קורס cubase – מודע משתלם לקחת קורס מקצועי בתחום

תוכן עניינים

אחד השינויים המשמעותיים ביותר בתחום המוזיקה בעשרים-שלושים השנים האחרונות, זו היכולת ליצור ולהקליט מוזיקה בבית. עד שנות התשעים, פלוס מינוס, מרבית האמנים נאלצו לשכור אולפנים בשביל לנגן ולהקליט. זה גבה מהם ומחברות התקליטים מחיר יקר. כל שעת אולפן היתה עולה הרבה מאוד כסף ולא כל אמן יכול היה להרשות לעצמו את זה. חברות התקליטים גם לא היו ממהרות לשלם עבור כל אמן. זה כמובן פגע מאוד בתהליך היצירה ובאפשרות של אמנים צעירים ולא מוכרים להתפתח.

היום, ישנן לא מעט תוכנות וישנם אמצעים המאפשרים להקליט מהבית בצורה נכונה ומסודרת, באופן כזה שהאמן לא בהכרח זקוק לאולפן או שהוא יכול לבנות לעצמו אולפן קטן בבית ולהשתמש בו. צריך לומר, שמלבד העובדה שיש היום אפשרות ליצור ולהקליט בבית בצורה מסודרת, הרי שישנם גם ערוצים שמאפשרים לעקוף את חברות התקליטים או תחנות הרדיו ולהגיע ישירות אל האוזן של המאזינים. כך אמנים צעירים יכולים ליהנות מחשיפה ואמנים ותיקים יכולים להקליט ולפרסם כל מה שהם רוצים, בלי שום בעיה.

אחת הדרכים לעשות זאת היא לעבור קורס Cubase. קורס המלמד איך לעבוד עם תוכנות הפקה והקלטה שונות, אותן ניתן כמובן להתקין על המחשב באולפן הביתי, וכך אפשר לקבל את כל הכלים והידע בשביל ליצור ולהקליט לבד, בלי שיש צורך לשכור אולפן בשביל זה.

 

מה לומדים במסגרת הקורס?

קורס CUBASE  מספק את כל המידע על תוכנה בשם זה, אשר מיועדת לצורך הקלטות. זו תוכנה שעוסקת בסאונד והפקה ויש לה שימושים רבים בכל ענפי המוזיקה השונים. באופן טבעי, התוכנה משתדרגת ומשתכללת עם השנים, לכן חשוב מאוד ללמוד איך לעבוד איתה, מה היא כוללת, איך אפשר לייצר ממנה תוצרים שונים וכיצד ניתן לשלב אותה בתהליך היצירה וההפקה.

אנחנו יכולים למצוא מגוון מקומות המציעים קורס CUBASE לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום, בין אם מדובר על מפיקים צעירים וחדשים ובין אם מדובר על אמנים ומפיקים שהתרגלו להפיק ולהקליט בצורה מסוימת והם רוצים להכיר עוד דרכים לעשות זאת, דרכים יותר חדשות ומשוכללות.

 

מדוע נכון להירשם לקורס מקצועי בתחום?

בדומה להרבה מאוד תוכנות אחרות, לא רק בשוק המוזיקה אלא בכלל, אנחנו יכולים למצוא דרכים כיצד ללמוד לעבוד עם התוכנה מבלי להירשם לקורס. השאלה היא כמובן, מה אנחנו נרוויח מכך והאם באמת אנחנו מסוגלים לעשות את זה.

ההמלצה היא לא לנסות ללמוד לבד, אלא אם יש לנו מספיק זמן וידע מקצועי שמאפשר לנו לצלול אל תוך התוכנה ולהבין איך עובדת. במסגרת קורס אנחנו נקבל את כל הכלים הרלוונטיים, על פי תוכנית לימודים מסודרת, מפי אנשי מקצוע שמבינים ומכירים את התחום. מעבר לזה, במסגרת הקורס אנחנו נתנסה בהקלטות והפקות ניסיוניות שיכולות לעזור לנו להבין טוב יותר איך לעבוד עם התוכנה וכן, יאפשרו לנו להציג תיק עבודות משלנו.

 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים