קורס מנהל רשתות

תוכן עניינים

קורס מנהל רשתות נחשב לאחד הקורסים המבוקשים ביותר בעולם המחשבים כיום. לימודים אלו מורכבים מתתי קורסים רבים וישנם מסלולי לימוד שונים אשר מקנים לסטודנט תעודת גמר ברשתות השונות אשר גם מעניקים הסמכות שונות. רוב המכללות ללימוד מחשבים מעניקות הסמכה לתפקיד מנהל רשתות מטעם מייקרוסופט. באופןקורס מנהל רשתות נחשב לאחד הקורסים המבוקשים ביותר בעולם המחשבים כיום כללי, על מנת ללמוד בקורס מנהל רשתות אין צורך בידע מקדים והקהל אליו פונות המכללות הוא מגוון. בנוסף, מהנדסים , טכנאים ומהנדסי תוכנה רבים מוצאים כי לקיחת קורס ניהול רשתות מוסיף ידע מקצועי רלוונטי לתחום עבודתם ומרחיב את ההתמחות  המקצועית שלהם.

מטרת קורס מנהל רשתות היא שבוגריו יוכלו לאתר ולטפל בתקלות על בסיס יומי. נושאי הטיפול מגוונים ועוסקים בעבודה של רשתות תקשורת כמו גיבוי מערכות, אבטחת מידע, שחזור נתונים ועוד. בוגרי קורס מנהל רשתות יוכלו להשתלב בשוק העבודה כמנהלי רשתות אשר הינו תפקיד מפתח בארגונים ומהווים חלק משמעותי ובעל אחריות רבה על מנת לוודא תפקוד שוטף של רשת המחשבים בארגון אליו הם שייכים.

בעידן הדיגיטלי, לימודי מחשבים מאפשרים לבוגרי הקורס השתלבות בעולם התעסוקה. בוגרי קורס מנהל רשתות יהיו אחראים על תחזוקה ופיתוח, התקנה והטמעה של הרשת. לימודים אלו מפתחים אצל הסטודנטים הלומדים אותם חשיבה אנליטית ואף מאפשר גישה להרבה אופציות ברשת.

מהם נושאי הלימוד בקורס מנהל רשתות?

במהלך הקורס, הסטודנטים יחשפו לתכנים ובינהם ניהול רשתות שונו , ניהול רשתות תקשורת, ניהול רשתות מייקרוסופט ועוד. בוגרי הקורס יוכשרו להיות מנהלי מערכות, מנהלי רשת, אנליטים של ביצועי רשת, מומחי תמיכה טכנית ועוד.

מהם תנאי הקבלה לקורס מנהל רשתות?

הקורס פונים לגילאי 21 ומעלה, בעלי אנגלית בסיסית וידע במחשבים על מנת לתפעל את המערכות השונות בהן יעסקו במהלך הלימודים ועבודתם בעתיד. רוב המועמדים לקורס מנהל רשתות הינם בעלי זיקה לעולם הטכני , הבנה בסיסית במחשבים ואף להיות מעודכנים בפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים.

מהו תחום העיסוק של בוגרי הקורס?

בוגרי קורס מנהל רשתות ישתלבו במגוון עבודות בתעשייה, בחברות הייטק, בבתי ספר כאנשי מחשבים ותחזוקה ואףבוגרי קורס מנהל רשתות ישתלבו במגוון עבודות בתעשייה, בחברות הייטק, בבתי ספר כאנשי מחשבים ותחזוקה ואף בחברות אינטרנט שונות. בחברות אינטרנט שונות. מנהל רשתות בחברות וארגונים שונים יהיה בדרך כלל חלק מצוות אשר מטרתו, בין היתר, הינה הגנה על הרשת מפני איומים שונים. על מנהל הרשת לבצע פעילויות תחזוקה שונות על מנת למנוע בעיות במחשבים באופן מיידי ואף לבצע פעולות כאלה ואחרות על מנת לשמור על אבטחת המידע ומנוע בעיות עתידיות בעתיד.

איך לבחור היכן ללמוד קורס מנהל רשתות?

מכללות רבות מציעות כיום קורס מנהל רשתות. אך איך ניתן לדעת היכן כדאי ללמוד?

יש לשים דגש ולוודא שמבודר במוסד לימודים אשר נמצא הרבה שנים בשוק, שיש למוסד זה הכרה ומוניטין בקרב חברות רבות בשוק העבודה וכן כדאי לבדוק מיהם המרצים אשר מעבירים את התכנים של הקורס. כמו כן, כדאי לשים לב כי במהלך הקורס ישנו שילוב אופטימלי בין לימודים פרונטאליים ללמידה מעשית, מתקיימים סיורים לימודיים, יש לבחון את הציוד המקצועי שאיתו אמורים הסטודנטים ללמוד ולוודא כי המחשוב מתקדם מאחר ואיכות המחשוב יכול להשפיע גם הוא על למידה איכותית. יש לשים דגש ולראות האם בסילבוס הקורס ישנה דרישה להגשת עבודות, תרגילים ופרוייקטים שונים וכמובן הכנה למבחני ההסמכה בסיום הקורס.

בחלק מהמכללות ניתנת עזרה והכוונה לבוגרים, אשר סיימו את כל מטלות הקורס ועברו את מבחני ההסמכה, על מנת למצוא עבודה בתחום מנהל רשתות .

מהו מחיר קורס מנהל רשתות?

כל מוסד לימודי מתמחר באופן שונה את הקורס ניהול רשתות אשר הוא מעביר. ניתן לומר כי בדרך כלל קורס מנהל רשתות יעלה בין 8000 ש"ח ל- 20000 ש"ח. כמובן שעלות הקורס תלויה גם באורכו ובעומק הידע המועבר לסטודנטים. חלק ממוסדות הלימוד מציעים לסטודנטים מלגות שונות על מנת לשלם עבור הקורס.

מה חשוב לדעת שבוחרים קורס מנהל רשתות?

בחירת קורס מנהל רשתות מחייבת אותנו לבדוק היטב מה מהות הקורס ומה לומדים בו. עלינו להבין על איזה קורס מדובר, מהם התכנים שמועברים בקורס, עם איזה ידע וכלים נצא בסיום הקורס ואילו אפשרויות תעסוקה יפתחו בפנינו ברגע שנסיים ללמוד. בנוסף, כדאי לבדוק היכן הקורס מועבר, האם מדובר בקורס אונליין או קורס פרונטלי, אילו משימות ומטלות ידרשו מאיתנו במהלך הקורס וכמה זמן הוא נמשך. שווה להשקיע זמן, לדבר עם אנשים שכבר עשו וסיימו את הקורס, להתייעץ וכמובן להשוות בין כמה קורסים לפני שלוקחים החלטה לכאן או לכאן.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס מנהל רשתות? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם כדי להתקדם בתהליך ההרשמה ולבנות לעצמכם קריירה מתאימה בתחום. אצלנו תקבלו מענה על כל השאלות. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתרו נציג מטעמנו יחזור אליכם במהרה.

רשתות מחשבים הן הבסיס של כל עסק. הרשתות מחברות מכשירים ומאפשרות לארגון לתקשר באופן פנימי וחיצוני.

אם אתם מעוניינים להזניק את הקריירה שלכם בתחום מבוקש זה, לימוד היסודות הנדרשים במסגרת קורס רשתות הוא מקום מצוין להתחיל בו. מאמר זה מציג את שלושת השלבים הפשוטים המובילים להסמכה בתחום ניהול רשתות.

מהו קורס רשתות?

קורס רשתות הוא בעצם לימודים אשר עוסקים בכל מה שקשור לרשתות המחשבים, התקשורת ורשת האינטרנט. מדובר בלימודים ברמה גבוהה עם מגוון של מסלולים המועברים בבתי הספר ומוסדות הלימוד השונים. ברוב המקרים מקבלים בסיום הקורס הסמכה שלאחריה ניתן יהיה להשתלב בתפקידים של מנהלי רשתות ארגונים, ניהול רשתות ענן וכדומה. הקורס יאפשר השתלבות במעגל העבודה בחברות רבות כמו חברות הייטק למשל. גם הנדסאי תוכנה שיש להם רקע כללי עוברים את הקורס במטרה להרחיב את האופקים ואת ההסמכה שלהם.

מה לומדים במהלך הקורס?

בקורס לומדים על ניהול רשתות מסוגים שונים כמו רשתות MCSE, רשתות מסוג CISCO, רשתות תקשורת, רשתות מיקרוסופו ועוד. בנוסף, הקורס מכשיר במטרה שבוגרי הקורס יוכלו להשתלב בתור טכנאי רשת, מומחים לתמיכה טכנית, מנהלים של מערכות מידע ועוד.

לימוד הרכיבים של כל רשת

השלב הראשון בהשגת המומחיות בתחום ניהול רשתות הוא לימוד מרכיבי הרשתות והאופן בו הם עובדים יחד. קיימים מספר מרכיבים חיוניים ברשתות:

  • מתגים
  • נקודות גישה
  • שרתים
  • כתובות IP
  • נתבים וחומות אש.

איך רכיבי רשתות עובדים יחד?

קורס רשתות מלמד את הבנת רכיבי הרשתות, והתלמידים לומדים איך מתגים ונקודות גישה מחברים את המכשירים ברשת כדי שיוכלוהיתרונות בהצטרפות לקורס רשתות ומה לומדים בו לתקשר ביניהם. לכל רכיב יש תווית מספרית שנקראת כתובת IP, שמציינת את מיקומו של המכשיר ומזהה אותו כשייך לרשת.

שרתים מארחים ושולחים מידע באופן של תוכן אינטרנט, יישומים וקבצים למכשירים. הם משתמשים בכתובות IP לכיוון. נתבים שולטים בזרימת המידע ומשרתים רשתות חיצוניות. חומות אש מגנות על הרשתות מפני משתמשים שאינם מורשים והודעות שאינן רצויות.

מתגים

מתגים הם חלקי חומר שמחברים התקנים ברשת. הם מאפשרים שליחת מידע בין מחשבים אישיים, מדפסות, מכשירים ניידים, שרתים והתקנים אחרים, במהירות וביעילות. קורס רשתות מלמד איך לחבר מכשירים למתג עם כבלים. קיימים שני סוגים של מתגים: מנוהלים ושאינם מנוהלים.

ברוב המקרים, מתגים שאינם מנוהלים משמשים לרשתות ביתיות. כדי ליצור רשת עם מתג שאינו מנוהל, יש לחבר אליה מכשירים. מתגים מנוהלים משמשים לרשתות גדולות יותר. ניתן להגדיר אותם כדי לספק אבטחת רשת גדולה וליצור עדיפות לתעבורת רשת מקומית.

אם השימוש הוא במתג מנוהל או שאינו מנוהל, המטרה של קורס רשתות היא זהה: לאפשר את למידת התקשורת בין המכשירים על ידי יצירת מאגר משותף של משאבים.

נקודות גישה

נקודת גישה היא התקן חומר שמאפשר למכשירים שתומכים ב-Wi-Fi להתחבר לרשת ללא כבלים. הגישה עשויה להיות זמינה באופןמה מלמדים בקורס רשתות בארץ ומה תנאי הקבלה לקורס מובנה בנתב או באמצעות חיבור באמצעות כבל רשת.

נקודות גישה משמשות בדרך כלל לרשתות עם מכשירים רבים כמו במשרדים, בבתי ספר או בבתי קפה.

שרתים

שרת הוא מכשיר עוצמתי שמשגר נתונים למכשירים ברשת. קיימים מספר סוגי שרתים כולל אינטרנט, דואר אלקטרוני ורכיבי זהות. שרתי אינטרנט שולחים נתונים למכשירים דרך דפדפנים כמו Firefox או Chrome.

השרתים מספקים דפי אינטרנט וקבצים שמאוחסנים בענן לטלפונים, מחשבים ומכשירים אחרים. תלמידי קורס רשתות לומדים איך שרתי דואר אלקטרוני מאפשרים לתוכניות כמו Gmail או Outlook לשלוח ולקבל הודעות. שרתי זהות הם מסדי נתונים שמאחסנים את אישורי המשתמשים לשימוש ברשת. הם מאפשרים למחלקות IT לאמת גישת משתמשים.

כתובות IP

כתובות IP הן קודים ייחודיים לזיהוי התקני רשת שמשדרים לשרתים את המסר לגבי המיקום אליו יש לשלוח נתונים. למכשירים חייבות להיות כתובות IP על מנת לאפשר למכשירים אחרים ליצור איתם חיבורים.

רוב ספקי שירותי האינטרנט מקצים כתובת IP ציבורית לנתבי רשתות וכתובות IP פרטיות למכשירי המשתמשים. אם מכשיר מחוץ לרשת שלכם מעוניין להעביר נתונים למכשיר משתמש בתוך הרשת שלכם, הוא ישתמש בכתובת ה-IP הציבורית של הנתב על מנת להעביר את המידע.

עלות קורס רשתות

מחיר קורס רשתות נקבע בהתאם למרכז הלימוד, וברוב המקרים הסכום הנדרש נע בין 8,000 ₪ ל-20,000 ₪. בחלק ממרכזי הלימודממה מורכב קורס רשתות ומה מחירו מוצעים מלגות לימודים שמאפשרות הרשמה לקורס בעלויות מופחתות באופן משמעותי.

איך בוחרים קורס רשתות?

בהיותכם בוחרים קורס רשתות יש כמה דברים שעליכם לשים אליהם לב:

  1. מי מעביר את הקורס?
  2. כמה זמן הוא נמשך ומה האורך של כל שיעור?
  3. עם איזו הכשרה אתם יוצאים בסיום הקורס ואיך תוכלו למצוא עבודה?
  4. מיקום הקורס

קורס ניהול רשתות הוא קורס המלמד את המועמדים כיצד לתכנן, ליישם ולתחזק רשת. נושאי הלימוד כוללים את המבנה הארגוני של ארגון, כיצד פועלות רשתות IT, שיטות עבודה מומלצות לבעיות רשת ועוד.

בענפי תעשייה רבים, נדרשים מועמדים המחפשים קריירה ברשתות לקחת קורס זה, לפני שהם נכנסים לכוח העבודה. עד כדי כך, התחום הזה נחשב נחשק במקומות עבודה רבים. אז אם אתם רוצים ללמוד עוד על רשתות ומה נדרש כדי להצליח בתחום הזה, ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לנושא. הנה כל מה שרציתם לדעת על קורס ניהול רשתות.

האם מספיק לעבור קורס לניהול רשתות אונליין, על מנת לעבוד בתחום

רקע על קורס ניהול רשתות

קורס ניהול רשתות הוא שיעור המלמד את התלמידים על מערכי המיומנויות והידע השונים הדרושים כדי להיות מנהלי רשתות. חלק מהמיומנויות הללו כוללות ניהול רשתות, פתרון בעיות והתקנה והגדרת מתגים.

הצעד הראשון עבור כל מהנדס רשת שואף הוא השלמת תואר ברשתות או במדעי המחשב. עם זאת, זה לא תמיד אפשרי עבור אנשים שאין להם את המשאבים הכספיים למכללה או שהם עדיין בתיכון. סטודנטים יכולים לקחת קורסים מקוונים כדי לקבל השכלה בניהול רשתות.

האם קורס אונליין לניהול רשתות יספיק לי?

זה פתרון לא רע, אבל הוא לעולם לא יהיה מקיף כמו תואר בתחומים הרלוונטיים. קורסים מקוונים מציעים גמישות ונוחות בהשוואה לתוכניות הלימוד המסורתיות. זאת, מכיוון שאין חובה להשתתף פיזית בשיעורים – ניתן לעשות זאת כמעט מכל מקום ובכל זמן.

כמו כן, והם זולים בהרבה מתוכניות מכללות מסורתיות. קורסים מקוונים גם מספקים לסטודנטים תעודות סיום לאחר שהם מסיימים את כל המסלול שלהם בתחום ניהול רשתות ותקשורת. במהלך הקורס, ניתן ללמוד נושאים כמו הכשרת מערכות ניהול רשת מכשירה את המתאמן להתמודדות עם רשתות מחשבים ומערכות מחשוב מסוגים שונים.

מה ה"מתאמן" (התלמיד) ילמד במהלך הקורס?

המתאמן ילמד על יסודות ניהול הרשת וכיצד להשתמש בכלים כגון CCNA וכלים נוספים. מעבר לשימוש בכלים לניהול רשת, קורס זה עוסק גם בתחזוקה ובקרה של מערכות. תלמדו כיצד חומרה ותוכנה פועלות יחד כדי לאפשר פונקציות רשת.

זאת ועוד, תלמדו כיצד לבצע ניטור של הרשת ולהתמודד עם בעיות שעלולות להתעורר במהלך פעולתה. במילים אחרות, אתה לומד כיצד לבנות ולהגדיר רשתות. אתה גם לומד על התקני רשת שונים והתפקודים שלהם וכיצד להשתמש בהם כראוי, כמו גם להתקין, להגדיר, לתחזק, לפתור בעיות ברשתות.

לא מספיק ללמוד תיאורטית – חשוב ליישם ניהול רשתות

את רוב הנושאים הנלמדים בקורס ניהול רשתות ניתן למצוא בוויקיפדיה או בסרטוני יוטיוב, אבל לצפות בהם לא יהיהמה הידע והמיומנויות שרוכשים התלמידים בקורס ניהול רשתות מספיק כדי לעבוד בתחום. כדי להפוך למנהל רשת היום, יהיה בדרך כלל חשוב להציג תעודת הסמכה ממקום לימודי מוכר.

הקורסים באתר משתמשים בדרך כלל בשיטות למידה מעשית יותר הכוללות מעבדות ומצגות כדי ללמד את התלמידים על המשימות השונות הכרוכות בניהול רשתות. במובן מסוים, אפשר להגיד שקורסי ניהול רשתות מלמדים את התלמידים כיצד להיות אפקטיביים בעולם הנטוורקינג.

קורס ניהול רשתות מכסה את כלל רשת הניהול והתחזוקה

הקורס מכסה את כל קשת ניהול הרשת – מתכנון, יישום, ביצוע ועד תחזוקה. רשתות משמשות כעת לכל כך הרבה דברים, עד שהפך קשה לעמוד בקצב של ההתפתחות הטכנולוגית בתחום. יש כל כך הרבה סוגים שונים של רשתות – כולל קוויות, אלחוטיות, מבוססות ענן וכן הלאה.

המורכבות הכרוכה בניהול הרשתות הללו היא עצומה. קורסי ניהול רשתות הפכו לדרישה חיונית לאנשי מקצוע העובדים בתעשיות IT או כל תעשייה הדורשת ידע במערכות רשת ומערכות מחשוב. וזו הסיבה לכך שהמקצוע של מנהל רשתות הוא כל כך נכסף בימינו ונחשק.

ניהול רשתות הוא מקצוע ותיק אך צבר תאוצה לאחרונה

ניהול רשתות זה מקצוע שאמנם קיים כבר עשרות שנים, אך התחום זכה לאחרונה ליותר תשומת לב עקב הגידולהאם קל למצוא תעסוקה בסיום קורס ניהול רשתות בתקשורת הדיגיטלית. עוד חשוב לדעת, קורס ניהול רשתות יכול לעזור לך להבין כיצד לנהל את הנתונים והמשאבים של החברה שלך.

זה גם יעזור לך ללמוד כיצד להשתמש בכלי ניטור ולהגדיר את הנתב, כדי לוודא שהרשת של החברה שלך פועלת כהלכה. ובכל חברה, בית עסק או ארגון גדול – כולם מנתמכים על ידי מנהלי רשתות מוסמכים.

מה קורס ניהול רשתות יכול ללמד את התלמידים:

  •  הבינו את היסודות של עיצוב פרוטוקולי רשת.
  • העריכו את ההשפעה של פרוטוקולי ניתוב על מאפייני זרימת התנועה.
  • למדו לשלוט במיומנויות פתרון בעיות מרחוק – לפתח הבנה עמוקה יותר של מה זה אומר להיות מקצוען בתחום ניהול רשתות.
  • למדו כיצד להשתלב בתמיכה וניהול של רשתות בארגוני ענק וגופים ממשלתיים.

קורס ניהול רשתות מרגיש לכם נכון?

אנשים רבים רוצים להפוך למנהלי רשת, מכיוון שהם רואים הזדמנות להכנסות גבוהות בתחום זה, ולכן חלה עלייה בביקוש לבעלי ידע במיומנויות הנחוצות לעבודה זו. ישנם קורסים המוצעים באינטרנט ובאופן לא מקוון, ואתם יכולים למצוא אותם בכל אוניברסיטה או מכללה, כמו גם במוסדות קטנים בהרבה. הקורסים הם בקצב עצמי ודורשים התחייבות של זמן וכסף להשלמתם, אבל אין ספק שיש בתחום אפשרויות תעסוקה טובות ורבות. מרגישים שהתחום בשבילכם? צרו קשר עם יועץ לימודים ותעברו על הפרטים השונים.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס רשתות? דרך האתר Limudim-Index תוכלו להיחשף לידע עשיר ולקבל מענה על כל השאלות שלכם לגבי הקורס הבא בו תיקחו חלק. כל שעליכם לעשות, הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ואחד מנציגנו יחזור אליכם ממש בקרוב…

קורס לימוד רשתות כולל ידע בניהול רשתות, אבטחת מידע ותוכניות טכנולוגיית מידע ממוחשבים. תלמידים בתוכניות אלו לומדים על הכלים, הפונקציות, הפרוטוקולים ומיומנויות התקשורת הנחוצות לתחזוקה ולמעקב אחר רשתות תקשורת שונות.

מלבד התיאוריה והטרמינולוגיה, לסטודנטים תהיה גם הזדמנות לעבוד ישירות עם מערכות רשתות כשהם לומדים לתקן ולפתור תקלות במערכות אלו. הידע הנלמד במהלך קורס לימוד רשתות כולל את הנושאים הבאים:

  • חיבור הטכנולוגיה למטרות הארגוניות.
  • נהלי ניתוח מערכות והמלצות לשדרוג.
  • פיתוח מדיניות להטמעה ושימוש בטכנולוגיות.
  • עיצוב תשתיות מידע ואבטחה.
  • הכנה להסמכה בתעשייה.

 

עקרונות קורס לימוד רשתות

תלמידי קורס לימוד רשתות לומדים על העקרונות וההבדלים בין רשתות פס רחב לבין רשתות תקשורת אחרות.תלמידי קורס לימוד רשתות לומדים על העקרונות וההבדלים בין רשתות פס רחב לבין רשתות תקשורת אחרות. הקורס מכין את התלמידים לבחון יישומי פס רחב נמוך וגבוה, וכן לתכנן מערכות רשת.

חלק מהנושאים של הקורס כוללים ארכיטקטורת מיתוג במהירות גבוהה, מישור בקרה אחיד, בעיות טכנולוגיות רשת ובקרות רשת במהירות גבוהה.

Windows Networking לימוד רשתות

תלמידים שנרשמו לתוכנית קורס רשתות של Windows לומדים את האופן בו יש להתקין, להגדיר ולנהל פונקציות שונות עבור רשת Microsoft Windows. נושאי הקורס מכסים תחומים כמו תמיכה כללית בתשתית רשת, סכמות ניתוב IP, ורשתות משנה. הקורס מלמד את התלמידים גם את האופן בו יש להשתמש בכלים הדרושים לתחזוקה ותכנון של תשתית סביבה מבוססת ווינדוס.

יסודות הרשת מכוסים בין למידה בכיתה ובמעבדת מחשבים. התלמידים מקבלים ידע כללי בתקשורת נתונים אלקטרונית, ציוד נפוץ ודרישות חומרה ותוכנה סטנדרטיות. הנושאים הנלמדים כוללים:

  • רשתות רחבות
  • רשתות מקומיות
  • הגדרת כתובות פרוטוקולי אינטרנט.
  • הגדרת נתבים.

נתבים ומתגים

מנהלי רשת דורשים מיומנויות וידע בפרוטוקולי רשת וכן בטרמינולוגיה של ניהול רשת. קורב רשתות כולל שיעוריםמנהלי רשת דורשים מיומנויות וידע בפרוטוקולי רשת וכן בטרמינולוגיה של ניהול רשת. קורב רשתות כולל שיעורים בנתבים ומתגים ומקנה הבנה בסיסית של עקרונות אלו בנתבים ומתגים ומקנה הבנה בסיסית של עקרונות אלו לעומק, ומאפשר לסטודנטים לבחון נתבים, רשתות מקומיות ורשתות מרחביות. התלמידים לומדים גם על כתובת IP, תקני רשת וכבלים. הקורס דן בטכניקות ניהול תוכנה ובמבני נתב ראשוניים.

למרות שלימוד היסודות של רשתות מחשבים מכסה את היסודות והכרחי כדי להתקדם, היתרונות האמיתיים מגיעים עם התרגול, ולכן קורס רשתות מספק את החוויה המעשית שהסטודנטים צריכים על מנת להתכונן לעבודה בתחום.

רשת אלחוטית

במהלך קורס רשתות, התלמידים צוברים ידע על השיטות המומלצות לעבודה עם רשתות אלחוטיות תוך ניצול כישוריהם לתכנון, הפעלה ופתרון בעיות ברשת משלהם. אלמנטים נוספים שנדונים בקורס כוללים תשתית IP ושיקולי אבטחה אלחוטית.

אבטחה חיונית לרשתות קוויות ואלחוטיות, ולכן קורס רשתות מכסה מספר היבטי אבטחה, ובתוכניות מסוימות, מכין את התלמידים להסמכת אבטחת רשת. בסיום הקורס, התלמידים מצוידים היטב בידע השלם לקריירה שלהם מכיוון שהם צוברים ניסיון מעשי עם הציוד המשמש לאבטחת סוגים שונים של רשתות ובמערכות הפעלה שונות וניתוח סיכוני אבטחה פוטנציאליים.

במהלך הקורס, הדגש מוצג על מוצרים זמינים להגברת האבטחה, השפעת האבטחה על העסקים של לקוחות ועקרונות הסיכון והאימות.

ניהול טכנולוגיה

תלמידי קורס רשתות לומדים במהלך הקורס על ניהול טכנולוגיה, כולל העקרונות הכלכליים והאנליטיים הכרוכיםתלמידי קורס רשתות לומדים במהלך הקורס על ניהול טכנולוגיה, כולל העקרונות הכלכליים והאנליטיים הכרוכים במסגרות ניהול. במסגרות ניהול. התלמידים בוחנים את הטכניקות השיווקיות, האסטרטגיות והטכנולוגיות המשמשות בניהול טכנולוגיה בתקציב סביר.

הקורס דן גם באופן בו הטכנולוגיה משתנה במהירות ובשיטות להפוך טכנולוגיה לרווחית למפעלים עסקיים. חלק מנושאי קורס רשתות כוללים ניהול, אופטימיזציה, בחירה ועיצוב של רשתות שרשרת ערך. התלמידים מקבלים הבנה של ערכי טכנולוגיה עסקיים על מנת שחברות היי טק ירוויחו.

כיצד כדאי לבחור קורס רשתות ?

בעיקרון יש כמה דברים ששווה לבדוק אותם לפני שלוקחים החלטה לכאן או לכאן. קודם כל אתם צריכים להבין איזו תעודה אתם מקבלים בסיום הקורס ואילו דלתות יפתחו בפניכם בהיבט של קריירה. בדקו אילו תכנים מועברים בקורסי לימוד הרשתות השונים, עם איזה ידע אתם צפויים לצאת אחרי הקורס, אילו מטלות ידרשו מכם לבצע לפני, במהלך ועם סיום הקורס. לאחר מכן מומלץ להשוות בין כמה 2-4 קורס לימוד רשתות, לבדוק מחירים וכדומה. דבר נוסף ששווה לבדוק לעומק, במיוחד אם אתם מתכננים לשלב את הקורס יחד עם עבודה נוספת, הוא איפה הקורס מועבר, כמה ימים בשבוע, באילו שעות ולמשך כמה זמן. רק כך תוכלו להבין עד כמה מורכב יהיה לכם לשלב את הלימודים ביחד עם העבודה. בנוסף, שווה לבדוק אופציה לקורס לימוד רשתות אונליין, אולי זה יכול להקל עליכם ולחסוך לכם זמן רב.

עלות קורס לימוד רשתות

מחיר קורס לימוד רשתות משתנה בין מרכזי הלמידה, ורוב המרכזים מתמחרים את הקורס בסכומים שנעים בין 8,000 ₪ ל-20,000 ₪.

רוצים לקבל מידע נוסף על לימוד רשתות? לא בטוחים עד הסוף איזה מסלול מתאים לכם ולצרכים שלכם? דרך האתר Limudin index תוכלו לקבל את כל המידע לו אתם זקוקים בכדי לקחת את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם! כל מה שאתם צריכים לעשות זה בעצם להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות.

בעידן של היום העסקים והארגונים השונים בתעשייה מחויבים להשתמש בתשתיות ענן, אחסון נתונים, אבטחת מידע, תעבורת ענן, הרשאות גישה, גיבוים ועוד.  למעשה, תחום רשתות התקשורת נחשב היום לאחד תחומים היותר מפותחים ומתפתחים שיש. חדשות לבקרים, קמות להן חברות סטארטאפ המנסות להמציא את הגלגל מחדש ולא פעם זה פשוט עובד. יש דרישה אדירה למערכות תקשורת ולכן ההחלטה לצאת ללימודי קורס רשתות תקשורת יכולה להניב לכם לא מעט כסף בטווח הקצר והרחוק גם יחד. הקורס עוסק בהכרות מעמיקה עם הפלטפורמות הטכנולוגיות הרבות שקיימות היום.

החשיבות של יציאה לקורס רשתות תקשורת

אנחנו חיים בעידן שכולו דיגיטל, רשתות חברתיות וטכנולוגיה. ארגון שלא מבין את זה ולא משפר את עצמו ומייעל אתקורס רשתות תקשורת מסמיך בוגרים אשר ירכשו ידע רב בתחום מבוקש מאוד שלא מפסיק להתפתח ובעל משמעות גדולה עבור הארגונים עצמו כל הזמן בהיבט הטכנולוגי ומשלב מערכות תקשורת, נשאר מאחור. מדובר באחד הקורסים היותר מתקדמים ומעניינים שיש היום לשוק הלימודים להציע. חשוב לזכור כי בנוסף הצורך להישאר מעודכנים בתחום דינאמי שכל הזמן יש בו שינוים הוא מצרך מאוד חשוב לכל ארגון, הארגונים בתעשייה זקוקים למנהלי רשת מוסמכים ומיומנים שיבצעו תכנון, תפעול, תחזוקה וניהול של הפלטפורמות השונות ברשת. לכן אנשים שהוסמכו ועברו את הקורס הופכים להיות יותר ויותר חיוניים בארגונים, עסקים וחברות בתחומים שונים, לאו דווקא כאלה המתעסקים בהייטק.

קורס רשתות תקשורת מסמיך בוגרים אשר ירכשו ידע רב בתחום מבוקש מאוד שלא מפסיק להתפתח ובעל משמעות גדולה עבור הארגונים. במסגרת הלימודים ילמדו  הסטודנטים תכנים תאורטיים  וטכניים מעשים הדרושים לעבודה בתחום, בוגרי הקורס רשתות תקשורת, ידעו איך לאבחן בבעיות ואיך לטפל בהן, איך לבצע גיבוי למערכות הארגון וכיצד לאבטח את המידע.
תפקיד מנהל רשת הוא בעל אחריות רבה והוא למעשה מספק את הצרכים הטכנולוגים ברשת לארגון.

הלימודים בקורס רשתות תקשורת  נמשכים בסביבות 400 ש"ל  ומכינות את הסטודנט לקראת מבחני ההסמכה  MCSA  של מייקרוסופט לניהול רשתות מחשבים ו CNNA  של חברת התקשורת האמריקאית לניהול רשתות – CISCO.

נושאי הלימוד  בקורס רשתות תקשורת-

לרוב נושאי הלימוד המרכזיים אותם ילמדו הסטודנטים בקורס רשתות תקשורת כוללים את התכנים הבאים-

  • הכרות עם רשתות תקשורת
  • אבטחות מידע ברשת
  • פתרונות לתקלות ברשת
  • גיבוי מידע
  • שחזור מידע
  • הגדרות משתמשים
  • ציוד רשתות
  • נתבים
  • התקני מערכות
  • טופולוגיות נפוצות
  • ניהול הרשאות
  • שרתים ואחסון
  • התאמה בין רשתות לצרכים ספציפיים
  • תמיכה מרחוק
  • בניית מערך ארגוני וירטואל

בוגר קורס רשתות תקשורת יוכל להרחיב את ההסכמות שלו בתחום ולהמשיך ללימודי המשך  בהתמחות באבטחתבוגר קורס רשתות תקשורת יוכל להרחיב את ההסכמות שלו בתחום ולהמשיך ללימודי המשך  בהתמחות באבטחת מידע מידע, כטכנאי מחשבים, ניתוח מערכות מחשב, מפתח תוכנה או בלימודי תואר ראשון בהנדת מחשבים.

תנאי קבלה לקורס רשתות תקשורת-

ברוב מוסדות הלימוד תנאי הקבלה לקורס הם 12 שנות לימוד, ראיון אישי, מבחן התאמה ואנגלית ברמה טובה. ישנם מוסדות לימוד שמקשות קצת יותר בתנאי הקבלה ומבקשות גם ידע קודם בשפת תכנות, בגרות מלאה והכשרות כטכנאי.

איפה עובדים?

סטודנט שמסיים בהצלחה  ועמדו בכל הדרישות של קורס רשתות תקשורת ומוסמך באחת מהתעודות שלהשכר כמנהל רשת במשרה מלאה שסיים קורס רשתות תקשורת בתחילת דרכו ירוויח משכורת שנעה בין 8,000 ₪ ל11,000 ₪ לחודש מייקרוסופט או סיסקו, ישתלבו בעבודה בארגונים  ובחברות השונות בתחום ההיי טק, בחברות בתחום הדיגיטל והאינטרנט ובמוסדות הגדולים בתעשייה בתור מנהלי רשת ויוכלו גם להשתלב בתפקידים כמו HELPDESK,
מהנדס אבטחה, IT,  SYS ADMIN  ועוד
יחד עם זאת, מנהל רשת מוסמך יכול להציע שירותים גם באופן עצמאי כיועץ רשתות תקשורת  לעסקים.

עלות קורס רשתות תקשורת –

עלות קורס רשתות תקשורת באופן מקיף יעלה בין 5000 ₪ ל10,000 ₪  המחיר שונה בין מוסדות הלימוד השונים בשל כמה גורמים כמו נושאי הקורס, האם הקורס מועבר במתכונת פרונטלית, היברידית או מקוונת  ובמספר שעות הלימוד המוצעים ועוד.

כמה מרוויחים ?

השכר כמנהל רשת במשרה מלאה שסיים קורס רשתות תקשורת בתחילת דרכו ירוויח משכורת שנעה בין 8,000 ₪ ל11,000 ₪ לחודש ותלוי מאוד בהגדרות התפקיד, הסמכות נוספות, גודל אחריותו, גודל וסוג הארגון בו הוא עובד.  לאחר 2-4 שנות ניסיון עבודה בתחום המשכורות יהיו גבוהות יותר ויגיעו בין 12,000 ₪ ל 15,000 ₪ . צבירת וותק נוסף, ניסיון והשתלבות בתפקיד ניהולי בכיר יותר תקפיץ את גובה המשכורת ל15,000 – 20,000 ₪.

איך בוחרים קורס רשתות תקשורת?

ובכן, בהיותכם בוחרים קורס רשתות תקשורת, עליכם לקחת בחשבון מגוון של קריטריונים כמו למשל המיקום של הקורס, אילו תכנים מועברים בקורס, האם מדובר בקורס רגיל או קורס דיגיטלי, עם אילו משימות תצטרכו להתמודד במהלך הקורס, מי מעביר אותו והכי חשוב – אילו הזדמנויות תעסוקה ייפתחו בפניכם בסיום הקורס.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס רשתות תקשורת? דרך האתר Limudim index, תוכלו להיחשף לגבי כל המידע הרלוונטית על הקורסים השונים המוצעים בארץ, באופן דיגיטלי או פרונטלי. כל מה שאתם צריכים בעצם לעשות, הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות. המטרה היא שתוכלו לקבל מידע בעל ערך מוסף ולעשות את הבחירה שהכי נכונה עבורכם וגם עבור הקריירה והעתיד המקצועי שלכם.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים