לימודים אחרי צבא- מה ללמוד אחרי צבא

תוכן עניינים

ישנם אנשים אשר יודעים מגיל צעיר במה הם רוצים לעסוק. לכן, אותם אנשים יסיימו את מסלול לימודי התיכון, השירות הצבאי ולאחר מכן, יחפשו את המקום שהם מעוניינים ללמוד בו את התחום שהם חולמים ללמוד כבר מגיל צעיר. אולם, ישנם לא מעט אנשים שלא יודעים מה הם ילמדו או מה הם רוצים ללמוד ומוצאים את עצמם לאחר הצבא תוהים מה עליהם לעשות? ישנם כאלה שיוצאים לטיול הגדול ומתכננים ללמוד אחריו, ישנם כאלה אשר יעדיפו לעשות מכינה כלשהי שתסייע להם בשיפור ציוני הבגרות שלהם או השלמת בגרות שתפתח להם דלתות וישנם כאלה שיבררו מה הכי מעניין אותם כדי להתחיל ללמוד כמה שיותר מהר ולא לבזבז את הזמן. אם סיימתם שירות צבאי ואתם שואלים את עצמכם מה כדאי לכם ללמוד, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

 

לימודים אחרי צבא- מה כדאי?

אם גם אתם סיימתם שירות צבאי ואתם עסוקים בסוגיית לימודים אחרי צבא, כדאי שתכירו כמה מסלולים שיכולים לעניין אתכם:

ראשית כל, המסלול הקלאסי שהוא לימודים אקדמיים. כיום ניתן למצוא לא מעט אוניברסיטאות ומכללות אשר מציעות מסלולי לימוד שונים לתארים ראשונים, תוכלו לבחור ללמוד מדעי המחשב, רפואה, חינוך, משפטים, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, מדעי החיים, תזונה ועוד מגוון רחב של תחומים אשר יסייעו לכם לצבור לא מעט ידע בהם וכמובן, לסיים את הלימודים עם תואר ראשון או יותר מכך ביד וזאת בהתאם לסוג הלימודים שתבחרו.

כדי להתקבל ללימודים אקדמיים ישנם תנאי קבלה שונים במכללות ואוניברסיטאות אשר לרוב יהיו כרוכים בציון כלשהו בבחינה הפסיכומטרית וציון בגרות כזה או אחר והכל בהתאם לסוג התואר והמקום שבו תבחרו ללמוד. זה הזמן שלכם לדעת שאם אתם מעוניינים להשלים בגרות או לשפר בגרות כדי ללמוד תואר אקדמי שאין לכם את הנתונים הרלוונטיים ללמוד, כדאי מאוד שתבחרו באחת המכינות שתסייע לכם לעשות זאת בצורה קלה, יעילה וטובה. לא מעט מכינות מהוות שנת הכנה לתואר שתבחרו שבמהלכה אתם תקבלו את הציונים הרלוונטיים במקצועות הרלוונטיים כדי להתקבל לתואר הספציפי שאתם מעוניינים ללמוד.

 

קורסים מקצועיים

כאשר מדובר על לימודים אחרי צבא, ניתן ללא ספק לבחור בתואר אקדמי שידרוש מכם השקעה של כמה שנים טובות, או שפשוט אפשר לבחור בקורס מקצועי שמתאים לכם, אשר יעניק לכם את האפשרות לעסוק בתחום כזה או אחר תוך פרק זמן קצר יחסית. כדאי שתדעו שכמות הקורסים אשר ניתן למצוא כיום היא גדולה מאוד. ניתן למצוא קורסים שונים בתחומי ההנדסה לרבות הנדסאי חשמל, הנדסאי תעשייה וניהול, הנדסאי בניין ועוד. ניתן למצוא קורסים מקצועיים שונים במקצועות ההייטק או קורסים מקצועיים שונים בתחומי האומנות, העיצוב ועוד. אם יש לכם חוש אסתטי ואם אתם מאוד אוהבים את עולם האיפור, לימודי איפור יכולים להתאים לכם מאוד. כיום ניתן למצוא לא מעט קורסים בתחום לימודי איפור המתאימים גם לחיילים משוחררים שכן, ניתן לשלם עליהם מכספי הפיקדון. בקורסים הללו ניתן ללמוד ז'אנרים שונים מעולם האיפור, להתמקצע בתחום ולאחר מכן, להתחיל לעבוד כמאפרים בהפקות טלוויזיה או סרטים, מאפרים בהפקות אופנה, מאפרי אירועים ועוד.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים