קורס שרטוט למתחילים ומתקדמים

תוכן עניינים

קורס שרטוט מלמד את האופן בו יש ליצור אמנות מתקדמת שתתפקד כיצירה מקצועית. הקורס משפר או מעניק לכם מיומנויות בעולם השרטוט. הקורס מתאים גם לאנשים שאין להם כל ניסיון בתחום וגם לאמנים, ציירים, מעצבים גרפיים, צלמים ומעצבי אופנה שרוצים להעשיר את ארגז הכלים שלהם ולפתח עוד ועוד מיומנויות. למעשה, זהו המסלול להשגת כישורי שרטוט חשובים שדרושים לביצוע פרויקטים בתחום עיסוק עצמאי או כשכירים. בישראל יש סוגים שונים של קורסי שרטוט הפזורים באקדמיות ובבתי הספר השונים. בשורות הבאות תגלו את כל המידע שאתם צריכים להכיר לפני שאתם נרשמים לקורס שרטוט.

קורס שרטוט מלמד אנשים שיש להם ידע מועט בשרטוט ומאפשר להם להשיג את הכלים לביצוע יצירת אמנות מתקדמת, עם הבנה עמוקה של יסודות השרטוט. במהלך הקורס, התלמידים לומדים ליצור פרויקטים שונים שייקחו אותם מרמת מתחילים למומחים

הם מקבלים גישה מיידית לכל חלקי הקורס, והוא מתוכנן לקחת אתכם במהירות צעד אחר צעד, בתהליך השרטוט בסגנונות רבים ושונים, עם ידע ליצירת עיצובים ושרטוטים מהממים.

 

קורס שרטוט אונליין או פרונטלי?

ההמלצה שלנו היא ללכת על קורס פרונטלי ולא על קורס דיגיטלי במקרה הזה, זאת משום שיש חשיבות מאוד גבוהה לתרגול מעשי ופרקטי בכתה. בעזרת המרצים שלכם תוכלו להבין איך לשרטט בצורה נכונה, מדויקת ותקבלו שפע של כלים, מה שפחות אפשר לקבל בקורס דיגיטלי.

מאפייני קורס שרטוט

הנה הכלים העיקריים שניתן לקבל עם קורס שרטוט: גישה לכל חלקי הקורס ללימוד היסודות של שרטוט מהיסוד;בהמשך קורס שרטוט, התלמידים לומדים את האופן בו פרספקטיבה עובדת הקורס נתמך בשעות תוכן ברור שמדריכים מקצועיים מנחים את התלמידים בכל שלב במהלך הקורס; וידע שלם במתכונת לימודים קצרה.

הקורס מתחיל ביסודות. התלמידים לומדים הבנה מעמיקה של יסודות השרטוט, שנחשבים לחלק החשוב ביותר ביצירת אמנות מקצועית. תלמדו הכול, החל מהיסודות של הקווים ועד הדגשה וצללים. בהמשך קורס שרטוט, התלמידים לומדים את האופן בו פרספקטיבה עובדת, ושיטות לשלב אותה באמנות שלכם.

לאחר שתלמדו פרספקטיבה, אתם הולכים ללמוד את האופן בו ניתן ליצור מרקם וליישם אותו על השרטוטים שלהם.

אז אתם הולכים ללמוד איך לשרטט באופן מקצועי

התבוננות על צרכי פרויקטים ושרטוט לשם המחשתם היא מיומנות חשובה מאוד בכל הנוגע למקצוע השרטוט. בשלב הזה של קורס שרטוט, התלמידים לומדים להתחיל לצייר מבנים ועצמים. הקורס מקדיש חלק שלם ללימוד האופן בו יש לשרטט אובייקטים מזוויות שונות. בשלב הבא אתם הולכים ללמוד איך לשרטט תוכניות אדריכליות.

בסיום הקורס, תקבלו גישה לחלק מיוחד שבו תלמדו את האופן בו ניתן לשרטט מבנים בגישה מתקדמת, צעד אחרהתבוננות על צרכי פרויקטים ושרטוט לשם המחשתם היא מיומנות חשובה מאוד בכל הנוגע למקצוע השרטוט צעד. כל תכני קורס שרטוט זמינים תחת פלטפורמה אחת נוחה וקלה לשימוש. חוץ מזה, תקבלו תמיכה מהירה, ידידותית ומגיבה, בשלב השאלות והתשובות של הקורס.

אז למה אתם מחכים? הירשמו עכשיו כדי להתחיל לעסוק בתחום בהקדם

קורס שרטוט מיועד לתלמידים עם תחומי העניין הבאים:

  • עניין בלימוד שרטוט
  • מוכנות להשקיע כמה שעות לימוד כדי ללמוד איך לשרטט באופן מקצועי
  • עניין בשרטוט תוכניות אדריכלות מדהימות.
  • עניין בהוספת מיומנות למערך הכלים המקצועי.

העלות של קורס שרטוט במכללה

קורס שרטוט מועבר במכללה מקצועית, וברוב המקרים קיימת דרישת תנאי קבלה של תעודת בגרות. הקורס למתחילים מלמד שרטוט ברמת מתחילים, שרטות בדו ממד, ובחלק מתוכניות הלמידה גם שרטוט בתלת ממד.

מחיר הקורס נע בין 1,000-2,000 ₪, וקורס מתקדם שמלמד עבודה על תוכנת אוטוקד, עם כלים מתקדמים, עולה בין 5,000 ל-12,000 ₪, בהתאם למכללה, משך הקורס ומאפייני השיעורים.

איך בוחרים קורס שרטוט מתאים?

יש כמה דברים שחשוב וכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים קורס שרטוט כזה או אחר. הדבר הראשון הוא המקצועיות והרמה של הקורס. תוכלו לדבר עם אנשים שכבר סיימו את הקורס, או כאלה שנמצאים בתהליך לימודים ולברר לגבי קורס מקצועי ברמה גבוהה שיתרום לכם גם בפן האישי וגם בפן המקצועי. בנוסף, שווה לבדוק למשך כמה זמן הקורס נמשך, האם מדובר בתקופה של כמה חודשים או יותר מזה? בדקו מי המרצים שמעבירים את הקורס, מה הניסיון שלהם בתחום ואילו תכנים מועברים בדיוק בכל השלבים של הקורס. בנוסף, כדאי לבדוק אילו מטלות ידרשו מכם לבצע במהלך הקורס וגם בסיומו, כדאי לבדוק האם אתם צריכים להגיש תיק עבודות ואם יש ריאיון שאתם צריכים לעבור. רק אחרי שתאספו את כל המידע הזה, תוכלו לבחור את קורס הסרטוט שהכי מתאים לכם ולהמשך הקריירה שלכם.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס סרטוט? לא בטוחים איזה מסלול הוא המתאים לכם ביותר? דרך האתר לימודים אינדקס, תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם בכדי שתוכלו לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר. נשמח לסייע לכם וללוות אתכם שלב אחר שלב בתהליך הבחירה. השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים