קורס שזירת פרחים

תוכן עניינים

איזה מין ילדים הייתם? האם הייתם ילדים של טבע או דווקא ילדים עירוניים? האם גיליתם בגיל מאוחר עד כמה הטבע הוא דבר שמעניין אתכם, גם אם זה רק לצילום. קורס שזירת פרחים הוא קורס עבור אנשים שיודעים להעריך את מה שהטבע נתן לנו ולהפוך אותו לשלהם. קורס שזירת פרחים הוא אחד הקורסים הפופולריים ביותר במכללות השונות. מדובר על קורס אשר מכשיר את כל התלמידים ליצירות אישיות תוך כדי התפתחות אישית והכרת סוגי פרחים שונים. אם אתם מעוניינים לפגוש במקצוע בו אתם יכולים להעביר את הימים שלכם מוקפים בפרחים, רוגע ושקט מופתי, זהו הקורס עבורכם.

אין בזה פרנסה!

לפני שניגע ברווחים של יוצאי הקורסים, ניגע בדבר חשוב לא פחות. יש כאלה שמאמינים שכסף עושה אותם קורס שזירת פרחים מעניק לכם את כל הכלים שאתם צריכים בשביל לפתח את האהבה שלכם לפרנסה עיקרית ומכובדת.מאושרים, אנחנו בטוחים שזה לא טעות לגמרי. אבל בעינינו, מי שבוחר במקצוע לפי הרווחים שלו, לא תמיד יהיה מאושר כפי שהוא חושב. ברגע בו אתם יודעים לשלב את הפרנסה שלכם עם התחום אותו אתם אוהבים, יהיה לכם הרבה יותר כיף לקום בבוקר לעבודה. זכרו, אתם בסופו של דבר אמורים לבחור מקצוע אשר ישרת אתכם 50 ואולי 60 שנה קדימה. קורס שזירת פרחים מעניק לכם את כל הכלים שאתם צריכים בשביל לפתח את האהבה שלכם לפרנסה עיקרית ומכובדת. ברגע בו אתם יודעים איך לתת מעצמכם לתוך היצירה שלכם, להוסיף את הייחודיות שלכם, אתם תוכלו להרוויח לא מעט כסף. הרווחים אותם מקבלים יוצאי הקורס משתנים בהתאם למקום אליו הם בחרו ללכת. יש הבדל בין אדם שבחר ללכת לחנות פרחים ובין אדם שעובד באופן עצמאי, כמובן שזה גם תלוי מיקום. בדרך כלל, הפן העצמאי הוא תחום שיותר קשה להתפתח בו. כאשר אתם עובדים בחנות פרחים אתם תרוויחו כל חודש, והרווחים לא קשורים אליכם אלא למנהל המקום.

ברגע בו אתם יודעים לשווק את היצירות שלכם תוך התמדה, אתם יכולים להגיע להישגים רבים במקצוע הזה. בסופו של דבר, אנשים מחפשים את העיצוב הנכון, ואם אתם יודעים לקלוע לקהל, אתם יכולים להיות בעלי ביקוש מאוד גבוה. מלבד לכך, בדרך כלל חומרי הגלם בהם תשתמשו לא יהיו יקרים מדי, לכן יש לכם כאן יתרון על פני מקצועות אחרים. המשכורת אליה תוכלו להגיע בתור שכיר תנוע בין 6,000 ש"ח ועד 9,000 ש"ח, תלוי במיקום בו אתם נמצאים וברווחיות של המקום. כאשר אתם עובדים בתור עצמאיים תוכלו למכור את היצירות שלכם לכל השוק, אולמות אירועים, טקסים, אנשים פרטיים וכן הלאה. כמובן, השכר שלכם תלוי באופן המכירות שלכם. תוכלו להרוויח 2,000 ש"ח בחודש וגם תוכלו להרוויח 20,000 ש"ח.

קראו עוד: קורס עיצוב אירועים

מה לומדים בקורס?

קורס שזירת פרחים מכיל בתוכו היקף רחב של תכנים הרלוונטים למקצוע. בתור התחלה, אתם צריכים להכיר את כל סוגי הפרחים השונים, איך הם מתנהגים, איך לטפח אותם ולדאוג לתחזוקה שלהם ולאחר מכן, נלמד איך להפוך את הפרחים האלו ליצירות. בתור התחלה אנו בדרך כלל ניגע בתכנים תיאורטיים בשילוב למידה מעשית ופרקטית. ניגע בכל הנושאים הרלוונטים: סידור קלאסי, סידור מודרני, סידור בסלסלה, זרים קשורים, סוגי עיצובים, טכניקות, סגנונות עטיפה, קשירה, ספקים, מכירה ועוד. בסוף הקורס תקבלו קיט כלי עבודה, את תיק העבודות שלכם ותעודה מקצועית אשר איתה תוכלו לפנות למקומות עבודה או להתחיל לשווק את עצמכם באופן אישי.

איפה לומדים?

קורס שזירת פרחים יכול להיות בכל מוסדות הלימודים השונים, יש גם אנשים פרטיים אשר יעניקו לכם את ההכשרה הזאת.קורס שזירת פרחים יכול להיות בכל מוסדות הלימודים השונים, יש גם אנשים פרטיים אשר יעניקו לכם את ההכשרה הזאת. אנחנו ממליצים לכם לבחור את המקום בו תלמדו בהתאם למוניטין של המקום. יש מקומות עבודה אשר ירצו לדעת איפה למדתם. ברגע שאתם לומדים במקום איכותי, הסיכוי להתקבל לעבודה גדל. עליכם גם לבחור במקום שבו יהיה לכם הכי נוח ללמוד וששם יש את המידע הכי מקיף או הכי רלוונטי למה שאתם רוצים לעסוק בו. כמו כן, יש דגש על הפן החברתי והסביבתי. יש מקומות בהם יהיה לכם יותר נוח ללמוד בהתאם לאופי שלכם. עוד פרמטר חשוב הוא השכר אותו תשלמו עבור מוסד הלימודים הזה. תחילה נדגיש, יש מוסדות לימודים אשר מעניקים סבסוד כלשהו לקורס זה.

שכר הלימוד של קורס שזירת פרחים בדרך כלל נע בין 4,000 ש"ח ועד 5,500 ש"ח. מספר השיעורים יהיה בדרך כלל בין 6 ועד 10 שיעורים. כל שיעור ינוע בין שעתיים לשלוש, למעט מקרים של מסלולים מקיפים יותר שסך כל שעות הלימוד שלכם יהיה 40 שעות אקדמיות. מוטב לציין, קורס שזירת פרחים הינו קורס מאוד נוח לסטודנט מבחינת שעות לימוד. שעות הלימוד יהיה בשעות הערב בדרך כלל, פעם ועד פעמיים בשבוע. המסלול משתנה בהתאם לנוחיות התלמידים. מדובר על קבוצות למידה קטנות כדי שנוכל להעניק יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד.

קראו עוד: קורס שזירת פרחים בצפון

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים