מכללת צפת קורסים

תוכן עניינים

מכללת צפת עברה בשנים האחרונות שינוי משמעותי ועברה מהיותה מכללה אשר נמצאת "בחסות" אוניברסיטת בר אילן להיותה מכללהמכללת צפת קורסים נותנת לסטודנטים אופציה לפתח כישורי חשיבה אישיים עצמאית. מעבר זה קידם וזירז התפתחות אקדמית, גיוס סגל הוראה בכיר, פיתוח תוכניות לימוד חדשות ועצמאיות ועבודה מאומצת לגידול כמות הסטודנטים הלומדים במכללה. הזהות האקדמית העצמאית של מכללת צפת גובשה יחד עם התייחסות איזורית וחברתית וגובש חזון המכללה.

חזונה של מכללת צפת קורסים הינו להיות המוסד האקדמי המובל בישראל אשר משרת את כל אוכלוסיית המדינה ומעניק לסטודנטים את כל הנדרש להם על מנת לסיים את חוק לימודיהם עם כל הידע הנדרש. מכללת צפת קורסים נותנת לסטודנטים אופציה לפתח כישורי חשיבה אישיים, להשיג את מטרותיהם ולהכינם לקריירה מקצועית בתחום אותו בחרו ללמוד.

הסגל האקדמי של מכללת צפת קורסים איכותי ועיסוקו המרכזי הינו פעילותו האקדמית (מחקרי והוראתי) במכללה. המכללה מעודדת את הסגל האקמי ליצור קשרים מקצועיים עם מוסדות השכלה גבוהה בעולם ובישראל, להגיש הצעות מחקר שונות לקרנות חיצוניות למכללה, קיום פרסומים, ימי עיון וכנסים כחלק משמעותי מפעילות המרצים במכללה ועוד.

מהם הקורסים המוצעים לסטודנטים?

מכללת צפת קורסים מציעה מגוון תחומי עניין לסטודנטים השוקלים להרשם ללימודים במכללה:

  1. משפטים – מכללת צפת קורסים מציעה לנרשמים אליה אופציה ללמוד לימודי תואר ראשון בצפת, ללמוד מקצוע יוקרתי ומבוקש . הפקולטה למשפטים במכללת צפת קורסים הינו למעשה בית הספר הראשון ללימודי משפטים במכללה ציבורית . משך הלימודים הינו 3.5 שנים והיקף הלימודים הינו 142 נקודות זכות.

בין הסיבות העיקריות ללמוד משפטים במכללת צפת קורסים הינה שכר הלימוד, למידה בקבוצות קטנות וקבלת יחס אישי לכל סטודנט,בין הסיבות העיקריות ללמוד משפטים במכללת צפת קורסים הינה שכר הלימוד ביצוע התמחות במקומות נחשבים בסיום הלימודים וסגל אקדמי איכותי עם מוניטין בינלאומי וניסיון מוכח.

  1. מקצועות בריאות- פקולטה זו כולל מגוון של אופציות למידה לסטודנטים החל מתואר ראשון בסיעוד, פיזיורתפיה, רפואת חירום ומדעי המעבדה הרפואית ועד מתארים שניים בניהול מערכות בריאות, סיעוד.
  •  סיעוד– אחד המקצועות המרכזיים במערכת הבריאות. האחים והאחיות נמצאים בפתח הפעילות הטיפולית ולמעשה נותנים מענה למסגרות הבריאות השונות. משך הלימודים הינו ארבע שנות לימוד וישנם חמישה ימי למידה בשבוע.
  • פיזיותרפיה– תחום זה הינו חלק משמעותי בשיקום האדם. טיפול פיזיותרפי איכותי יכול לתת לאנשים את היכולת לחזור לחיים מלאים לאחר תאונות, מחלות קשות וטראומות שונות. משך הלימודים הוא 4 שנים והיקף הלמידה הינו 40 שעות שבועיות.
  • מדעי המעבדה הרפואית– מסלול זה מתפתח בשנים האחרונות כתחום מרכזי במערכת הבריאות, בעיקר לאחר שמחלת הקורונה פרצה לחיינו. בוגרי תחום זה ירכשו מיומנויות של תפעול מכשור ושימוש בבסיסי מידע נרחבים .
  •  רפואת חירום– במקרי חירום רפואיים הפרמדיק הוא זה אשר יכול לתת מענה מיידי . תוכנית לימודים זו מעניקה לפרמדיק השכלה רחבה והכשרה. בוגר מסלול זה יזכה לקבל תואר "בוגר רפואת חירום" יחד עם הסמכה ממד"א כפרמדיק. תוכנית לימודים זו במכללת צפת קורסים הינה שלוש נות לימוד עם ביצוע הכשרה מעשית.
  1. מדעי הרוח והחברה – אין ספק כי מדובר באחד המסלולים הכי רלוונטיים והכי פופולארים הן באופן כללי והן במכללת צפת. פקולטה זו מציעה לסטודנטים למידה בתחום עבודה סוציאלית, מדעי ההתנהגות, לימודים רב תחומיים, ספרות, אמנות ומוסיקה ולימודי תואר שני בעבודה סוציאלית בתחום ילדים ובני נוער בסיכון.
  2. מערכות מידע ניהוליות- מכללת צפת קורסים מציעה לסטודנטים למידה התחום המידע. טכנולוגיות הידע משולבות בימינו בכל רבדי החיים ומתפתחות לתחומים רבים כמו רפואה מותאמת אישית, רכב אוטונומי, עגלת קניות חכמה ועוד.

איך אבחר את המסלול המתאים לי ביותר?

בראש ובראשונה כדאי לשאול את עצמכם מה מעניין אתכם ובאיזה תחום אתם רואים את עצמכם משתלבים לאחר הלימודים. אם אתםמערכות מידע ניהוליות- מכללת צפת קורסים מציעה לסטודנטים למידה התחום המידע. לא בטוחים עד הסוף, זה בדיוק הזמן לגשת לייעוץ אצל פסיכולוג תעסוקתי או ייעוץ תעסוקתי מסוג אחר. לאחר מכן תוכלו להתמקד ב-2-3 מסלולים ולהשוות ביניהם. לא משנה באיזה מסלול תבחרו, שווה לבדוק מה בדיוק הדרישות שיהיו מכם במסלול זה בהיבט של כמה פעמים בשבוע, כמה שעות בכל פעם, למשך כמה שנים וכדומה. כדאי לבדוק אילו תכנים מועברים בקורסים השונים, מי המרצים, לדבר קצת עם אנשים שכבר למדו במכללה וכל מה שיעזור לכם כדי לקבל את ההחלטה שהכי נכונה לכם.

מהו שכר הלימוד במכללת צפת קורסים?

שכר הלימוד במכללת צפת קורסים משתנה מפקולטה לפקולטה איך ניתן לציין כי שנת לימודים אחת תעלה לסטודנט כ- 14000 ש"ח ללימודי תואר ראשון. עלויות שכר הלימוד בלימודי תואר שני יהיו סביר להניח דומים ללימודי תואר ראשון.

מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי לימודים במכללת צפת? לא בטוחים איזה קורס הוא המתאים לכם ביותר? דרך האתר לימודים אינדקס תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם כולל מענה על שאלות. אנו עושים את מירב המאמצים במטרה לסיים לכם לבחור את המסלול המושלם לכם מבחינה מקצועית וכדי שתוכל לבנות לעצמכם קריירה ארוכת טווח. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים