רוית אסף קורסים

תוכן עניינים

בבית הספר של רוית אסף מתקיימים קורסים רבים בתחומי הקוסמטיקה והאיפור. למעשה, מדובר באחד התחומים הכי מבוקשים והכי פופולארים בשנים האחרונות בקרב סטודנטים עם דגש על סטודנטיות. בסיום הלימודים, ייפתחו בפניכן מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה. הלימודים מועברים בצורה פרונטאלית לסטודנטים על ידי מגוון של מרצים ומורים בכירים, קוסמטיקאיות בעלות דיפלומה ומורים ללימוד איפור מקצועי בעלי ניסיון רב אשר הינם מוכרים בשוק העבודה הישראלי.

רוית אסף קורסים הינו בית ספר בעל מוניטין רב בעולם היופי והאופנה ורוית אסף מעמידה לרשות הסטודנטים את הידע הרב אותו צברה בעולם האופנה והיופי לאורך שנות עבודתה, הניסיון  והקשרים אותם יצרה . לרשת בתי הספר ללמוד רזי מקצוע היופי של רוית אסף ישנם ארבעה סניפים ברחבי הארץ: תל אביב, באר שבע, ירושלים ואשדוד.

מהם אופציות הלימוד בבית הספר רוית אסף קורסים?

  1. מגמת איפור – עולם האיפור מורכב מהמון תתי מקצועות. רוית אסף קורסים מציעה לסטודנטים את מגוון הלמידה המלא בתחום האיפור אשר כולל איפור מקצועי, קורס לק ג'ל, איפור אומנותי, איפור איירברש, קורס איפור קבוע, איפור אישי ואיפור כלות ועוד מבחר של קורסים.

קורס האיפור המקצועי, לדוגמא, נמשך כשישה חודשים ומיועד לכל מי שמעוניין להתמקצע בתחום האיפור ערב,וית אסף קורסים מציעה לסטודנטים את מגוון הלמידה המלא בתחום האיפור אשר כולל איפור מקצועי כלות, טלוויזיה ואופנה. הקורס מיועד לבני 18 ומעלה ולאחר סיומו הסטודנטים יקבלו תעודת גמר בינלאומית, תעודת גמר של משרד העבודה וכן מזוודת איפור עם מוצאים של חברת האיפור מאק. רוית אסף קורסים מבטיח לסטודנטים אשר יבחרו ללמוד בו את קורס האיפור העדכני, מקיף ומקצועי יש כיום בתחום האיפור.

  1. מגמת שיער – מגמה זו מציעה לסטודנטים קורס עיצור שיער ותסרוקות אשר מיועד לכל המעוניינים להתמקצע בתחום זה ובעיקר למעצבי שיער ומאפרים. רוית אסף קורסים מציעה את קורס עיצוב השיער אשר מציג בפני הסטודנטים את המידע המקיף ומורחב ביותר והקורס אף מפוקח על ידי משרד הכלכלה. הקורס מציג את כל הידע התיאורטי והמעשי בתחום כאשר במהלך הקורס יוכלו הסטודנטים להתנסות בפועל בהפקות שונות יחד עם מורי הקורס ובוגריו שכבר עובדים התחום. הקורס כולל 21 מפגשים בשעות הבוקר או הערב, וכפי שצויין לעיל, הוא מתקיים תחת פיקוח של משרד הכלכלה ואף מוכר לחיילים משוחררים על חשבון הפיקדון.
  2. מגמת סטיילינג – עולם הסטיילינג עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות ורוית אסף קורסים בחרו להצטרףעולם הסטיילינג עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות ורוית אסף קורסים בחרו להצטרף לעולם האופנה ולהתמקד גם בעולם הסטיילינג לעולם האופנה ולהתמקד גם בעולם הסטיילינג אשר הינו מקצוע מוביל ובעצם משלים את עולם היופי . הקורס מקיף ואף כולל התנסות בשטח. בעולם האופנה קיים דיאלוג בין האיפור, השיער והלבוש וקורס הסטיילנג בעצם מהווה השלמה של העולמות האלו. הקורס כולל 17 מפגשים במסלולי בוקר או ערב ויכלול הרצאות, תרגול והדגמות. במהלך הקורס יערכו שני ימי צילום: יום צילום אחד יכלול "יום מהפך" ואלו היום השני יהיה יום צילומי אופנה. בוגרי הקורס יזכו לתעודת גמר וערכת עבודה .
  3. מגמת טיפוח וציפורניים– כחלק מעולם היופי רוית אסף קורסים מציעה לסטודנטים הרחבה של עולם האופנה, שיער ואיפור ואף נוגעת בתחום הטיפוח והיופי. מגמה זו מציעה לסטודנטים ללמוד קורס בניית ציפורניים, לדוגמא. קורס זה מתפתח כל הזמן והטרנדים הקיימים בעולם האיפור קיימים ומתכתבים גם עם הטרנדים בעולם הציפורניים. מסלול זה מציע לסטודנטים למידה מקיפה של נושאי הלימוד הקשורים לתחום זה וכמובן את שיטות העבודה המגוונות ומתקדמות ביותר בהן בונים ציפורניים כמו גם טיפול אסתטי וטכני לכפות הידייםבבית הספר של רוית אסף מתקיימים קורסים רבים בתחומי הקוסמטיקה, הציפורניים, מניקור ופדיקור . רוית אסף קורסים מציגה את קורסי הציפוניים בפני כל מי שמעוניינת להכנס לתחום בניית הציפורניים כמו גם לנשים אשר כבר עוסקות בפדיקור ומניקור ומעוניינות להרחיב את ידיעותיהן ותחומי עיסוקן.

אילו הזדמנויות תעסוקה ייפתחו בפניי לאחר הקורס?

לאחר שתקבלו החלטה ללמוד אצל רוית אסף ותסיימו את מסלול הלימודים בהצלחה יש כמה אפשרויות. אפשרות אחת היא בעצם לפתוח עסק עצמאי. לעבוד בתור פרילנסרית ולפתוח קליניקה משל עצמך או מכון קוסמטיקה משל עצמך. תוכלי לעשות את זה בבית הפרטי שלכם או בחוץ במיקום אסטרטגי. אופציה נוספת, לפחות עד שתכירי את התחום יותר לעומק היא לעבוד במכון קוסמטיקה עם שם ומוניטין, לצבור את הניסיון שאת צריכה לצבור, אולי אפילו לצאת לעוד קורס כדי להעשיר את הידע שלכם ולהוסיף עוד משהו לארגז הכלים שלך ובשלב מאוחר יותר תוכלי לפתוח עסק משל עצמך.

כמה כסף אוכל להרוויח אחרי סיום הקורס אצל רוית אסף קורסים?

המשכורות משתנות ותלויות בהיקף העבודה, בלוקיישן ובסוג הקורס שתסיימי אך בגדול השכר נע בין 100-300 ש“ח לשעה או עבור משכורת במשרה מלאה שנעה בין 7,000-12,000 ש“ח בחודש.

רוצים לקבל מידע נוסף על הקורסים של רוית אסף? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל מענה על כל השאלות שלכם ללא יוצא מן הכלל. נשמח לסייע לכם וללוות אתכם בתהליך כדי שתוכלו לבחור את המסלול שהכי מתאים לכם ולצרכים שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם כמה שיותר מהר עם מענה על כל השאלות.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים