קורס שזירת פרחים בצפון

תוכן עניינים

אתם אנשים של טבע? אתם אנשים של עיצוב? אם כן, קורס שזירת פרחים בצפון מתאים לכם. תוכלו למצוא היום מגוון רחב של קורסים במוסדות הלימוד השונים. הדבר הראשון עליו אנחנו מסתכלים תמיד הוא השכר אותו נקבל בפועל. עם זאת, האמונה שלנו היא ברגע שאתם בוחרים במקצוע שאתם אוהבים, הפרנסה תבוא איתו. אין מה לעשות, ברגע שאתם אוהבים מה שאתם עושים אתם תעשו אותו הרבה יותר טוב. קורס שזירת פרחים בצפון הוא המקום האולטימטיבי עבור הקורס הזה. אין מקום יותר יפה ופורח מאשר הצפון שם נוכל למצוא את הדרכים לעצב את הזרים שלנו בדרך היפה והמושכת ביותר.

איפה ניתן לעבוד אחר כך?

אתם בטח חושבים לעצמכם, איפה אפשר לעבור עם קורס כזה? השוק מאוד דורש את הקורס הזה, את הבוגרים שלוקורס שזירת פרחים בצפון מעניק לנו את המידע הנדרש עבור התחלת הדרך בתחום הזה. למעט האמת. מדובר על קורס יוקרתי אשר תוכלו להרוויח כסף מעולה אם תדעו לשווק את עצמכם נכון, ולהגיע למקומות הנכונים. תוכלו לעבוד לאחר מכן באופן עצמאי, לעבוד תחת חנות פרחים ואפילו באולמות אירועים, עבודה לא חסר. הדבר החשוב ביותר בעינינו הוא לעזור לכם למצוא את הייחודיות שלכם במקצוע. ברגע שאתם תדעו איך אתם יכולים לתת ערך מוסף למה שאתם עושים, ככה הלקוחות יגיעו אליכם בכמויות אדירות. כמו כן, מדובר על מקצוע בינלאומי, איך שלא נסתכל על זה. ברגע שיש לכם את ההכשרה המתאימה אתם לא צריכים באמת ללמוד שפה כדי להתפרנס מזה גם בחו"ל. יש מקומות בחו"ל ששם מדובר על מקצוע מאוד יוקרתי ורווחי, גם בארץ ניתן להתפרנס מזה. אתם צריך לדעת לטרגט את קהל הלקוחות שלכם, ברגע שאתם תדעו מיהו הקהל שלכם ואיך אתם משלבים את העיצוב שלכם בהתאם למה שהוא אוהב, ככה אתם תמצאו את עצמכם רווחיים מאי פעם, וגם עוסקים במקצוע ששווה לכם לקום עבורו בבוקר.

מה לומדים?

קורס שזירת פרחים בצפון מעניק לנו את המידע הנדרש עבור התחלת הדרך בתחום הזה. אנו נלמד בקורס טכניקותקורס שזירת פרחים בצפון לא מתאים לכל אחד, חשוב לציין זאת מראש. שונות, חוקים חושבים, איך מעצבים זר לראש, קישוטים לפרחים, זרי כלה, זר לאירועים, צרור פרחים, אוסף פרחים קשורים ביד, איך מטפלים נכון בפרחים, סגנונות אריזה שונים, סידור בסל, סגנונות שונים של פרחים כמו סגנון כפרי או עונתי ועוד. בסוף הקורס אתם תקבלו תעודה מטעם המכללה עבור שעות הלימוד שלכם. תעודה זו תקפה למקומות עבודה שונים, והיא תעודה מאוד חשובה למקרה בו אתם רוצים לשווק את המוניטין שלכם כאשר אתם עובדים באופן עצמאי. משך זמן הקורס משתנה בהתאם למוסד הלימודים אותו בחרתם, מדובר סך הכל על 6 עד 10 פגישות שכל פגישה תנוע בין שעתיים לשלוש. בדרך כלל מדובר על מתכונת חד שבועית, לעיתים ניתן לבחור גם במתכונות דו שבועית.

למי זה מתאים?

קורס שזירת פרחים בצפון לא מתאים לכל אחד, חשוב לציין זאת מראש. בדרך כלל מי שמגיע אלינו הם אנשים שכבר עסקו בתחום באופן כזה או אחר והבינו שזה מה שהם רוצים לעשות ולפתח את הכישורים שלהם. לדוגמא, מגיעים אלינו לא מעט אנשים שעבדו כבר בחנות פרחים בתור תפקיד שאינו ניהולי, הם גילו את האהבה שלהם שם. כעת הם רוצים לפתוח דרך עצמאית וחדשה. בשביל לעשות את זה הם חייבים ללמוד את הבסיס. כמו כן, מגיעים אלינו אנשיםהיתרון שיש בקורס שזירת פרחים הוא שאתם כבר מתחילים לפתח את תיק העבודות שלכם. גם בלי ניסיון שרוצים לדעת אם באמת זה משהו שהם מעוניינים לעסוק בו. כמו כן, לא מעט אנשים שלא קשורים למקצוע מגיעים אלינו. יש בעלי אולמות אירועים ומעצבים שונים שלא מתכוונים לעסוק במקצוע, אבל כן רוצים ללמוד אותו בשביל העבודה שלהם, לצורך בקרה בעיקר. וכמובן, יש הרבה אנשים שבוחרים להגיע למקצוע הזה מתוך תחביב, משהו שהם יכולים לעשות בבית. קורס שזירת פרחים בצפון מתאים לכל האוכלוסייה, החל מצעירים וצעירות ועד לפנסיונרים.

היתרון שיש בקורס שזירת פרחים הוא שאתם כבר מתחילים לפתח את תיק העבודות שלכם. במהלך הקורס אנחנו נעבוד על יצירות רבות אותן תוכלו לצלם ולהוסיף לתיק העבודות שלכם. תוכלו לצלם את התיק עבודות שלכם בהתאם לז'אנרים בהם ניגע, החל מסידור קלאסי ועד טכניקות יותר מודרניות.

כמה זה עולה לי?

קורס שזירת פרחים בצפון הוא קורס לא יקר מדי. חשוב לציין, הקורס כולל גם את כל הכלים אותם אתם צריכים בשביל להתחיל בעבודה. מדובר על קורסים שהם במתכונת מצומצמת כדי להעניק דגש ויחס אישי לכל סטודנט. המחיר אותו תשלמו לרוב ינוע בין 4,000 ש"ח ועד 5,500 ש"ח. יש קורסים שונים בתחום הזה, חשוב להכיר את כל התחומים בהתאם למוסד הלימודים אותו בחרתם. כמו כן, חשוב לראות קצת את הגלריה של מוסד הלימודים, מי הם הבוגרים של מוסד הלימודים והאם הקורס נוח לכם להגעה. יש מוסדות שונים אשר יציעו לכם גם קורס או שיעור בונוס עם ההרשמה שלכם.

 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים