קורס עיצוב אירועים מסמיך אתכם לעסוק בתחום

תוכן עניינים

אם יש לכם סטייל והרבה מאוד שיק, אם אתם יצירתיים, אם אתם אוהבים אנשים ויודעים שאתם יכולים להפוך כל שולחן ליצירת אמנות, יכול מאוד להיות שקורס עיצוב אירועים הוא בשבילכם. תוכנית קורס עיצוב אירועים מלמדת איך ליישם חשיבה עיצובית ולהנחות צוותים בתהליכי תכנון עיצוב מקומות בהם מתקיימים אירועים, ולנסח את האופן שבו האירוע שאתם מעצבים יוצר ערך אסטרטגי או פשוט גישה לאירועים מתוך חשיבה ייחודית. ניתוח מקומות לאירועים, עיצוב ואב טיפוס עם עמיתים שיש להם דעות דומות, תוך לימוד פיתוח שפה חזותית לאירועים.

משתתפי קורס עיצוב אירועים ילמדו היקף מלא של מיומנויות ושיטות שדרושות להבנת ויישום מתודולוגיית עיצוב אירועים. ההדרכה תספק ידע, מיומנויות וכלים רבים שיסייעו למשתתפים לעצב טוב יותר את האירוע שלהם ולהעלות את הדיאלוג כך שיתאים לאנשים שמתכננים אירועים.

בסופו של דבר, המשתתפים בקורס יהיו מצוידים בביטחון עצמי וביכולת לבטא את האופן בו האירוע מיועד ליצור ערך עבור מתכנני האירועים.

קורס עיצוב אירועים למי זה מתאים?

הקורס מתאים לכל מי שרוצה להוסיף ידע, כלים ומיומנויות על מה שכבר קיים. למשל, מפיקי אירועים שרוצים לשלבאילו מיומנויות נרכשות בקורס עיצוב אירועים את שני התחומים ביחד, יכולים להגדיל לעצמכם את החשיפה ואת גודל הקהל. אחרי הקורס תוכלו לעצב אירועים בכל סדר גודל, החל משולחנות ימי הולדת לפעוטות בנושאים של חיות, כלי תחבורה, פיות וגיבורי על, דרך שולחנות ימי הולדת של ילדים גדולים יותר ובני נוער בקונספט ייחודי ועד אירועים למבוגרים, ימי גיבוש לעובדים ועוד. השמיים הם הגבול. הקורס גם מתאים עבור כל מי שחולם ורוצה לעשות הסבת מקצוע מבלי להתפשר על הידע והכלים שהוא יכול לקבל בקורס מקצועי מהסוג הזה. את הקורס אפשר ללמוד למטרות עסקיות והרחבת העסק או למטרות אחרות כמו להעשיר את הידע לשעות פנאי והוספת תחביב נחמד לחיים.

מטרות למידת קורס עיצוב אירועים

לאחר השלמת תוכנית הקורס ולימודי עיצוב אירועים, למשתתפים יהיו את הכלים הבאים:

  • למידת ויישום שפה ויזואלית מעשית ותהליך חדשנות לתיאור, התמודדות ועיצוב אירועים.כיצדנבנים כישורי עיצוב בקורס עיצוב אירועים
  • היכולת לנתח ולהשתמש בדוגמאות עוצמתיות של עיצוב אירועים לתאגידים ולארגונים ממשלתיים ופרטיים.
  • התמודדות עם אתגרים עיקריים בתהליך עיצוב אירועים, כולל מתן אפשרות לצוותים לעצב וליצור אירועים מרתקים שאנשים רוצים להשתתף בהם ושמתאימים למתכנני אירועים.
  • הבנה נכונה של המיומנויות הנדרשות לניהול השיח האסטרטגי ברמות הבכירות ביותר וזיהוי השלבים הדרושים בפיתוח מיומנויות כדי להיות מסוגלים לנהל את השיח הזה בביטחון.
  • האפשרות להיות חלק מכיתת קורס עיצוב אירועים מכובד בהנחיית מעצבי אירועים מוסמכים ויצירת קהילת בוגרים חזקה של מובילי דעה בעיצוב אירועים בארץ ובעולם.

בניית כישורי עיצוב

הקורס מתמקד בבניית כישורי עיצוב עם הכשרה תיאורטית ומעשית של לימוד עסקי. המיומנויות שנלמדות לאורך הקורס חיוניות עבורכם כמעצבי אירועים ותלמדו את השיטה היעילה ביותר להשגת מראה או תחושה רצויים. הקורס יספק לכם הדרכה לגבי האופן בו יש להשיק ולנהל עסק מצליח לעיצוב אירועים.

תוכנית הקורס  מספקת למשתתפים הסמכה ויש ביקוש רחב לקורס בכל הארץ. למרכז הלימודים שמספק את הקורס יש גישה מעשית ללימודים שמעניקה לכם את הידע והכישורים לביצוע אירועים מעוצבים להפליא! התחילו את הקריירה שלכם בתעשיית האירועים על ידי הצטרפות לקורס וקבלו הסמכה כמקצועני עיצוב אירועים.

עלות קורס עיצוב אירועים

עלות הקורס נעה בין 2,500 ₪ ל-6,000 ₪, והלימודים מתנהלים במרכזי לימוד מוסמכים בהנחייתמה העלות הממוצעת של קורס עיצוב אירועים הידע, כולל תעודת הסמכה לעיסוק בתחום. במהלך הקורס המשתתפים מקבלים כלים לפיתוח מיומנויות לאירועים כגון ניהול פרויקטים, עיצוב מתחמי חתונות, שזירת פרחים, הפקת אירועים ותכנון קונספט לאירועים ספציפיים.

בהתאם למשך הקורס וכמות המפגשים שנעה בין שלוש לשש שעות לימוד, עם עלות משוערת של כ-500 ₪ לשעת לימוד, הלימודים לעיצוב אירועים ניתן להרחבת הידע בהפקות, ניהול ועיצוב אירועים, כדי להפוך לדמויות מפתח בתחום, עם ניסיון ויכולות להשפעה ישירה על התחום והצלחת האירוע המתוכנן.

שאלות שחייבים לשאול לפני שבוחרים לימודי עיצוב אירועים:

  1. היכן הקורס מתקיים ? בחרו קורס שנוח לכם להגיע אליו מבחינה לוגיסטית, כלומר שתוכלו להגיע לפני או אחרי העבודה, זאת במידה ואתם עובדים בעבודה נוספת.
  2. שעות וימים – בדקו שהקורס מתאים לכם מבחינת לוח הזמנים שלו.
  3. כמה זמן הקורס נמשך – יש קורסים של כמה מפגשים בודדים בלבד ויש כאלה שנפרסים על פני כמה שבועות או כמה חודשים.
  4. מה לומדים בקורס- בדקו אילו תכנים מועברים בקורס ונסו להבין האם אתם באמת מקבלים ערך מוסף מהקורס, כי הרי זו המטרה.

רוצים לקבל מידע נוסף על לימודי עיצוב אירועים? דרך האתר Limudim-Index תוכלו להתרשם ממגוון עצום של ידע ומענה על שאלות בתחום. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את המסלול שמתאים לכם ותוכלו לעשות את זה בעזרת היועצים המקצועיים שלנו. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

לימודי עיצוב אירועים, הנקראים גם לימודי הפקת ועיצוב אירועים, הם גישות מחקר איכותיות המסייעות לאנשי המקצוע להבין טוב יותר את האירוע שלהם ואת הניהול המוצלח שלו. תחום האירועים קורץ לכם? בואו ללמוד עליו במאמר הבא.

לימודי עיצוב אירועים יכולים לעזור לבחון את כל התהליך של עיצוב אירוע מוצלח. הם גם שימושיים בהבנת האופן שבו כל ניהול אירוע מושפע מנותני השירותים, הספקים ועוד. אירועים תמיד הגיעו בכל הצורות והגדלים, אבל לא כל האירועים מעוצבים ומופקים אותו דבר. ישנם סוגים שונים של אירועים שקיימים כגון אירועי ספורט, קונצרטים, כנסים, מפגשים חברתיים, אירועים חגיגיים, חתונות ועוד. כאשר מדובר על לימודי עיצוב אירועים, קודם כל צריך להחליט באילו סוגים של אירועים אתם מעוניינים להתמחות.

תחום עיצוב האירועים מזכיר לימודי תרבות במובן מסוים

לימודי עיצוב אירועים, זהו סוג של מחקר איכותני הכולל חקר אירועים ומשתתפיהם. במובן זה, לימודי עיצוב אירועים דומים לחקר התרבות או התבוננות משתתפת בתרבויות שונות, אתם תצטרכו להבין את תרבות המשתתפים באירוע, את המנהגים העדתיים שלהם, סוגי טקסים שונים, משמעויות תרבותיות בסוגי האירועים המגוונים ועוד המון פרמטרים מרתקים.

המטרה העיקרית של לימודי עיצוב אירועים היא לספק תובנה, כיצד ניהול נכון יכול לשפר את האירועים, הקמפיינים השיווקיים וטקסים מסוגים שונים. על ידי ניתוח הנתונים ממחקרים מסוג זה שבעולם האירועים, מעצבים ומפיקים של אירועים יכולים ללמוד יותר על מה עובד – מה לא עובד – ולמה.

לימודי עיצוב אירועים, זהו סוג של מחקר איכותני הכולל חקר אירועים ומשתתפיהם

מה כוללים לימודי עיצוב אירועים?

לימודי עיצוב אירועים כוללים מגוון תחומים. הם מספקים לנו את הידע כיצד ניתן להעשיר חוויות של אנשים על ידי אירועים מוצלחים, אבל לא רק. כמו כן, תלמדו כיצד להתנהל נכון מול ספקים, נותני שירותים ולנהל את האירוע על צדו הטוב ביותר.

במובן מסוים, תחום מחקר זה של לימודי עיצוב אירועים משמש כדי להבין כיצד האינטראקציות בין אנשים, חפצים וחלל יכולות להוביל לחוויה חיובית או שלילית. לימודי עיצוב אירועים שימושיים בעיצוב חוויות ופעילויות ייחודיות, משמעותיות, בלתי נשכחות ומושכות עבור קהל.

לימודי עיצוב אירועים – "לימודי עיצוב, תכנון וביצוע אירועים"

לימודי עיצוב והפקת אירועים הופכים משתלמים יותר, ככל שהביקוש אליהם נמצא בעלייה. הם תחום שצומח במהירות, והוא ימשיך לגדול במהלך השניםלימודי עיצוב והפקת אירועים הופכים משתלמים יותר, ככל שהביקוש אליהם נמצא בעלייה. הקרובות. אמנם בשנים האחרונות תחום האירועים חווה קשיים בעקבות נגיף הקורונה העולמי, אבל בטווח הארוך תחום האירועים יחזור בגדול, מה שיצריך מעצבים ומפיקים ממוקצעים בתחום הזה. וייתכן שכרגע, זה בדיוק הזמן הכי נכון עבורכם להיכנס לתחום של עיצוב אירועים והפקתם. קחו את זה בחשבון.

לימודי עיצוב אירועים כוללים הכול, מתכנון אירועים ועד מחקר שיווקי ויחסי ציבור. חלק מהתחומים הפופולריים ביותר הם מדיה חברתית, יחסי ציבור, פרסום, שיווק אונליין לאירועים – כולם דורשים יצירתיות. לימודי עיצוב והפקת אירועים הם אפשרות קריירה רצינית, לאנשים שרוצים להיות יצירתיים בעבודתם ולייצר פרנסה לא רעה בכלל. לידיעתכם, מעצבי אירועים עשויים להרוויח עשרות אלפי שקלים על עיצוב של אירוע.

מה עוד כוללים עיצוב והפקת אירועים?

עיצוב והפקת אירועים כוללים הפקת כל סוגי האירועים השונים מקונצרטים ועד לכנסים. היבט המפתח הוא יצירת חוויה ייחודית לכל המעורבים באירוע, לדאוג שלכולם יהיה נעים וטוב, ושכולם יהיו מרוצים ממה שיצא למעצב במהלך עבודתו.

אנשים שלומדים את התחומים האלה יכולים בסופו של דבר לעבוד עבור חברות כמו חברות שיווק, חברות הפקת אירועים או לעבוד בתור עצמאים בתחום. לימודי עיצוב והפקת אירועים הם, במובן מסוים, חקירה של האופן שבו אנשים וקבוצות משפיעים ומושפעים מאירועים. הלימודים כוללים גורמים כמו למידת וחקירת סוגיעיצוב והפקת אירועים כוללים הפקת כל סוגי האירועים השונים מקונצרטים ועד לכנסים. התפאורה, המשתתפים, המניעים להשתתפות באירוע, כמה זמן נמשך האירוע ומטרתו ועוד.

סוגי אנשים הנוגעים לתחום עיצוב האירועים

לימודי עיצוב אירועים והפקת אירועים מקלים על אנשים יצירתיים למצוא קריירה בתחום. הם עוזרים לך ללמוד על התעשייה, להכיר אנשים חדשים ולפתח מיומנויות יקרות ערך. הצעד הראשון בהפיכתו של מעצב למעצב אירועים מצליח הוא, להכניס רגל בדלת, כלומר להחליט ללמוד את התחום.

אם לא תחליטו שאתם לומדים את התחום, זה לא יבוא מהשמיים ואף אחד כנראה לא "יעניק" לכם עבודה בתחום. לימודי עיצוב אירועים והפקת אירועים יכולים להיות קריירה מושלמת עבור אנשים יצירתיים, אנשים שאוהבים אנשים אחרים, אוהבים אינטראקציות חברתיות ועוד. אם אתם מרגישים שהתחום קורא לכם, אנו ממליצים להירשם בהקדם!

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים