קורס מחשבים למבוגרים

תוכן עניינים

עולם המחשבים הפך לכל כך נגיש וקל להבנה לדורות האחרונים שנדמה כאילו המחשבים היו מאז ומעולם חלק חיינו. אך לא כך הדבר. עוד לפני שלושים שנים מחשב לא היה מוצר צריכה להמונים ורק מתי מעטים החזיקו בביתם מחשבים. השימוש במחשבים אינו דורש יכולות טכנולוגיות יותר מדי אך עבור האוכלוסיה הבוגרת יותר, אשר חייתה את מרבית חייה ללא שימוש במחשבים, העולם הממוחשב עלול להראותקשה, לא נגיש ואף פחד לנסות ולהתנסות בעבודה עם מחשבים.

ברוב המקרים, מדובר באוכלוסיה מבוגרת אשר מחשבתית לא מוכנה לפתוח מעט את המחשבה ולבטל את המגבלה המחשבתית הזו. כל אדם באשר הוא ובכל גיל אשר בוחר להיות פתוח יותר לעולם המחשבים, ללמוד איך ניתן להשתמש במחשבים על מנת לפשט את החיים- יכול לעשות זאת ובקלות

מהו קורס מחשבים למבוגרים?

הבוחרים להרשם לקורס מחשבים למבוגרים ילמדו ויכירו את יישומי המחשב הביתי, הדרך בה ניתן לשלוט ביישומים על מנת שישרתו אותם, איך ניתן להשתמש במחשב בשימוש יומיומי לכל צורכיהם. במהלך קורס מחשבים למבוגרים ילמדו הסטודנטים להכיר את מערכת ההפעלה ווינדוס, מהן התוכנות אשר יוכלו להשתמש בהן, איך ניתן להשתמש באינטרנט ועוד.

מה לומדים בקורס מחשבים למבוגרים?

במהך הקורס ילמדו הסטודנטים להשתמש במערכת וורד על מנת שיוכלו להדפיס מכתבים ומסמכים, איך ניתן להדפיס מסמכים וביצוע שינויים בתוך המסמכים. כמו כן , תילמד תוכנת אקסל אשר באמצעותה יוכלו הסטודנטיםהבוחרים להרשם לקורס מחשבים למבוגרים ילמדו ויכירו את יישומי המחשב הביתי להשתמש בגיליונות אלקטרוניים ובאמצעות תוכנת אקסל יוכלו בהמשך לנהל נתונים בטבלאות, לערוך חישובים. במהלך קורס מחשבים למבוגרים ילמדו הסטודנטים שימוש באאוטלוק ובחלש מהקורסים אף לומדים הכנת מצגות בתוכנת פאורפוינט.

ישנם מסלולי לימוד שונים וחלקם עוסקים בעיקר בהכרת המחשב וחלקם אף מלמדים את הסטודנטים המבוגרים אף שימוש במרחב האינטרנטי. במידה ובחרתם ללמוד בקורס מחשבים למבוגרים העוסק גם באינטרנט הרי שתלמדו גם איך הרשת עובדת, איך ניתן לחפש מידע ברשת ואיך ניתן להצליב מידע, שימוש ברשתות החברתיות איך ניתן להשתמש בתוכנת הזום על מנת לקיים פגישות עבודה גם בעידן הקורונה.

מהי מתכונת הלימודים?

קורס מחשבים למבוגרים מיועד לאנשים אשר מעולם לא השתמשו במחשב או שידיעותיהם בעולם המחשבים הינןקורס מחשבים למבוגרים מיועד לאנשים אשר מעולם לא השתמשו במחשב או שידיעותיהם בעולם המחשבים הינן בסיסיות בלבד. בסיסיות בלבד. על מנת שהלימודים יהיו אפקטיביים ככל שניתן הרי שהקורס נלמד בקבוצות קטנות או במתכונת של "אחד על אחד". במהלך הקורס ילמדו הנושאים באופן תיאורטי ולאחר מכן הסטודנטים יתרגלו את הנושא אותו למדו על המחדב על מנת להטמיע את הידע. במהלך הקורס יעשה שימוש נרחב בסרטונים ובמצגות על מנת לפשט את חומר הלימוד ככל שניתן עבור הסטודנטים, יעשה שימוש מודרך בחלק מהרשתות החברתיות הקיימות כיום ועוד.  יש לציין, כי חלק ממוסדות הלימוד מציגים בפני הנירשמים אופציה של לימודיים פרטיים בבית הסטודנט על מנת להקל ככל הניתן על האוכלוסייה המבוגרת.

מהו היקף הלימודים?

קורסי מחשבים למבוגרים נלמדים בלא מעט מוסדות לימוד והיקף הלימודים משתנה ממוסד למוסד . בחלד מן המקרים ניתן להרשם למספר שיעורים פרטיים בלבד, אחרים מציעים אופציה של ארבע חמישה מפגשים וישנם גם קורסים אשר מציעים 65 שעות לימוד אקדמיות אשר כוללים מידע מלא ומקיף. ברוב הקורסים מתקיים שיעור מדי שובע בשעות הבוקר או אחר הצהריים.

מהם תנאי הקבלה לקורס?

למעשה, אין תנאי קבלה לקורס מחשבים למבוגרים. נקודת ההנחה היא כי הסטודנטים מגיעים לקורס ללא ידע מוקדם ועל כן יש ללמדם ולהכיר להם את עולם המחשבים מן היסוד.

מהן העלויות של קורס מחשבים בסיסי?

למעשה המחירים משתנים ממוסד לימודים אחד לשני וכן על פי היקף הקורס אך ניתן לומר כי קורס מחשבים בסיסי יעלה כ-1500 ש“ח.

קורס מחשבים למבוגרים אונליין או פרונטלי?

יש שתי אפשרויות שמדובר בקורס מחשבים למבוגרים. האחת היא לבצע את הקורס דרך המחשב, באמצעותיש שתי אפשרויות שמדובר בקורס מחשבים למבוגרים. האחת היא לבצע את הקורס דרך המחשב, באמצעות סרטונים והדרכות דיגיטליות, אבל אם אין לכם רקע במחשבים סרטונים והדרכות דיגיטליות, אבל אם אין לכם רקע במחשבים, כמובן שזה לא הרעיון הכי טוב בעולם. לעומת זאת, אם יש לכם רקע בסיסי בתפעול המחשב כן תוכלו לבצע את השיעורים דרך תוכנה אינטנרטית וכך להתקדם בהדרגה. במידה ותרצו, תמיד תוכלו לבחור דווקא בקורס שהוא לא דיגיטלי, כלומר לגשת לקורס פרונטלי מקצועי ולהתקדם ביחד עם קבוצה. ניתן גם לבחור בקורס מחשבים מותאם אישית או לגשת לשיעורים פרטיים. בכל אופן, לפני שאתם נרשמים לקורס כזה או אחר, בדקו שהתכנים של הקורס אכן מתאימים לכם ולציפיות שלכם, בדקו מי מעביר את הקורס, עם איזה ידע וכלים תצאו בסיומו, השוו בין כמה קורסים, בררו עלויות ורק אז קבלו החלטה.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס מחשבים למבוגרים? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם ולהנות ממענה מהיר על השאלות שלכם. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר דרך האתר ונשמח לחזור אליכם במהרה. למידע נוסף ומענה על שאלות השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים