלים ברפואה טבעית היא מובנת, אבל חשוב להבין שזה לא מהווה תחליף לרפואה המודרנית. הצמיחה בתחום הרפואה תמיד קיימת, יש היום אלטרנטיבות שונות בתחום הרפואה. רפואה אלטרנטיבית לימודים הינם לימודים אשר משלבים בין הגוף לנפש, שהרי זה משפיע על זה לכל דעה. כדי להיות מטפלים ברפואה אלטרנטיבית עליכם להכיר גם את הפן הרפואי וגם את הפן הפסיכולוגי. רפואה אלטרנטיבית לימודים מכונת גם רפואה משלימה. ישנם קורסים נרחבים אשר דרכם תוכלו לקבל את ההכשרה להיות מטפלים מקצועיים.

רפואה אלטרנטיבית לימודים – מה זה?

מדובר על לימודים תיאורטיים בשילוב של לימודים מעשיים דרכם נוכל לקבל את כל הכלים הנדרשים על מנת שנוכל לספק למטופל את מבוקשו. מדובר על תחום מאוד מגוון, יש סוגים שונים של טיפולים ועליכם יהיה לבחור את התחום שהכי מושך אתכם. התחומים יכולים להיות: רפואה סינית, דיקור, שיאצו, צמחי מרפא, הומאופתיה, נטורופתיה והרשימה עוד ארוכה. לכל התחומים יש נושא אחד משותף, השילוב של הגוף והנפש. רפואה אלטרנטיבית נועדה בשביל לטפל בחולי, לאו דווקא במחלות. המטרה היא לפתור את הבעיות שלנו לצמיתות. אם לדוגמא יש לנו אלרגיה או כאבים חוזרים, יש פתרון ברפואה האלטרנטיבית. מצד שני, אם יש לנו מחלה (חס וחלילה), אנו נצטרך לפנות לרפואה המערבית. היום תוכלו למצוא מרפאות שונות אשר מקנות לנו את השילוב בין רפואה משלימה לרפואה מערבית.

הטיפולים אינם טיפולים חודרניים, על מנת שנוכל לטפל בחולה יש לבצע התאמה. המטרה של המטפל היא להכיר את כל נקודות הגוף אשר משדרות מצוקה ולדעת איך לטפל בנקודה הזאת. ההכשרה אותה יקבלו הסטודנטים תהיה בהתאם לתחום בו הם בחרו. יש מסלולים שונים ולכן יש לבחור בקפידה את המסלול בו נמשיך.

מה הידע והמיומנויות הנרכשים בלימודי רפואה אלטרנטיבית

רפואה אלטרנטיבית לימודים – תחומים שונים

יש מגוון רחב של שיטות רפואה בתחום הזה, ריכזנו לפניכם מספר שיטות אשר הן מאוד פופולריות:

הומאופתיה – הומאופתיה היא שיטה בה המטפל דואג למטופל באמצעות תרופות מן החי. אין תרופה אחידה,לימודי רפואה אלטרנטיבית כמקצוע לעתיד התרופה מותאמת לפי אותו בנאדם. זאת אומרת, רק לאחר היכרות עם המטופל והעלאת המצוקות שלו יוכל המטפל למצוא את התרופה אשר מתאימה לו. במהלך הלימודים יקבלו התלמידים את ההכשרה לאבחון נכון והתאמת תרופות בהתאם.

שיאצו – מדובר על טיפול במגע. רבים רואים בטיפול הזה דבר ייחודי ומרגיע. אם אתם אנשים של מגע, אנשים שאוהבים לתת לאחד, שיאצו היא הבחירה בשבילכם. הבסיס של שיאצו הוא לחיצות על נקודות שונות בגוף על פי עקרונות הבודהיזם.

עיסוי הוליסטי – מדובר על טיפול במגע גם כן. מדובר על מגוון רחב של עיסויים וטיפולים אשר משולבים במקום אחד.

נטורופתיה – הטיפול כולל שימוש בתזונה טבעית וצמחים. מדובר על שיטת טיפול טבעית בשביל לחזק את החוסן של המטופל. היתרון של נטורופתיה הוא שהמטופל לא חייב ליווי אישי, אלא מספר טיפולים מצומצמים והוא יכול להמשיך לטפל בעצמו.

רפואה סינית – מדובר על שיטות רפואה עתיקות אשר מתבססות על צמחי מרפא. כחלק מתהליך הרפואה הזה גם יש לנו דיקור סיני שנחשב למאוד נפוץ היום ומאוד יעיל.

רפואה יפנית – הבסיס של רפואה יפנית הוא שיש לנו נקודות בגוף אשר משפיעות על חלקים אחרים בגוף ואף על אזורים בנפש. במהלך הלימודים של רפואה יפנית ילמדו התלמידים על הנקודות בגוף אשר בדרך כלל יהיו בעור הפנים, ראש וצוואר.

רפואה אלטרנטיבית לימודים – מה עושים אחר כך?

צמחי מרפא שלומדים לרקוח במהלך לימודי רפואה אלטרנטיבית לאחר שסיימתם את ההכשרה שלכם תוכלו למצוא מקומות רבים אשר ישמחו שתעבדו תחתיהם. תוכלו לעבוד בקופות חולים, בתי חולים, קליניקות של ממסדים, טיפולים פרטיים, חוגים וסדנאות. מדובר על מקצוע מאוד נחשק בחוץ, אבל אתם צריכים לצבור את המוניטין שלכם על מנת שתוכלו להעניק למטופלים את הטיפול השלם. בתחילת הדרך המשכורת אותה תקבלו תנוע בין 6,000 ש"ח ועד 8,000 ש"ח. עם זאת, כאשר אתם צוברים ותק אתם גם זוכים להעלאה במשכורת. מלבד לכך, יש מסלולים שונים אשר יבטיחו לכם סכומים יותר גבוהים בהתאם לביקוש העכשווי. לאחר שצברתם את הניסיון שלכם, לאחר שעבדתם במספר מקומות והבנתם איך לעבוד עם אנשים, הגיע הזמן שתתחילו לעבוד באופן פרטי. רפואה אלטרנטיבית לימודים מעניקה לכם את ההכשרה להעניק טיפולים בכל מקום ובכל מצב, בהתאם למצבו של המטופל. ברגע בו אתם עובדים באופן פרטי המשכורת שלכם תנוע בהתאם למספר המטופלים שיש לכם.

המחיר אותו תשלמו עבור שכר לימוד במוסדות הלימודים השונים מתחיל מ-4,000 ש"ח ועד 8,000 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם למסלול בו בחרתם, מוסד הלימודים והתחום בו אתם מתכוונים לעסוק. כמעט בכל התחומים יש צורך בנוכחות ואין אפשרות לעשות לימודים מקוונים.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים