קורס משא ומתן

תוכן עניינים

עולם העסקים הוא אחד העלומות הקשוחים ביותר. כל עצמאי יודע שמלבד לכך שהוא צריך להתמודד עם הבירוקרטיה של המדינה, הוא גם צריך להתמודד מול תחרות אינסופית ולמצוא דרך לחדש את עצמו כל פעם מחדש. כמו כן, גם שכירים זקוקים לידע בכל הנוגע למשא ומתן, לפחות אם הם רוצים להתקדם בתפקיד בו הם נמצאים. אז למה בעצם צריך ללמוד קורס משא ומתן? אנחנו בתור ישראלים תמיד רוצים להגיע למחיר הטוב ביותר עבורנו, אבל יש דרך נכונה לעשות את זה בעולם העסקים, צריך ללמוד להסתכל כמה צעדים קדימה ולא על תוצאה עכשווית. הנה כל מה שאתם חייבים לדעת על קורס משא ומתן.

תקשורת עם לקוחות

כל עסק היום נמצא בקשר עם לקוחות ביום יום שלו או לפחות לקוחות פוטנציאליים. כל לקוח איתו אתם מדברים יכול לקדם את העסק שלכם. עם זאת, יש הרבה פעמים בהם אתם צריכים לנהל משא ומתן עם הלקוח, במיוחד בתחום המכירות לדוגמא. בסופו של דבר, אתם צריכים לדעת מתי אתם מגיעים למצב בו אתם מפסידים ומהי הגמישות שלכם בנוגע לכל עסקה אותה אתם מבצעים. ניהול משא ומתן הינו תחום שכל עובד בכיר צריך לדעת לעמוד בו בכבוד.

מה כולל קורס משא ומתן?

אז מה בעצם אנחנו לומדים בקורס משא ומתן? רק להתמקח מול הלקוחות והספקים? מדובר על עולם שלם שאתםורס משא ומתן מעניק לכם הכשרה שלא תמצאו בשום מקום אחר צריכים ללמוד. קורס משא ומתן מעניק לכם הכשרה שלא תמצאו בשום מקום אחר, הכשרה אותה מקבלים מנהלים בכירים, יזמים ואנשי עסקים אחרים. קורס ניהול משא ומתן כולל גם שפת גוף, תקשורת בין אישית, רשום ראשוני, מראה, איתור מוקד המחלוקת, קווים אדומים, טכניקות ניהוליות, חזון והגשמת מטרות, הסרת התנגדויות ועוד. הקורס תמיד מתעדכן בהתאם לצרכים המשתנים בעולם כולו, מדובר על קורס שיכול לסייע לכם בכל מקצוע בו תעבדו, בין אם מדובר על מקצוע בארץ או בחו"ל.

איך זה עובד בדיוק?

קורס משא ומתן יכול להיות גם פרונטלי אבל גם מהבית. במיוחד בגלל תקופת הקורונה, כל המסלולים האפשריים הועברו ללמידה מהבית. קורס משא ומתן הינו קורס אשר מתאים ללימוד מהבית מכיוון שהוא נוגע בעיקר לאנשים עובדים. זאת אומרת, בדרך כלל מי שמגיע לקורס זה מחפש מסלולים אשר יתאימו מול העבודה שלו, בשעות הערב בעיקר. עם זאת, כאשר מדובר על קורס אונליין, יש לאותו אדם אפשרות לפרוש את הצפייה בסרטונים בצורה הנוחה ביותר עבורו. מדובר על למידה בה אנחנו יכולים לראות מקרים מהחיים האמיתיים, להכיר את שפת הגוף של אותם אנשים ולדעת איך לשלוט על המצב. הקורס פותח על ידי אנשי המקצוע המובילים בתחום, אנשים שעד היום מכשירים את דור העתיד.

קהל היעד של קורס משא ומתן הינם מנהלים, עצמאיים, בעלי עסקים גדולים וקטנים, אנשי מקצוע אשר רוציםקורס משא ומתן הינם מנהלים, עצמאיים, בעלי עסקים גדולים וקטנים, אנשי מקצוע אשר רוצים להתקדם בתפקיד שלהם להתקדם בתפקיד שלהם ועוד. עם זאת, יש תנאים לקבלה לקורס זה, על התלמיד להיות עם ניסיון ניהולי של לפחות 3 שנים. בדרך כלל, רוב הקורסים אינם דורשים תואר אלא רק ניסיון ותעודת בגרות בחלק מהמקרים. חלק מהקורסים דורשים רק ראיון אישי עם התלמיד. כמו כן, יש לקחת בחשבון שחלק מהשיעורים יתכן וכן ידרשו מכם נוכחות חובה, בין אם מדובר על קורס אונליין לייב ובין אם מדובר על שיעור בכיתה. משך זמן הקורס נע בין 40 שעות עד 50 שעות.

מודעות עצמית

אחד הדברים אשר תקבלו מהקורס הזה, וזה יכול גם לעזור לכם בחיים עצמם הוא היכולת לדעת מה הגוף שלכם משדר. הגוף והנפש שלנו עובדים בצורה הרמונית, לא באמת אפשר להסתיר את מה שאנחנו מרגישים. לדוגמא, מצבי לחץ יביאו את הגוף שלנו למצב סגור, הידיים שלו יהיו כאגרופים, אנחנו ננעל את הלסת שלנו וכד'. כל הסימנים האלה יכולים להעיד על חוסר ביטחון כאשר אתם נפגשים עם לקוח. אחד הכלים החשובים ביותר שאתם תרכשולשפת גוף יש השפעה מאוד חשובה בעולם העסקים, היום כל פוליטיקאי לומד קורס משא ומתן ושפת גו בקורס זה הוא לדעת איך להתאים את הגוף שלכם למצב הנוכחי. גם אם אתם לחוצים, אתם לא צריכים להראות את זה. גם אם אתם מרגישים חסרי ביטחון, יש מקומות שאם תראו את החוסר ביטחון זה מיד יפסול אתכם מלקבל את התפקיד. לשפת גוף יש השפעה מאוד חשובה בעולם העסקים, היום כל פוליטיקאי לומד קורס משא ומתן ושפת גוף.

חשוב לדעת

הקורס אמנם מקנה לכם את כל המידע אליו אתם נדרשים כאשר אתם נמצאים במעמד חשוב, אבל מדובר על לא מעט תרגול שתלוי בכם. גם אם כבר סיימתם קורס משא ומתן, הניסיון הוא מה שיהפוך אתכם למקצוענים. לכן, התמדה היא דבר חשוב. ניסיון הוא לאו דווקא פגישות עסקיות, אלא בכל פעם שאתם מנהלים שיחה, אתם יכולים ללמוד משפת הגוף של אותו אדם, מהאופן בו אתם מתנהלים. כמו כן, תוכלו לראות בישיבות אנשים אחרים פועלים ולצבור את הניסיון שלכם על חשבונם.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים