המכללה האזורית צפת

תוכן עניינים

את המכללה האזורית צפת הקימו בשנת 1986 בתור מרכז להשכלה גבוהה. המרכז היה מיועד תושבי האזור, אך עם השנים החל להתרחב והחלו להגיע אליו סטודנטים מכל רחבי הארץ. המכללה האזורית צפת ממוקמת בסמוך לקמפוס של המכללה האקדמאית שם לומדים הסטודנטים במגוון של מסלולים. אחד היתרונות הבולטים של המכללה בא לידי ביטוי ביחס האישי שכל סטודנט מקבל הכולל ליווי לאורך כל תקופת הלימודים. מדובר באחת המכללות הקסומות והמדהימות בהן אפשר ללמוד בארץ, עם הנוף המרהיב של העיר ואווירה קסומה במיוחד.

אילו מסלולים ניתן ללמוד במכללה האקדמית צפת?

יש כמה מסלולים עיקריים שבהם ניתן להשתלב במכללה האקדמית צפת. חלקם מסלולים פרונטליים וחלקם מסלולים מקוונים.

  • הנדסת חשמל – מדובר למעשה באחד המקצועות היותר מבוקשים. הדיפלומה ניתנת על ידי משרד הכלכלהאת המכללה האזורית צפת הקימו בשנת 1986 בתור מרכז להשכלה גבוהה. והיא כוללת תעודת חשמלאי מוסמך. כלומר, בסיום הלימודים, סוגים שונים של משרות ייפתחו בפניכם, הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי. תוכלו לעבוד בתור שכירים או עצמאיים בהתאם ליכולות ולרצון שלכם. הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות. במהלך הלימודים תקחו חלק בקורסים כמו בית חכם, מערכות סולאריות, שימוש באנרגיות חליפיות, כיצד לבצע תכנון מערכות חשמל מורכבות בצורה מקצועית ויסודית. בנוסף, תלמדו את כל מה שקשור לתהליכי ייצור, התקנה, אחזקה ופיקוח המבוססים כמובן על המערכת החשמלית. ניתן להשתלב במסלול ערב במשך 3 שנים, 3 פעמים בשבוע. תורת החשמל, אנגלית טכנית, פיסיקה טכנית, מתמטיקה, מערכות ספרותיות של מערכת החשמל – כל אלה מהווים חלק בלתי נפרד מתכנית הלימודים.
  • הנדסת בניין אזרחית עם התמחות בתחום ניהול בנייה – המסלול משלב לימודים ספציפיים ועם זאת מקיפים בשלל תחומים. הלימודים מתחלקים ללימודים עיוניים ולימודים פרקטיים. מדובר בענף שכל הזמן רק הולך ומתפתח מה גם שזהו אחד הענפים הכי מבוקשים בארץ ותמיד יש בו עבודה, כך שלאחר הלימודים תוכלו להשתלב הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, לעבוד בתור שכירים בחברות גדולות או בתור עצמאיים. יש צורך בבגרות מלאה או חלקית בכדי להתקבל למסלול עם לפחות 3 יחידות באנגלית ומתמטיקה. יש לעבור בהצלחה מכינת קדם הנדסית בכדי להתקבל למסלול. במהלך הלימודים תקחו חלק בסיורים במפעלי בטון בישראל ותבקרו במרכז הבניה הישראלי ובאתרי בניה נוספים. מטרת הסיורים היא לאפשר לכם התנסות פרקטית בחומרים עליהם תלמדו בשיעורים בצורה מעמיקה יותר. מדובר באחד המסלולים הכי מקצועיים והכי מדויקים בתחום הזה ולאחר הלימודים תוכלו להשתלב בשוק העבודה במגוון של משרות.
  • הנדסה תעשייה וניהול – מדובר למעשה בתחום שמקשר בתוכו נושאים חשובים כמו ארגון, שיווק, ניהול, כלכלה והנדסה. המסלול מעניק מגוון של כלים פרקטיים, תיאוריות ומיומנויות ניהוליות מה שיסייע במגוון שלהמכללה האזורית צפת ממוקמת בסמוך לקמפוס של המכללה האקדמאית שם לומדים הסטודנטים במגוון של מסלולים תפקידים בעלי אופי ניהולי. בשוק הישראלי יש ביקוש אדיר למהנדסי תעשיה וניהול. העבודה מבוססת על הבנה בתהליכי ייצור במגוון של תחומים. לאחר הלימודים, תוכלו להשתלב במגוון של משרות בתחום הבניה, התקשורת, התעופה, משרדים ממשלתיים, מוסדות פיננסיים ועוד.

כמובן שיש מסלולים רבים נוספים במכללה האזורית צפת ביניהם מסלול של הנדסת תוכנה, מכינה טכנולוגית, קורס NLP, קורס פרחי באך, קורס מדיטציה, קורס ניהול וקבלת החלטות תוך ניהול משא ומתן, צילום בסמרטפון ועוד.

איך בוחרים את המסלול המתאים?

יש הבדל בין סטודנטים שעדיין לא לקחו חלק בלימודים אקדמאיים ורוצים לבנות את עצמם ואת העתיד שלהם ממש מההתחלה, לבין כאלה שכבר יש להם מקצוע, עובדים בתעשייה ורוצים לשפר את הידע והיכולות שלהם. כמובן, שיש גם כאלה שניגשים לתהליך לימודי בכדי לשנות מסלול, כלומר סוג של הסבת מקצוע. כדי לבחור את המסלול המתאים לכם במכללה האזורית בצפת, אתם צריכים להבין מה המטרות שלכם. רק אחרי שתבינו מה המטרות שלכם ותקחו בחשבון שיקולים כמו מה מעניין אתכם ובאיזו משרה הייתם רוצים להשתלב תוכלו לבחור את המסלול שהכי מתאים לכם.

מה היתרונות בלימודים במכללה האזורית צפת?

  1. שעות נוחות– בשונה מאקדמיות אחרות, בצפת אתם יכולים להנות ממסלולי ערב גמישים וכך למעשה לשלביש כמה מסלולים עיקריים שבהם ניתן להשתלב במכללה האקדמית צפת. חלקם מסלולים פרונטליים וחלקם מסלולים מקוונים. את הלימודים עם החיים שלכם בין אם זה עבודה אחר או כל דבר אחר. רוב המסלולים נפרסים על פני שלוש שנים ויש להגיע רק 3 פעמים בשבוע.
  2. מרצים מעולים – צוות המרצים של המכללה נבחר בקפידה רבה ולכן אתם הולכים להנות משילוב בין ידע מקצועי בתחום בו תלמדו, ניסיון, ליווי אישי ואכפתיות לאורך כל הדרך.
  3. סביבה לימודית נעימה – יש השקעה בלתי פוסקת בסביבה הלימודים במכללה, הכתות חדישות ,הציוד חדשני ולכן גם יהיה לכם נעים וכייף ללמוד.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על המכללה האזורית צפת ועל מסלולי הלימוד השונים במכללה? דרך האתר לימודים אינדקס תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי וכך למעשה לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר. אנו עושים את מירב המאמצים לספק לכם מענה על כל השאלות ונשמח לסייע, לייעץ וללוות אתכם באחד התהליכים המשמעותיים בחייכם. השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים