הדרך להשתלבות בעולם הטלוויזיה עוברת בבית הספר לטלוויזיה רשת

תוכן עניינים

הטלוויזיה כבר שנים מהווה אוטוריטה בתחום הפרסום, השיווק והתוכן שאליו אנחנו נחשפים.
כיום אנשים רבים מעוניינים להשתלב בעבודה בטלוויזיה אך עבודה זו דורשת ניסיון תאורתי ותעסוקתי, ערוצי הטלוויזיה השונים מציעים כיום מסלול לימודי הכשרה בתחום.

כיום בית הספר לטלוויזיה של רשת מרוכז ע"י אברי גלעד שהינו אחד האנשים המובילים בעולם התקשורת בנוסף לצוות מרצים איכותי ומוביל בעולם התעשייה . בית הספר נוסד בשנת 2007 ו-%64 אחוזים מתוך בוגריו השתלבו כעובדים בתעשיית הטלוויזיה.

מה הם תנאי הקבלה לבית ספר הטלוויזיה של רשת?

הסטודנטים ללימודים צריכים לעבור תהליך מיון שכולל מבחן קבלה בו יעברו ראיון אישי ואודישן מול מצלמה במקצועת הרלוונטיים, ישנם מסלולים הדורשים סיום של 12 שנות לימוד.

בית ספר לטלוויזיה רשת מציע כיום מספר מסלולי הכשרה המאפשרים את דריסת הרגל הראשונה בתחום בדגש על קורסים ממוקדים עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

מסלולי הכשרה בבית הספר לטלוויזיה רשת

הפקה, תחקיר ועריכת תוכן טלוויזיוני

מסלול הכשרה שנמשך 9 חודשים, מורכב בחציו מלימודים מעשיים ובחציו מלימודים תאורטיים ומועבר ע"י האנשיםבית ספר לטלוויזיה רשת מציע כיום מספר מסלולי הכשרה המאפשרים את דריסת הרגל הראשונה בתחום המובילים כיום בערוץ 13, התוכנית מעניקה כלים מקצועיים וניסיון התחלתי בתחום, סיורים באולפני טלוויזיה, סדנאות מעשיות והרצאות מרתקות תוך התמקדות והקניית מיומנויות בתחום ההפקה והתחקיר, הסטודנטים במהלך הקורס מבצעים סטאז' בתוכניות והפקות טלוויזיוניות.

התוכנית ללימודי טלוויזיה ומדיה חדשה

תוכנית הלימודים מוצעת במתכונת של לימודי ערב וכוללת בתוכה כ26- שעות אקדמיות. מטרת התוכנית היא פיתוח יכולת חשיבה ויצירתיות תוך רכישת כלים מקצועיים בענף העיתונאות וההסברה. התוכנית עוסקת בתכנים רבים וביניהם עריכת תוכן, פיתוח, חשיבה וכתיבה עיתונאית, ליהוק ויצירת הפקה בטלוויזיה, ניהול גופי שידור ועוד, תוכנית זו כוללת גם היא סטאז' ולווי מקצועי.

מסלול הגשה בטלוויזיה

אם החלום שלכם הוא להיות מגישי טלוויזיה, זה כנראה המסלול המתאים לכם. תוכנית הנלמדת בתכונת לימודי ערב למשך כ6 חודשים ובה לומדים הגשת טלוויזיה, המסלול מתקיים באולפנים החדישים של לימודי הטלוויזיה של רשת וכולל התמחות בהופעה מול מצלמה, הגייה, אלתור מיומנות קריאת הטקסט בהנחיית אנשי המקצוע המובילים של רשת 13.

מסלול לעובדי הוראה במערכת החינוך

מסלול שאורכו כ-6 חודשים ומתמקד בעשייה המבוצעת מאחורי הקלעים ומעצבת את דעת הקהל כולו ובעיקר שלהיום בתחום הפרסום בכלל ובטלוויזיה בפרט, יש העדפה ברורה לאנשים בעלי ניסיון קודם בתחום בנוסף לניסיון תאורתי הדור הצעיר. המסלול עוסק רבות בצורך ליצר ערך ערכי בזירות עסקיות – תחרותיות שמאפיינות את עולם הטלוויזיה.

קורסים שמוצעים עבור ההחברה החרדית

בהם קורס המתמקד במקצועות התקשורת בעולם זה וקורס עריכת וידיאו. הקורס מיועד לאנשים שאינם בעלי רקע קודם במקצוע עם חיבה לצילום שמעוניינים לערוך באופן מקצועי באמצעות מחשבם האישי, לימודים במסלולים אלו מתקיימים בשלוחה בבני ברק.

למה ללמוד קורס בבית הספר לטלוויזיה של רשת מהווה יתרון משמעותי ?

היום בתחום הפרסום בכלל ובטלוויזיה בפרט, יש העדפה ברורה לאנשים בעלי ניסיון קודם בתחום בנוסף לניסיון תאורתי, חברת "קשת" היא גוף ותיק, יציב ומוביל בתחומו והיא נותנת עדיפות תעסוקתית לאנשים אשר למדו בשורותיה ומעניקה להם זכות ראשונים להשתלבות אצלם בערוץ, מלבד ההכשרה התאורטית ההכשרה משלבת אנשי מקצוע מנוסים בעלי ידע מעשי בתחום. בנוסף, בסיום הלימודים תוכלו אולי להשתלב בתעשייה ולהתחיל לבנות את הקריירה שלכם בתחום הטלוויזיה.

איפה זה ממוקם?

בית הספר לטלוויזיה של רשת נמצא בצמוד לאולפן החדש של ערוץ 13, ממוקם בתל אביב ובעל גישה נוחה .

כמה זה עולה?

הקורסים מאוד משתנים בעלותם ובהיקף השעות, טווחי המחירים נעים בין 1500 ₪ ועד 8500 ₪
רוב המוסדות האקדמאים מכירים בלימודים בבית הספר לטלוויזיה רשת כגמול השתלמויות לעובדי הוראה/במגזר הציבורי ואף לפיקדון עבור חיילים משוחררים

איך בוחרים מסלול מתאים ללימודים בבית הספר לטלוויזיה?

בראש ובראשונה, אתם צריכים ללמוד קצת ולהכיר את המסלולים הקיימים. הבינו אילו מסלולים יש ואז תוכלו בעצםבית הספר לטלוויזיה של רשת נמצא בצמוד לאולפן החדש של ערוץ 13, ממוקם בתל אביב ובעל גישה נוחה להבין איזה מסלול מתאים. בדקו את התכנים שמועברים בכל קורס, נסו להבין מי מעביר את התכנים ולהתרשם מהצוות, בדקו את הימים והשעות של הקורסים השונים, את העלויות, איזו הכשרה בדיוק תקבלו או תעודה בסיום הקורס ואיך כמובן זה יעזור לכם להשתלב בהמשך בתעשייה.

איך מצליחים בתעשייה?

כדי להצליח בתעשייה חשוב להבין כי ידע הוא כוח. ככל שתדעו יותר, גם אם זה קורס שלא למדתם לעומק, ככה המידע והידע יטיב עמכם. בנוסף, כדאי כל הזמן להיות מעורבים במה שקורה, לקרוא ולשמוע חדשות, לדבר עם אנשים שעובדים בתחום וזה כמובן יתן לכם רקע. בנוסף חשובים לא פחות התמדה, נחישות, סבלנות ותשומת לב לפרטים הקטנים.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על קורסים ועל בית הספר לטלוויזיה של רשת? דרך האתר לימודים אינדקס תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם וכך למעשה לבחור את המסלול שהכי מתאים לכם מבין המסלולים הקיימים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים