קורסים במכללת אשקלון

תוכן עניינים

קורסים במכללת אשקלון יש בשפע, מדובר על מעצמה שגדלה בדרום הארץ וסטודנטים מכל הארץ מגיעים אליה. המכללה קיימת כבר כמה עשורים וצברה מוניטין מאוד גבוה בארץ ובעולם. את היוזמה להקמת השלוחה באשקלון יזמה הנהלת אוניברסיטת בר אילן שידעה בדיוק איפה הכי נכון להשקיע. במכללת אשקלון תוכלו למצוא עשייה לימודית ולמען החברה, לימודי תארים, לימודי תעודה, קורסים במכללת אשקלון ועוד. אם אתם מתלבטים להירשם למכללת אשקלון, אנחנו כאן כדי להסיר ממכם כל ספק.

רקע היסטורי

מכללת אשקלון נוסדה בשנת 1965 על ידי שלוחה של בר אילן. מכללת אשקלון הייתה השלוחה הראשון מבין שלושמכללת אשקלון הייתה השלוחה הראשון מבין שלוש  שלוחות נוספות אשר דגלה בהנגשת לימודים אקדמיים לפריפריות. שלוחות נוספות אשר דגלה בהנגשת לימודים אקדמיים לפריפריות. בשנות ה-90 הייתה התפתחות מרכזית של השלוחה ולאט לאט המכללה התחילה לגדול ולצמוח. בשנת 1988, כאשר ד"ר פנחס חליוה נכנס לתפקיד מנהל השלוחה הוא עבד עם חזון מאוד ברור. הוא גיבש לעצמו יעדים וידע שהוא הולך לעמוד בהם. בעקבות כך, נוצרו שינויים, המכללה התקדמה טכנולוגית וגם גדלה. כיום המכללה מכילה אלפי תלמידים, בין אם מדובר על קורסים במכללת אשקלון ובין אם מדובר על לימודי תואר ותעודה.

בתחילת שנות ה-2000 עקב עקב שמספר התלמידים גדלו באופן עצום המכללה הייתה חייבת להרחיב את התנאים שלה. שני בנייני לימוד נוספים הוקמו אשר העניקו שירותים לוגיסטיים לכל סטודנט וסטודנט. בשנים האלו המכללה החליטה לצאת לדרך עצמאית, מכך היא הפכה למכללה אזורית אקדמית. צוות ההנהלה של המכללה גדל משמעותית. המכללה מונית היום פרופסורים ומרצים בכירים.

מי צריך ללמוד קורסים?

היום יש לכם את האפשרות לבחור בין לימודי תואר לבין קורסים. היתרון של קורסים במכללת אשקלון הוא שיש לכםהדבר שמייחד את מכללת אשקלון הוא היחס האישי שיש לכל תלמיד. כל כך הרבה אפשרויות בחירה, ובכל קורס יש אפשרויות תעסוקה שלעיתים יהיו עם שכר יותר גבוה ממי שלמד תואר ראשון או שני. קורסים מעניקים לנו בעצם את ההכשרה המדויקת למה שאנחנו רוצים לעסוק בו. אם נשווה לימודי מדעי המחשב לבין קורס Java נוכל לראות שלימודי מדעי המחשב בתור תואר הם הרבה יותר מקיפים ונוגעים בנושאים שונים. אם החזון שלכם הוא להיות מתכנתי Java בלבד, ללא למידה של שפות תכנות שונות, אין סיבה לכך שתבחרו בתואר. והיום עם קורס Java אפשר לקבל הרבה משרות בהייטק.

הקורסים מתאימים למי שאין לו זמן או את היכולת ללמוד תואר עכשיו ולעצור את החיים שלו למספר שנים. מוטב לציין, יש גם קורסים שמשך זמן הלימודים ינוע בין שנתיים לשלוש לכל היותר. מסלולי הקורסים הם הרבה יותר מגוונים, יש לנו בחירה בין לימודי ערב לבוקר, בין מסלולים מקוצרים למסלולים באורך רגיל וכן הלאה. כמו כן, המחירים משתנים בין לימודי תואר וקורסים. קורסים במכללת אשקלון יכולים להתחיל ממחיר של 1,500 ש"ח ולהגיע לכ-20,000 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לקורס אותו בחרתם ומשך הזמן שלו. כמו שיש תארים יוקרתיים כך גם יש קורסים יוקרתיים.

מה מייחד את מכללת אשקלון?

הדבר שמייחד את מכללת אשקלון הוא היחס האישי שיש לכל תלמיד. המטרה היא לשמור על ממוצע ציונים גבוה,יש היצע רחב של קורסים במכללת אשקלון, מדובר על קורסים מקצועיים, קורסים שקשורים לתכנות ומחשבים, קורסים לרפואה ועוד. לדגול בהכשרה של אנשי מקצוע רבים שיעבדו ישר לאחר הקורס בשוק, תנאים נוחים וסביבת עבודה דינמית. יש לנו היום לא מעט קורסים שהם קורסים מקוונים לנוחיות הסטודנט. הקורסים המקוונים הם קורסים שגם מוקלטים במקרה ולא הספקתם להגיע. אנו דוגלים בליווי צמוד של המרצה והסטודנט, יחסים נוחים אך אנו לא מתפשרים על היכולות שלכם. כמו כן, יש לא מעט קורסים אשר תוכלו למצוא בסבסוד דרך משרד התעסוקה. הקורסים שלנו מוכרים ויש למכללה שלנו מוניטין גבוה כאשר אתם יוצאים לשוק העבודה.

קורסים במכללת אשקלון – על קצה המזלג

יש היצע רחב של קורסים במכללת אשקלון, מדובר על קורסים מקצועיים, קורסים שקשורים לתכנות ומחשבים, קורסים לרפואה ועוד. הנה הרשימה על קצה המזלג: קורס נהיה לרכבים, קורס נהיגה טיס, קורס טכנאי מחשבים, קורס טכנאי מכשירי חשמל, קורס ניהול מחסן ממוחשב, קורס ניהול אחזקה, קורס מכונאות רכב, קורס מלגזה, קורס מאבטחים, קורס נפחות, קורס CNC, קורס בנייה, קורס עבודה בגובה, קורס ניהול אחזקה, קורס דפוס, קורס חוקר פרטי, קורס קצין ביטחון, קורס מנהל תפעול, קורס בקרים מתוכנתים, קורס מורי נהיגה, קורס מנהל עבודה, קורס הדברה, קורס טכנאי מיזוג אוויר, קורס רפואה משלימה והרשימה עוד ארוכה…

אנו שומרים על מגוון רחב של קורסים אותם תוכלו ללמוד ללא התפשרות על איכות הקורס. אנו דוגלים בשמירה על כיתות לימוד קטנות ובדרך זאת יוכל כל סטודנט לקבל יחס אישי. היום לא פשוט למצוא מכללות בעלות מוניטין גבוה בשוק. קורסים במכללת אשקלון נחשבים לקורסים יוקרתיים ונחשבים בחוץ. כמו כן, אנו משלבים את הסטודנטים שלנו במקומות עבודה לקראת ובמהלך חלק מהקורסים כדי שיוכלו לצבור ניסיון.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים