מכללת פאר ראשון לציון

תוכן עניינים

מכללת פאר ראשון לציון היא מוסד לימודים בעל ניסיון עשיר במגוון קורסים לימודיים הוקם בשנת 1983 ומאז מכשיר כאלפי בוגרים שנקלטים בשוק העבודה. המכללה מקפידה על סטנדרט גבוה ובכל הקורסים שניתן ללמוד במכללה הסטודנטים מקבלים היקף לימודים רחב שהינו הרבה מעבר למה שנדרש ומקובל במוסדות לימודים אחרים ובזכות כך חברות רבות בשוק העבודה כגון- אלקטרה, התעשייה אווירית, תנובה, מפעל הפיס, עיריית ראשון לציון ועוד מעסיקות את בוגריה של המכללה.

מה לומדים במכללת פאר ראשון לציון?

מכללת פאר ראשון לציון מתמחה בלימודים למקצועות הפיננסים והאדמיניסטרטיביים ודוגלת בלימודים פרקטים שישמשו את הבוגריםמכללת פאר ראשון לציון מתמחה בלימודים למקצועות הפיננסים והאדמיניסטרטיביים ודוגלת בלימודים פרקטיים במהלך התפקידים בהם יועסקו לאחר הלימודים.
הקורסים שניתן ללמוד במכללה הם:

קורס חשבי שכר בכירים

מטרות הקורס היא להכשיר את הסטודנטים למקצוע ולהביא אותם באופן מיטבי למבחני ההסמכה של לשכת רואי החשבון ושל משרד העבודה. הקורס מיועד לבעלי זיקה למספרים ולכספים ומעוניינים להפוך ולהיות אנשי מקצוע בתחום.

קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2

הנהלת חשבונות אשר הכרחית בכל חברה וארגון יוצרת ביקוש רב לאנשים מקצועיים בתחום, קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 במכללה מכשיר את הסטודנטים בנושאים המרכזיים בתפקיד זה ומכין אותם לבחינות ההסמכה של משרד העבודה. חלק מנושאי הקורס יכללו שיטות עבודה לעסקים גדולים וקטנים ובנוסף מגוון נושאים כמו, מע"מ, ניהול מלאי, תיאום חשבונות, מאזנים דוחות כספיים ועוד.

קורס הנהלת חשבונות סוג 3

מטרות הקורס היא להעניק לסטודנטים ולסטודנטיות ידע רב באופן עיוני ומעשי ולהכשיר אותם לעבודה בתחום כמנהלי חשבונות.  הקורס, מכללת פאר ראשון לציון שמה דגש בקורס על שילוב לימודי משפטים כמו מערכות המשפט בישראל גם מכין לבחינות ההסמכה של משרדי העבודה. לעומדים בהצלחה בדרשות הקורס תינתן תעודת גמר ותעודת מקצוע כמנהלי חשבונות סוג 3.  קורס הנהלת חשבונות סוג 3  מיועד למי שסיים בהצלחה את הקורס המקדים, קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2.

קורס מזכירות רפואית

קורס מזכירות רפואית  מכין את הסטודנטים לניהול מקצועי של מזכירויות במערכות שבהן מתקיימות פעילויות בתחום הרפואה, כגון, קופות חולים, בתי חולים, מרפאות, קליניקות, מעבדות ועוד. הלימודים כוללים למידה של נושאים רפואיים כמו מחלות, ניתוחים, בדיקות ותהלכים רפואיים נוספים, ולצד זה לימודי אדמיניסטרציה, יישומי המחשב, מסמכים וניהול מידע רפואי.  בסיום הקורס מתקיים סטאז' שיכין את התלמידים והתלמידות באופן מעשי לעבודה בתחום.

קורס מזכירות משפטית

קורס מזכירות משפטית משלב בתוכו את עבודות המזכירות ואת עולם המשפטים, מכללת פאר ראשון לציון שמה דגש בקורס על שילוב לימודי משפטים כמו מערכות המשפט בישראל, אכיפת חוק, פרוטוקולים משפטיים ובין ניהול משרד, שירות לקוחות ומזכירות. הקורס מיועד לכל מי שיש לו זיקה לעולם המשפטים ומעוניין לרכוש מקצוע מבוקש כמנהל משרד בתחום.

קורסי העשרה

בנוסף לקורסים המרכזיים בהיקף גדול של לימודים, המכללה מציעה קורסי העשרת ידע במגוון תוכנות ההכרחיות כמעט בכל מקצוע בשוקמכללת פאר ראשון לציון מציעה  מספר תחומים ללימודים על מנת לרכוש מקצוע לעתיד ' העבודה כמו קורסי אקסל, קורס פאוור פוינט, קורס אאוטלוק וקורס אופיס. כל הקורסים מועברים באופן ייחודי, ברור, בצורה הדרגתית, הכל במטרה לאפשר לסטודנטים לקבל את כל הידע, הכלים והמיומנויות הדרושים להם בכדי להשתלב בקלות במעגל העבודה בסיום הקורס. כל התכניות מאושרות על ידי משרד העבודה על פי תכנית הלימודים.

כמה עולים הקורסים במכללת פאר ראשון לציון?

העלות של הקורסים משתנה בהתאם לסוג הקורס, ההכשרה שעוברים, האם מדובר בקורס פרונטלי או קורס אונליין ועוד. העלות נעה בין 3,000-9,000 ש“ח עבור קורס.

מדוע ללמוד במכללת פאר בראשון לציון?

למכללה יש מגוון של יתרונות:

  1. הקורסים ברובם מוכרים על ידי משרד העבודה.
  2. התכנים שמועברים בקורסים נבדקים בקפידה והמכללה נחשבת למוסד אקדמאי מוביל בתחומו.
  3. המרצים איכותיים, מקצועיים ומעבירים את התוכן בצורה ברורה ומקצועית.
  4. המכללה ממוקמת במיקום נגיש, קל להגיע אליה הן עם תחבורה ציבורית והן עם רכב פרטי.
  5. למכללה יש מגוון רחב של מוסדות מוכרים בארץ כמו משרד הביטחון, תעשייה אווירית, תנובה, מכון וולקני ועוד.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורסים במכללת פאר בראשון לציון? דרך האתר לימודים אינדקס, נשמח להעניק לכם את המידע והידע הדרוש לכם כדי שתוכלו לבחור עבורכם את המסלול המתאים ביותר. אנו עושים את מירב המאמצים במטרה לסייע לגולשים שלנו לבחור את המסלול שהכי מתאים להם, לעתיד טוב יותר. אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים