המכללה הרב תחומית

תוכן עניינים

המכללה הרב תחומית מייעדת עבור הסטודנטים המתלבטים את יועצי הלימודים המנוסים שלה. צרו קשר ותוכלו לקבל ייעוץ לימודי מלא

אם אתם מעוניינים להירשם למסלול לימודים כזה או אחר, המכללה הרב תחומית קוראת לכם לבדוק מהם מסלולי הלימוד המומלצים ביותר עבורכם. כמו כן, בואו נדבר על מסלולי לימוד במכללה, שבסיומם, תוכלו להחזיק בתעודה, אישור או הסמכה המאפשרים לכם לעסוק בתחומים שונים באופן מיידי. הנה כל המידע לסטודנטים המתלבטים:

כדי להקל עליכם את בחירת מסלול הלימודים שלכם, ריכזנו עבורכם תמצות של חלק ממסלולי הלימוד המבוקשים והנלמדים במכללה הרב תחומית. שימו לב, ניסינו לתמצת עד כמה שאפשר, תוך שנמנענו מלהחסיר מידע ככל הניתן. אמנם המידע הבא עשוי להיראות מספק לסטודנטים מתלבטים, אבל תמיד יהיה עדיף לקבל ייעוץ לימודי מאת המכללה הרב תחומית. המידע הבא נועד בעיקר כדי לתת סקירה כללית על מסלולי הלימוד השונים במכללה. אז בלי הרבה דיבורים נוספים, נתחיל עם מסלול הלימוד של ניהול אירועים.

ניהול, עיצוב והפקת אירועים  – המכללה הרב תחומית

המכללה הרב תחומית מלמדת את הקורס של ניהול, עיצוב והפקת אירועים כבר שנים רבות. קורס ניהול, עיצוב והפקה של אירועים הוא תוכנית הכשרה המסייעת לאנשים להבין את היסודות של ניהול, עיצוב והפקת אירועים מרגשים מכל מיני סוגים. הקורס משמש גם כדי לעזור לאנשים ללמוד כיצד לתכנן אירוע מתחילתו ועד סופו על ידי לימוד של מדריך שלב אחר שלב.

תוכן הקורס כולל היכרות עם התעשייה, לימודי תהליך תכנון אירוע, חשיבות העיצוב והתקשורת החזותית באירועים, לימוד תכנון והקמת קמפיינים שיווקיים לאירועים, יצירת ציר זמן מוצלח לאירוע, לימוד נושאי תקציבי אירועים ועוד. מרגישים שהתחום מתאים לכם? יועץ לימודים במכללה ישמח לספק לכם מידע מקיף יותר.

המכללה הרב תחומית – לימודי סוכן ביטוח מקיפים

לימודי סוכני ביטוח הם תכנית הכשרה המלמדת את יסודות הביטוח. הקורס מכסה נושאים כמו איך לכתוב פוליסות, ניתוח פוליסות ביטוח ונהלי תביעות ועוד. זהו קורס המלמד סוכנים חדשים וחוזרים כיצד לבצע את בחינת רישוי הביטוח שלהם.

תוכן הקורס כולל נושאים כמו יסודות ביטוח, יסודות ביטוח חיים, ביטוח רכוש, ביטוח בריאות ועוד רבים נוספים. קורס סוכני ביטוח הוא למעשה הכשרה או חינוך להפוך לסוכן ביטוח. כמו כן, הקורס כולל נושאים כמו חוק, תקנות, ניהול סיכונים ואתיקה ועוד. זאת ועוד, הוא כולל גם סדנאות על כלים פיננסיים ומוצרי ביטוח. מרגיש לכם שזה התחום שלכם? המכללה הרב תחומית מייעדת עבור הסטודנטים המתלבטים את יועצי הלימודים המנוסים שלה. צרו קשר ותוכלו לקבל ייעוץ לימודי מלא מיועצינו המנוסים.

לימודי יישומי מחשב

לימודי יישומי מחשב הם לימודים המכסים את השימוש ביישומים בסיסיים במחשבים לכל דבר, משימוש ביישומי אופיס ועד שימוש מורכב יותר במחשבים ביתיים.המכללה הרב תחומית מחזיקה ב-2 סניפים בצפון הארץ, כוללת מסלולי לימוד שונים ותשמח לסייע לכם בייעוץ בנוגע ללימודים ניתן לחלק את הלימודים לשתי קטגוריות רחבות: ניהולית וטכנית. הקטגוריה הניהולית מורכבת מקורסים ב-WORD, EXCEL, שימוש בתוכניות "צייר" ועוד. זאת, בעוד שהקטגוריה הטכנית מכסה קורסים הכוללים תכנות מחשבים, עיצוב אתרים, ניהול מסדי נתונים, טכנולוגיית מידע ומדעי המחשב ועוד.

לימודי יישומי מחשב הם מגוון קורסים של יישומים בסיסיים בתחום המחשב, המתמקדים בפיתוח יכולות מחשוב המשמשות לתמיכה בפעילויות בחברה. תוכניות אלה כוללות מערכות מחשב, תוכנות ויישומים. בסיום קורס זה, תוכלו לחפש עבודה בסביבה ממוחשבת. רוצים לשפר את מיומנויות המחשוב שלכם? המכללה הרב תחומית תשמח לספק לכם מידע מקיף בעזרת יועצי הלימודים שלה, צרו קשר לקבל מידע נוסף.

המכללה הרב תחומית – טכנאי מנעולים וכספות

אם אתם מחפשים להתחיל קריירה בתחום מנעולן וטכנאי כספות, כדאי שתלכו לקורס המתאים ביותר לצרכים שלכם. מנעולן הוא מי שמתקן, מחליף ומתקין מנעולים, כספות וחומרה קשורה. טכנאי כספות מתמחים בתיקון כספות ומנעולים מורכבים, לעיתים גם מנגנוני נעילה דיגיטליים ואלקטרוניים.

קורס מנעולן הוא קורס הכשרה המלמד את התלמידים כיצד להתקין, לתחזק ולתקן מנעולים. טכנאי כספות אחראים להגן על בטיחות הבית או המשרד של הלקוחות. הם יצטרכו לפקח ולתקן את מערכות האבטחה ולהטמיע מערכות חדשות. אם התחום מעניין אתכם, המכללה הרב תחומית מלמדת קורסים מעמיקים בתחומים אלו. צרו קשר עם יועץ לימודי וקבלו מידע נוסף.

טכנאי סלולאר סמארטפונים וטאבלטים

טכנאי סלולאר סמארטפונים וטאבלטים, הם אנשי מקצוע אשר אמונים על תיקון, החלפה ושדרוג טלפונים וגם טאבלטים. הם גם דואגים לשירותי שחזור נתונים,המכללה הרב תחומית מציה מבחר רחב של סוגי לימודים פראקיטיים במבחר נושאים אקטואליים תיקון של טלפונים ניידים ואמצעים טכנולוגיים אחרים.

לימודי טכנאי טלפונים סלולריים מקנים לסטודנטים את הכישורים הדרושים לתעשייה. סטודנטים מתמקצעים בדרך כלל בתחומים כמו תקשורת דיגיטלית, רשתות ומדעי המחשב ועוד. העבודה של טכנאי טלפונים סלולריים יכולה להיות קשה, אבל היא גם מתגמלת. אם אתה חושב על זה, המכללה הרב תחומית תשמח לייעץ לך בנושא. צרו קשר עם המכללה והתייעצו עם יועץ לימודים מוסמך.

בין אתם מתעניינים בתחום לימודים כזה או אחר, המכללה הרב תחומית מחזיקה ב-2 סניפים בצפון הארץ, כוללת מסלולי לימוד שונים ותשמח לסייע לכם בייעוץ נוסף. במכללה תמצאו קורסים ומסלולי לימוד בתחומי החשבונאות, ניהול, סייעות שיניים ועוד.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים