קורס ספרות גברים בצפון

תוכן עניינים

קורס ספרות גברים בצפון מעניק לנו הכשרה ותעודת מקצוע של ספר גברים. מצד אחד, התשלום עבור תספורות נשים נראה גבוה יותר, אז למה בעצם כדאי לכם דווקא ללמוד קורס ספרות גברים? יש לכך מספר תשובות בהם נעסוק היום. קורס ספרות גברים בצפון הינו קורס מאוד נחשק, אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שבוחרים בתחום הזה מתוך אהבה למקצוע.

מה לומדים?

תוכנית הכשרה של קורס ספרות גברים נוגעת בכל הבסיס שכל ספר ומעצב שיער צריך להכיר, והוא סוגי השערותורס ספרות גברים בצפון הינו קורס מאוד נחשק, אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שבוחרים בתחום הזה מתוך אהבה למקצוע ודרכי ההתמודדות איתם. בעבר היו שוני גדול בין תספורת גברים לתספורת נשים. עם זאת, היום ההבדל הפך לדק מאוד. היום גברים הם הרבה יותר מטופחים מכפי שהיו בעבר, התספורות של הגברים דורשות הרבה מיומנות. והיתרון הגדול ביותר הוא שמדובר על לקוחות חוזרים ברגע שאתם עושים את העבודה כמו שצריך. מלבד לסוג השיער אנחנו לומדים איך להתנהל מול שיער צבוע, שיער יבש ועוד. כמו כן, כל ספר ילמד איך עושים פן מקצועי לשיער קצר יחסית, לימוד על כל הציוד שספר צריך להכיר וכמובן טכניקות שונות.

משך זמן הקורס משתנה בהתאם למסלול. מדובר על מספר מסלולים של ספרות, אשר קורס ספרות גברים בצפון הינו אחד מהם. בדרך כלל משך הקורס הינו כ-54 שעות, מתוכן 4 שעות אקדמיות. המסלול נפרש לפי הנוחות של כל התלמידים. בכל פעם המסלול משתנה והוא יכול להיות מסלול בוקר, ערב וצהריים. בדרך כלל מדובר על קורס חד או דו שבועי.

האם ספרות גברים משתלמת?

קורס ספרות גברים בצפון מעניק לכם את ההכשרה לפתוח מספרה. עם זאת, אנחנו ממליצים לכל אחד תחילה לצבורקורס ספרות גברים בצפון מעניק לכם את ההכשרה לפתוח מספרה ניסיון תחת חסותו של בעל מספרה כזה או אחר, רק לאחר מכן לפנות לדרך עצמאית. עלויות הקמה של מספרה הן עלויות מאוד גבוהות, כל עוד אתם לא צוברים את המוניטין לשם שלכם, לא כדאי לכם לקחת סיכונים. ברגע בו אתם קיבלתם את הניסיון הנדרש תוכלו לפתוח מספרה אשר אין לה הוצאות שוטפות גדולות מדי מלבד לשכירות, ארנונה וכד'. יש הוצאות חד פעמיות שהן עבור הציוד אותו אתם רוכשים וחידוש העסק.

בעבר מחירי תספורת גברים היו מאוד נמוכים, בעבר היינו משלמים בין 20 ל-30 ש"ח עבור תספורת גברים. היום אם נפנה למספרות באזור המרכז אנחנו נראה שהמחיר לא תספורת סטנדרטית לגבר לא יורד מ-60 ש"ח, יש מקומות אפילו שגובים 100 ש"ח לתספורת ויותר. המחיר נקבע על פי המוניטין של המספרה, הניסיון והמיקום. כן, המיקום משפיע על התספורת. לדוגמא, באזור הצפון והדרום מחירי התספורת יהיו נמוכים יותר בשל מחירי שכירות נמוכים יותר. עם זאת, היום אתם עובדים על תספורת פשוטה בין עשר ל-20 דקות, להרוויח כ-40 ש"ח ל-20 דקות זאת עבודה חלומית.

איפה מומלץ ללמוד?

קורס ספרות גברים בצפון ניתן ללמוד בכל אחד מהמכללות באזור. עם זאת, אנחנו ממליצים לכם לחפש את מוסדותקורס ספרות גברים בצפון ניתן ללמוד בכל אחד מהמכללות באזור הלימודים עם המסלולים הנוחים ביותר. מלבד לנוחות של המסלולים, עליכם לבדוק מה המוניטין שיש לאותו מקום ועד כמה הקורס רחב. יש מוסדות לימודים אשר בנוסף יציעו לכם הרחבות לסוגים וטכניקות שונות של תספורות. קורס ספרות גברים בצפון פתוח לכולם, תנאי הקבלה בדרך כלל יהיו מותנים בעשר שנות לימוד ובראיון אישי. יש מוסדות לימודים אשר ההרשמה אליהם מאוד פופולרית ולכן ייתכן והמסלולים יהיו יותר קשים לקבלה.

כמה זה עולה לי?

המחיר אותו נשלם עבור קורס ספרות גברים בצפון ינוע בין 1,800 ש"ח ועד 4,500 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם להיקף הקורס ובהתאם למה שהקורס מציע לכם. רוב הקורסים שמכבדים את עצמם יציעו לכם גם ציוד מקצועי איתו תעבדו אשר כלול במחיר אותו אתם משלמים עבור הקורס. כמו כן, אתם צריכים לוודא שאתם מקבלים את התעודה בסוף הקורס ושהמקום מוכר על ידי הרשויות (מוסד הלימודים). אנחנו ממליצים גם לבחור מקום אשר מציע לכם אפשרות להרחיב את הקורס שלכם במידע ואתם רוצים, אם לא עכשיו אז בעתיד. עולם עיצוב השיער הינו עולם רחב שטמון בו הרבה יצירה, רגישות ופרנסה.

האם זה מתאים לכולם?

קורס ספרות אינו מתאים לכולם, מדובר על מקצוע שיכול להיות מאוד שוחק. בסופו של דבר, מדובר על מקום אשר עובד לאורך כל שעות היום והתחרות בו גדולה. אם אתם חושבים שיש לכם ייחודיות, אם אתם אוהבים לעצב שיער וזה באמת מה שאתם רוצים לעשות, הקורס הזה מתאים לכם. שימו לב, תמיד אתם יכולים להרחיב את תחום ההתמחות שלכם, לעבור למקום גדול יותר ולהכיר לקוחות קבועים. המקצוע הזה הוא מאוד טריקי, כי ברגע בו אתם פוגשים לקוח בפעם הראשונה אתם חייבים לדאוג שייצא עם חוויה מדהימה, רק אז תרוויחו לכם לקוח חוזר.

 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים