קרימינולוגיה תואר ראשון – כל מה שצריך לדעת!

תוכן עניינים

קרימינולוגיה הוא אחד מהתחומים הנוגעים לעולם הסוציולוגי. מי שלומד את התחום הזה נדרש לחקור מצבים חברתיים שנוגעים לביצוע פשע מכל סוג שהוא. יש כאלה שעבורם מדובר על תחום מרתק, כזה שמשנה את פניו בכל פעם מחדש. עם זאת חשוב שתבינו מה נדרש מכם כדי להיות סטודנטים לקרימינולוגיה לתואר ראשון. קרימינולוגיה תואר ראשון זה לא דבר של מה בכך, מדובר על תחום מרתק מלא באלמנטים שונים. כדי שלא תרגישו תחושת פספוס ריכזנו בשבילכם את כל המידע שאותו חובה עליכם להכיר.

 

למי מתאים תואר ראשון בקרימינולוגיה?

 

לרוב האנשים שיסיימו תואר ראשון בקרימינולוגיה ימצאו את עצמם משתלבים במשטרה או במוסדות שיקום. מדובר על תפקיד עם אחריות גדולה, כזאת שלא ניתן לראות בתפקידים אחרים. הבוגרים שיסיימו את התואר יהיו כאלה שרואים מעבר, כאלה שיודעים לקרוא בין השורות. בעוד מנסים להסתיר מכם את המידע האמיתי, תצטרכו להבין בדיוק מה מספרים לכם בין השורות. מי שיש לו חשיבה טובה ויכולת הכלה אפקטיבית ימצא את עצמו מסתדר מעולה בתחום הזה.

 

כמה זמן נמשכים לימודי קרימינולוגיה?

 

המסלול שאותו תבחרו יקבע את משך הזמן שבו תצטרכו ללמוד קרימינולוגיה תואר ראשון. עם זאת במרבית המקרים הסטודנטים מסיימים את לימודיהם בתוך שלוש שנים. מי שלומד במסלול ערב יידרש ללמוד ארבע שנים, הפריסה של השיעורים תהיה שונה. כדי שתסיימו את הלימודים בזמן יהיה עליכם לעמוד בדרישות הסף של המקום שבו אתם לומדים. בלי שתעברו חלק מהקורסים האחרים, לא תהיה לכם אפשרות להתקדם אל עבר הקורס הבא בתור.

 

כמה עולה להוציא תואר ראשון בקרימינולוגיה?

 

שכר הלימוד ברוב המוסדות הוא שכר לימוד אוניברסיטאי, מה שאומר שלא תצטרכו לשלם ביוקר. השכר נע בין 10 עד 12 אלף ש"ח בממוצע לשנת לימוד אחת – בהתאם לכמות הקורסים אותה תעשו. במכללות פרטיות שכר הלימוד יהיה גבוה, לכל מכללה פרטית יש את שכר הלימוד שלה. אנו מציעים לכם לבדוק את שכר הלימוד לפני שאתם בוחרים את המקום שבו תלמדו. שכר הלימוד הוא חלק בלתי נפרד מהפרמטרים שאותם תצטרכו לבחון טרם הלימודים. כך לא תתחילו את התואר אך תגלו שיהיה עליכם להפסיק אותו על ההתחלה. 

 

היכן ניתן ללמוד קרימינולוגיה לתואר ראשון?

 

קרימינולוגיה לתואר ראשון ניתן ללמוד במוסדות לימוד רבים בכל חלקי הארץ. אם בעבר היה מדובר על תחום פחות פופולארי, כיום ניתן למצוא אותו כמעט בכל מוסד לימוד. בצפון תוכלו ללמוד במכללה האקדמית צפת, במכללה האקדמית עמק יזרעאל ובאוניברסיטת חיפה. במרכז תוכלו ללמוד באוניברסיטת בר אילן, באוניברסיטה העברית בירושלים או באוניברסיטת אריאל בשומרון. המכללה האקדמית אשקלון היא המקום היחיד שבו תושבי הדרום יכולים ללמוד תחום זה. מה שאומר שכל אחד יכול לבחור את מוסד הלימוד המתאים עבורו.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים