קורס ריתוך בצפון

תוכן עניינים

קורס ריתוך בצפון מעניק לתלמידים את כל הכלים אותם הם צריכים כדי לעבוד באופן מקצועי

ריתוך נשמע לנו כמו מקצוע מיושן, אבל מי שמבין שריתוך היא למעשה אומנות, והריתוך בימינו הוא מודרני מאי פעם, מבין עד כמה המקצוע הזה מרתק. קורס ריתוך בצפון מעניק לתלמידים את כל הכלים אותם הם צריכים כדי לעבוד באופן מקצועי, בין אם מדובר על עבודה בתור שכיר או עצמאי. יש היום מגוון רחב של סוגים שונים הקשורים בריתוך והביקוש גדול מאי פעם. ברגע שנדע לעצב את המלאכה עם עיצוב מודרני, הקהל הרחב יגיע אלינו בכמויות עצומות. לכן, עליכם לבחור מסגרת לימודים אשר תעניק לכם את כל הכלים ליצירת תוצרים מדהימים.

מה לומדים?

קורס ריתוך בצפון הוא בעל מסגרת מקיפה ועשירה. אנחנו נלמד גם באופן עיוני וגם באופן מעשי את הנושאים הרלוונטים. במהלך הקורס אנחנו ניגע בחומרי גלם שונים, בין היתר אלומיניום, פלדה, פרופילים שונים, מסגרות ועוד. בתום הקורס יקבלו התלמידים אשר עברו את כל המבחנים תעודה אשר מאפשרת להם לעבוד בחוץ בתחום הריתוך. במהלך הקורס אנחנו נלמד איך לשלב את כל הגורמים המשפיעים על ריתוך מקצועי, בין אם מדובר על זרם חשמלי או הזרמת גז על אזור הריתוך למניעת היתוך בלתי אחיד.

המהות של ריתוך הוא חיבור של חומרי גלם כמו מתכות על ידי יצירת קשרים באמצעות חימום כללי או מקומי. כמו כן, באמצעות ריתוך ניתן יהיה לשנות את חומרי הגלם. נכון להיום, בשביל מקרים בהם אנחנו צריכים לבנות צנרת לדוגמא יש צורך בריתוך ושינוי חומר הגלם על מנת שיוכל להתאים לכל מבנה. כמו כן, חלונות, דלתות וכן הלאה. השימוש בריתוך מתאים לענפי הבנייה השונים. למעשה, יש קורסים שונים בתחום הריתוך אבל הבסיס הוא די דומה. בבסיס אנחנו נלמד את תורת החומרים, עקרונות שרטוט, שיטות ריתוך והלחמה שונות, ציוד ריתוך, מכונות ריתוך, ריתוך באמצעות אלקטרודת מתכת, ריתוך באמצעות אלקטרודת טונגסטן ועוד.

בקורסים מקיפים יותר ניגע גם בתכנים נוספים של ריתוך בלהבות, הארקה, תחזוקת מים בבית, כלי מדידה, קריאת תוכניות, עבודה בגובה, בטיחות בעבודה ועוד. הקורס מיועד לכל מי שחובב את הענף הזה ורוצה לקחת חלק בו. היום בענף הבניה יש ביקוש מאוד גבוה לעבודות ריתוך, לכן כדאי לכם להתמקצע בתחום באופן המקיף ביותר. כמו כן, אם ענף הריתוך מעניין אתכם אבל תרצו לשלב אותו באומנות, תוכלו ללמוד ריתוך מעוצב וככה תוכלו לבטא את עצמכם.

האם יש עבודה בחוץ?

כאשר אתם מסיימים את הלימודים יש לכם מגוון רחב של מקומות אשר ירצו להעסיק אתכם. תוכלו לעבוד בתורבדרך כלל הקורסים היקרים יותר יהיו עבור קורס ריתוך בצפון למתקדמים מסגרים, רתכים, באופן פרטי או תחת חברה. מלבד לתחום הבנייה יש עוד תחומים אשר דורשים את הידע הזה, בעיקר בתחום המכשור הרפואי. לכן, כאשר אתם יוצאים החוצה ואפילו לפני שאתם נרשמים לקורס כדאי לוודא מהן אפשרויות התעסוקה שיש לכם. בדרך זאת תוכלו לבחור קורס ריתוך בצפון באופן ממוקד יותר.

לאחר שאתם מסיימים את הלימודים תקבלו תעודה מטעם מכון התקנים הישראלי. תעודת הסמכה זו מוכרת על ידי הרשויות וגורמים שונים בתעשייה. יש מגוון רחב של קורסים בתחום הריתוך ולכן, המחיר אותו תשלמו עבור הקורס הוא בהתאם להיקף הקורס. המחיר נע בדרך כלל בין 1,200 ש"ח ועד כ-5,500 ש"ח. בדרך כלל הקורסים היקרים יותר יהיו עבור קורס ריתוך בצפון למתקדמים. מדובר על אנשים שיש להם כבר ניסיון בענף והם רוצים להתמקצע עוד יותר. הקורסים הקצרים יארכו כ-50 שעות לימוד, ואילו הקורסים בעלי ההיקף הרחב יותר יכולים להגיע לעד 200 שעות לימוד.

איפה הכי כדאי ללמוד?

כדי לבחור את מקום הלימודים עליכם לערוך סקר בין מקומות שונים אשר יציעו לכם קורס ריתוך בצפון. יש לא מעטלאחר שסיימתם את ההכשרה וחיפשתם מקומות עבודה תוכלו למצוא מגוון רחב של מקומות אשר מחפשים אנשים שעברו קורס ריתוך בצפון. שלוחות של מוסדות לימודים ומכללות בפני עצמן אשר נמצאות באזור הזה. המטרה שלכם היא לבחור את המקום המקצועי ביותר שיוכל להעניק לכם את כל הכלים הנדרשים לבחוץ. ברגע בו תבחרו מכללה או מוסד לימודים אחר בעל מוניטין גבוה, יהיה לכם יותר קל למצוא עבודות בחוץ. במהלך הקורס תגישו עבודות שונות של ריתוך אשר יכולות לשמש אתכם בתור ניסיון תעסוקתי. עם זאת, לפני שאתם פונים לפן העצמאי של המקצוע, אנחנו ממליצים לכם קודם לצבור ניסיון כשכירים. רק לאחר שצברתם את הניסיון המתאים תוכלו להתחיל לקדם את עצמכם באופן פרטי.

שכר עבודה

לאחר שסיימתם את ההכשרה וחיפשתם מקומות עבודה תוכלו למצוא מגוון רחב של מקומות אשר מחפשים אנשים שעברו קורס ריתוך בצפון. עם זאת, בתחילת הדרך כמו במקצועות רבים, השכר ההתחלתי אינו גבוה ונע בין 6,000 ש"ח ועד 8,000 ש"ח. ככל שתצברו יותר ניסיון ככה השכר שלכם יעלה ויוכל להגיע לכ-14,000 ש"ח. מלבד לכך, כאשר מדובר על מקומות כמו בתי חולים או ריתוך עבור ציוד רפואי כירורגי, השכר שלכם יהיה גבוה יותר. הקורסים בדרך כלל נערכים בשיתוף של משרד התמ"ת ולכן, ניתן למצוא סבסוד כלשהו לקורסים דרך משרד התעסוקה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים