מדריך לימודי יפנית

תוכן עניינים

לימודי יפניתאם הייתם בטוחים שאנגלית היא השפה שכולם צריכים ללמוד אותה, כדאי שתחשבו שוב. לימודי יפנית יפתחו לכם כל כך הרבה הזדמנויות בשלל תחומים ככה שאם יש לכם זיקה ולו הקטנה ביותר לסוג כזה של לימודים, זיכרון טוב וקליטה טובה. יכול מאוד להיות שלימודי יפנית הם בדיוק מה שאתם צריכים. לימודי יפנית כרוכים בתהליך שדורש הרבה מאמץ ועבודה קשה עד ההגעה ליעד של דיבור יפנית שוטפת. חשוב להבין שכל כל מי שאומר לכם שלימוד שפה היא משימה קלה, כנראה מנסה למכור לכם משהו

לאחר התחלת לימודי יפנית, ההתקדמות מרגישה איטית, כמו שנראה כל תהליך של לימוד תחום חדש. לכן חשוב ללמוד בדרך הנכונה כבר מההתחלה ומדריך זה מציג את השלבים הדרושים לביצוע נכון של התהליך.

לימודי יפנית אונליין או בכתה פרונטלית

בעקבות מגפת הקורונה, קורסים ומסלולי לימוד רבים הועברו לזום ולתוכנות אינטרנטיות אונליין אחרות. לכן לפני שאתם בוחרים מסלול, חשוב שתבדקו איך התכנים מועברים והאם זה בכלל מתאים לכם ולמה שאתם מחפשים

לימודי יפנית צריכים להתבצע בשיטה נכונה ויעילה

לימודי יפנית מתחילים מהיסודות. אנשים שאינם דוברים את השפה צריכים לקבל הנחיות לכל שלב, והלימודים כוללים מיומנויות קריאה, כתיבה, דיבור והאזנה. המדריך בקורס מסביר במה כדאי להשתמש, מתי ולמה.

הלימודים מספקים את כל מה שנדרש כדי להתקדם, כך שהתלמידים נלהבים להיות חלק מתכנון אופן הלמידה שלהם, ככל שהם משיגים תוצאות. המטרה היא להגיע לדיבור יפנית שוטפת באופן ישיר ככל הניתן. שלא בדומה להוראה או ספר לימוד, הלימודים מספקים את החופש ללמוד בהתאם לרמת התלמידים והמטרות שהם מעוניינים להשיג.

לימודי יפנית אונלייןחשוב להבין שכמה צעדים במהלך הלימודים עשויים להיראות מנוגדים לאינטואיציה

אין מבחנים במהלך הלימודים, ואין צורך לנוע במהירות. כל תלמיד בקבוצה לומד בקצב שלו, וכל מה שהתלמידים צריכים לעשות זה לבצע היטב כל שלב בתהליך הלימוד, ולהתקדם.

הלימודים נראים איטיים בהתחלה בהשוואה לשיטות לימוד אחרות, אבל שלבי הלימודים נבחרים בקפידה על מנת להוביל אתכם לקו הסיום באופן מהיר ויעיל.

אפס ידע ביפנית

לימודי יפנית מיועדים למתחילים. לאנשים שיודעים מעט יפנית, ומכירים כמה מילים כמו "קונניצ'ווה" או "באקה", הצעדים הראשונים שהם נוקטים בהם חשובים במיוחד מכיוון שהם מהווים את הבסיס ללימודים. ככל שהצעדים שלכם מכוונים יותר, כך שלבי הלימוד הבאים יהיו קלים יותר.

חשוב לבצע היטב את כל שלבי הלימודים כדי להימנע מנטישת הלימודים בשלב הביניים. מומלץ לקחת את הזמן ולהכיר את צעדי היסוד, כי מה שמרגיש איטי עכשיו מאפשר התקדמות מהירה בהמשך.

לימודי קריאה

הלימודים כוללים את לימוד האלפבית היפני, ואת מערכות הכתיבה היפניות שיש ללמוד כדי להיות מסוגלים לקרוא. היכולת לקרוא היא תנאי מוקדם לרוב מסלולי הלימוד והמשאבים הזמינים למתחילים. מיומנויות קריאה הן השלב הראשון שלומדים בכיתה קלאסית. באופן מפתיע, רוב התלמידים מסכימים שזהו מקם טוב להתחיל בו.

רוב מסגרות הלימודים מקדישות חודש ללימודי קריאה וכתיבה. למרות שזהו פרק זמן ארוך, שלב זה כולל גם לימודי כתיבה ושינון האלפבית, עם מדריך שמלווה את התלמידים ומוודא שהם מבינים את החומר הנלמד. המדריך מלמד לזכור את האותיות ולבצע דפי עבודה שמיועדים לסייע לתלמידים ללמוד ולהיות מסוגלים לזכור את השפה מהר יותר מכפי שרוב התלמידים חשבו שאפשר.

חשוב להבין שכשלומדים לקרוא יפנית, יודעים גם איך לכתוב את השפה

מטרת לימודי יפנית היא קריאה, כתיבה ודיבור שוטף, ובעוד שחשוב ללמוד איך לדבר יפנית שוטפת, חשוב להקדיש את שלב תחילת הלימודים ללימודי הקריאה והכתיבה. הלימודים מכסים 99% מהכתיבה המודרנית, כך שתלמדו איך לכתוב נכון.

איך בוחרים מסלול לימודי יפנית?

  1. מיקום חשוב שיהיה לכם נוח להגיע לקורס גם מבחינת המיקום וגם מבחינת הזמינות ולכן כדאי לבדוק באילו ימים הקורס מועבר ובאיזה היקף
  2. תכנים כדאי לבדוק אילו תכנים בדיוק מועברים, מה קצב ההתקדמות וכן הלאה.
  3. מרצים בדקו מי מעביר את הקורס ומה הרקע שלו ביפנית

מחיר לימודי יפניתמחיר לימודי יפנית

לימודי יפנית זמינים בטווחי מחירים משתנים. כיתת לימוד עם מדריך פרטי שמלווה כל תלמיד באופן אישי, עולה 6,000 ₪. לימודים עם מדריך יפני שמלמד את הניבים המיוחדים של השפה, עשויים לעלות 3,000 ₪, והלימודים מתבצעים ברמה אקדמית.

אם המטרה היא לימודי יפנית למטרות טיולים או חופשה ביפן, מומלץ ללמוד את עיקרי השפה המדוברת, ואת עקרונות הכתיבה והקריאה, רק כדי לתקשר באופן בסיסי עם המקומיים.

רוצים לקבל מידע נוסף על לימודי יפנית? בין אם יש לכם את הבסיס ובין אם אתם קלולס לגמרי בכל מה שקשור ליפנית, דרך האתר Limudim-index תוכלו לקבל מידע מפורט לגבי הקורסים השונים ולבחור את מה שמתאים לכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר לנשמח לחזור אליכם ממש בקרוב עם מענה מלא לכל השאלות

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים