קורס מנעולן משרד העבודה: לימוד תעשיית המנעולים כדי לעסוק בתחום

תוכן עניינים

אנשים שמעוניינים לעסוק בתחום המנעולנות, לומדים במהלך קורס מנעולן משרד העבודה את כל המשאבים, ההדרכות המקוונות או ההדרכות בכיתה, ערכות הכלים למנעולנות ומדריך של משרד העבודה ללימוד התחום וקבלת רישיון של מנעולנים. למעשה, אחד המקצועות היותר מבוקשים, מקצוע שתמיד תהיה בו ככל הנראה עבודה בשפע הוא מקצוע המנעולן.

קורס מנעולן למי זה מתאים?

קורס מנעולן מתאים למגוון קבוצות של אנשים באוכלוסיה.

  1. חבר‘ה אחרי צבא – אם סיימתם את השירות הצבאי שלכם ואתם רוצים להנות מהכנסה גבוהה ולחסוך כסף, תוכלו להירשם לקורס מנעולן מטעם משרד העבודה ותוך כמה חודשים לקבל מקצוע ביד.
  2. למי שמחפש לעשות הסבה מקצועית – אם אתם רוצים לשנות את המקצוע שלכם, יכול מאוד להיות שגם לכם הקורס יתאים.
  3. חבר‘ה שמחפשים משרה להשלמת הכנסה– מנעולן הוא מסוג המשרות שתמיד אפשר לשלב עם עוד עבודה או עם לימודים וכך בעצם להנות מהכנסה טובה לשוטף שלכם.

מתחילים עם לימוד קורס מנעולנות

ההחלטה להתחיל קריירה כמנעולן מקצועי מובילה לעיסוק שמניב הכנסות גבוהות. המסע להיות מנעולן מורשהההחלטה להתחיל קריירה כמנעולן מקצועי מובילה לעיסוק שמניב הכנסות גבוהות ומקצועי מתחיל עם קורס מנעולן משרד העבודה. במהלך הקורס התלמידים לומדים את האופן בו ניתן לעסוק בתחום עם גישה לרוב מדריכי המנעולנים הטובים ביותר, באמצעות ערכות הכלים הזמינות.

הקורס פותח בפני התלמידים את העולם המקצועי של מנעולנים, במיוחד שיעורי הסחר והרישוי של המנעולים הישראלים.

קורס מנעולן משרד העבודה מלמד את ההכשרה והרישוי הנדרשים כדי לעסוק בתחום, ואת הסוגים השונים של מנעולנים שאתם יכולים להיות, באמצעות הקורס הטוב ביותר שיכשיר אתכם לעסוק בתחום, עם הכלים שאתם צריכים כדי לעסוק במקצוע, ואת כל הידע הדרוש.

ידע שלם ומקיף

קורס מנעולן משרד העבודה כולל חומרי לימוד ומדריכים מפורטים, עם כל המשאבים הנדרשים. רוב השיעורים וההדרכות מלמדים איך לעסוק בתחום, והקורס מספק לכם את הידע והכלים להתחיל לעבוד כמנעולנים ולהתמקצע בקריירה מצליחה.

כדי לעסוק בתחום מנעולנות בישראל, יש לעמוד בדרישות הזכאות הכלליות. אלו הן הדרישות והכישורים הבסיסים שניתן להשיג במסגרת קורס מנעולן משרד העבודה:

  • השלמת ההכשרה הדרושה למנעולן, או התלמדות.
  • הסמכה לאחר בחינת סיום הקורס, כדי להתחיל קריירה מצליחה.
  • קבלת רישיון עסק מנעולן, לבוגרי הקורס שמעוניינים לעסוק בתחום כעצמאים.

הכשרה לעיסוק בתחום

קורס מנעולן משרד העבודה מספק את ההסמכה הנחוצה למנעולנים, עם ההכשרה, בחינה עם סיום הקורסקורס מנעולן משרד העבודה מספק הסמכה כמנעולנים מיומנים באמצעות מוסד ממשלתי מוכר שמנפיק רישיונות מנעולנים והתלמדות, כקריטריון להנפקת רישיון מנעולן, וידע שנלמד במהלך הקורס להסמכת והכשרת מנעולנים, או עבודה כשוליית מנעולנים.

לפני ההרשמה לקורס או התחלת עבודה כשוליה אצל מנעולן כלשהו, יש להקפיד ללמוד את הידע הדרוש בתחום.

מציאת מסגרת הלימודים המתאימה

קורס מנעולן משרד העבודה מספק הסמכה כמנעולנים מיומנים באמצעות מוסד ממשלתי מוכר שמנפיק רישיונות מנעולנים.

לעבודה כשוליה, ברוב המקרים יש צורך להירשם כשוליית מנעולנים. מנהל המנעולן המוסמך יאשר את בקשת חניך המנעולן שלכם.

איך לפתוח עסק מנעולן?

לאחר רכישת המיומנויות הדרושות והבטוחות במסגרת קורס מנעולן משרד העבודה, ניתן להתחיל את עסק המנעולןבמהלך הקורס, התלמידים לומדים גם את האופן בו יש להקים עסק מנעולנות מצליח שלכם כעצמאים, או לפתוח סוכנות מנעולנים משלכם עם עובדים.

במהלך הקורס, התלמידים לומדים גם את האופן בו יש להקים עסק מנעולנות מצליח, ולומדים גם על קבלת הרישיונות הדרושים ודרישות אחרות לפתיחת חנות מנעולים.

מחירון קורס מנעולן

קורס מנעולן משרד העבודה במתכונת מקוונת: 3,000 ₪.

קורס מנעולן מקצועי ומקיף: 6,000 ₪.

קורס מנעולן עם תוכנית התמחות: 6,700 ₪.

קורס מנעולן עם ליווי לאחר הלימודים לתוכנית חניכות אצל מנעולן מקצועי: 6,600 ₪.

קורס מנעולן עם תעודת רישיון לעסוק בתחום: 6,500 ₪.

איך בוחרים קורס מנעולן?

את הקורס כדאי לבחור בהתאם לצרכים שלכם. עליכם להבין באיזה דרך הייתם רוצים להשתלב בשוק העבודה בסיום הקורס. שאלו את עצמכם שאלות כמו האם הייתם רוצים להיות שכירים או עצמאיים ולפתוח עסק של עצמכם? האם אתם רוצים לפנות לקהל הצרכנים הפרטי ולהגיע לבתים ודירות להענקת שירותי מנעולנות, או האם מעניין אתכם יותר לעבוד עם הקהל העסקי בחברות ומפעלי תעשייה. בנוסף, בדקו את הקורסים השונים, נסו להבין איזה הכשרה תעברו בכל קורס ואיזו תעודה תקבלו בסיומו. תבינו מי מעביר את הקורס, אילו תכנים מועברים ואילו מטלות ידרשות מכם במהלך הקורס וגם אחריו. השוו מחירים, דברו עם אנשים שעשו את הקורס וסיימו אותו בהצלחה, עדיף עם כאלה שכבר עובדים בשוק העבודה בתחום המנעולנות וצברו ניסיון.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס מנעולן משרד העבודה או קורסי מנעולן אחרים המועברים ברחבי הארץ? דרך האתר לימודים אינדקס, תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם ללא יוצא מן הכלל. אנו עושים הכל כדי שתוכלו לבחור את המסלול המתאים עבורכם ועבור הקריירה שלכם. השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים