קורס עיצוב שיער בצפון

תוכן עניינים

קורס עיצוב שיער בצפון מעניק הכשרה מקצועית לכל מי שהחלום שלו לעסוק בתחום הספרות. היום ספרות הפכה למקצוע מאוד נחשק, בעיקר בשל הרשתות החברתיות והמודעות הגלובלית היום לכל מה שקורה בחוץ. תחום הספרות ועיצוב השיער הוא מאוד רחב, יש דרישה להכיר את כל התכשירים המתאימים, שיטות עיצוב שיער, תסרוקות כלה וכן הלאה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על קורס עיצוב שיער בצפון.

מה לומדים?

במהלך קורס עיצוב שיער בצפון אנחנו ניגע בכל החומרים שאתם צריכים לדעת כדי להפוך לספרים מקצועיים. חשובבמהלך קורס עיצוב שיער בצפון אנחנו ניגע בכל החומרים שאתם צריכים לדעת כדי להפוך לספרים מקצועיים להדגיש, תחום זה הינו תחום מאוד רחב ולכן, מתחלק למספר קורסים שונים לעיתים או בחירה בקורס מורחב. בתור התחלה אנחנו נלמד סוגי שיער שונים ואופן הטיפול בכל סוג שיער. לאחר מכן, נכיר את את כלי העבודה בהם אנחנו משתמשים, סוגי פנים, גלגול רולים, חלוקות שיער, תסרוקות ופן, ניקוי פיגמנטים, צביעה, ניהול עסק, תברואה, שינוי כימי של מבנה השיער, שזירת שיער ועוד.

למי קורס עיצוב שיער בצפון מתאים?

בשביל לעבוד בתחום השיער אתם צריכים להיות עם תשוקה למקצוע הזה. מדובר על תחום מאוד בו אתם יכולים לגעת במספר רב של תחומים, החל מתספורות גברים סטנדרטיות ועד לעיצוב שיער עבור כלות או תצוגות אופנה. אם אתם גרים בצפון או מעוניינים ללמוד בצפון תוכלו ליהנות מקורס זה. היתרון הגדול של קורס עיצוב שיער בצפון הוא לא רק שמדובר על קורס רחב אשר מעניק לכם את ההכשרה המקסימלית, אלא גם מדובר על אזור עם מחירי מחייה נמוכים יחסית למרכז הארץ. לכן, כל מה שרוצה גם ללמוד וגם לחסוך לעצמו לא מעט כסף, יכול לפנות אל קורס עיצוב שיער בצפון.

מדובר על קורס אשר מורכב למעשה מ-4 קורסים שונים של כ-54 מפגשים ומעלה. ההתקדמות שלכם בקורס תלויההיתרון הגדול של קורס עיצוב שיער בצפון הוא שאתם יכולים לבחור את אופן ההתקדמות שלכם אך ורק בכם. זאת אומרת, ככל שתשקיעו יותר ככה אתם תהנו יותר מהתקדמות מהירה. בקורס זה אתם גם צוברים ניסיון ויכולים להתנסות בסוגים שונים של תסרוקות, בהתחלה על בובות ולאחר מכן על בני אדם.

בקורסים המתקדמים יותר אנחנו ניגע בכימיה וגוונים של צבע, מדובר על כ-15 מפגשים אשר יכולים לעזור לכם להגדיל את ההכנסה שלכם משמעותית. נלמד בקורס הזה טכניקות שונות לצביעת השיער בהתאם לסוג השיער ומצבו. יש תמיד לייחס את עיצוב השיער בהתאם למצב בו נמצא השיער של הלקוח. כמו כן, נלמד טכניקות שונות של התאמת טונים לגווני העור, טכניקות הבהרה של השיער באופן טבעי ועוד. לאחר מכן, בקורסים הבאים אנחנו ניגע בכל הטכניקות ליצירת תספורת מושלמת כמו כן, הכרה של כל הציוד הנדרש לביצוע הפעולה. בקורס האחרון אנחנו ניגע גם בתחום הניהולי וגם עיצוב שיער עבור אירועים מיוחדים. הקורס הזה נועד כדי להגדיל את  מנעד הלקוחות שלכם, תוכלו להרוויח המון כסף עבור תספורות לאירועים מיוחדים.

בסופו של דבר, היתרון הגדול של קורס עיצוב שיער בצפון הוא שאתם יכולים לבחור את אופן ההתקדמות שלכם.. תחום הספרות ועיצוב השיער הוא מאוד רחב, יש דרישה להכיר את כל התכשירים המתאימים, שיטות עיצוב שיער, תסרוקות כלה וכן הלאה תוכלו לבחור להתמקד בנושא אחד ספציפי או לפתוח את הראש שלכם לאפיקים חדשים אשר יכולים לקדם אתכם. חשוב להדגיש, אנחנו ממליצים להתחיל בקטן, ללמוד תחום מסוים ולהתמקצע בו ככל הניתן. לאחר מכן, ברגע שיש לכם את כל הכלים הדרושים תוכלו להתפתח עוד לאפיקים חדשים.

כמה מרוויח מעצב שיער?

כאשר אתם יוצאים לשוק החופשי יש לכם 2 בחירות. הבחירה הראשונה היא להתחיל לעבוד בתור עצמאיים, לשווק את עצמכם ולהתפתח. האופציה השנייה שלכם היא לעבוד במספרה ולצבור ניסיון. אנחנו תמיד ממליצים לצבור ניסיון לפני שאנחנו בונים את המוניטין שלנו. ברגע בו אתם פותחים מספרה ללא ניסיון אתם יכולים לפגוע בשם שלכם, לאו דווקא מבחינה מקצועית אלא גם מבחינה ניהולית. חשוב לעבוד תחת ספר מקצועי, לרכוש כמה שיותר מידע וברגע בו אתם מרגישים מוכנים, תפרשו כנפיים.

כמה עולה קורס עיצוב שיער בצפון?

המחיר אותו נשלם עבור קורס עיצוב שיער בצפון משתנה בהתאם לסוג הקורס אותו בחרנו ולמספר המפגשים. כמו כן, יש לנו מסלולים שונים בהתאם לנוחות התלמיד. כך שאם אתם רוצים לקבל מחיר מדויק, אתם צריכים לפנות אלינו ולקבל את כל המידע אודות הקורסים שנמצאים באופק. בדרך כלל, המחיר של קורס עיצוב שיער בצפון ינוע בין 2,500 ש"ח ועד 4,000 ש"ח. המחיר אותו אתם משלמים כולל את כל הציוד, פן מקצועי ולמעשה ערכת לימוד שלמה. בסוף הקורס אתם כמובן תקבלו תעודה אשר מעידה עליכם כעל מעצבי שיער.

חשוב לבחור באופן חכם את המקום בו אתם מתכוונים להשקיע את הכסף והזמן שלכם. היום יש לא מעט קורסים אשר מציעים לנו הכשרה בתחום עיצוב השיער. עליכם להקפיד לבחור מקום בעל מוניטין גבוה, מקום אשר בוגרי הקורס עובדים בשוק באופן מקצועי.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים