קורס מדריכי פילאטיס תל אביב מכין אתכם לעסוק בתחום

תוכן עניינים

לחובבי פילאטיס שמעוניינים ללמוד איך להפוך את התחביב לקריירה, מאמר זה מציג את כל מה שצריך לדעת על קורס מדריכי פילאטיס תל אביב שמכין את התלמידים לעסוק בתחום.

פילטיס מזרן מכשירים ושיקומי

יש שלושה סוגים עיקריים של קורס מדריכי פילטיס. הקורס הבסיסי אך אולי גם החשוב ביותר הוא קורס פילטיס מזרן. במהלך הקורסקורס מקיף של תלמידי פילאטיס בתל אביב לומדים אנטומיה, פיזיולוגיה, על מהותם של שרירי הליבה והשרירים המייצבים של הגוף. לומדים כיצד בונים מערך שיעור, איך לחזק את הגוף מבפנים ולעבוד על גמישות ובניית עצם. במהלך הקורס לומדים איך לשלב אביזרים כמו גומיות, משקולות קטנות, כדור פילטיס קטן וגדול ועוד. לאחר מכן יש קורס מדריכי פילטיס תל אביב מכשירים שנחשב לאחד הטרנדים הכי חזקים של שנות ה-2000 ובכלל. מדובר למעשה במיטת פילטיס הפועלת על קפיצים לפי רמות קושי באמצעות המיטה ניתן לעבוד ולחזק את כל שרירי הגוף בצורה מאוזנת. השיעור מתאים לכל הרמות ולכל הגילאים, הוא מעולה לשיפור הגמישות והכוח. יש אינספור תרגילים וסוגי מתיחות. הקורס המתקדם ביותר הוא קורס מדריכי פילטיס תל אביב שיקומי שמתאים לתלמידים שעברו כל מיני סוגים של פציעות, ניתוחים וסובלים מכאבים. מטרת הפילטיס השיקומי הוא לסייע להם בתהליך השיקום ולחזק את האזורים הנכונים.

מאפייני הדרכת פילאטיס

מדריך פילאטיס מציג בפני המשתתפים את האופן בו יש לבצע תרגילים בטכניקה בטוחה ויעילה. במהלך קורס מדריכי פילאטיס תל אביב, המדריך מדגים את הטכניקות הדרושות, מספק משוב מתאים ומעודד בהתאם לנדרש.

המדריך מלמד את התלמידים על תנועה והאופן בו היא צריכה להרגיש, השרירים שצריכים להיות מופעלים בשלבי התרגילים, האופן בו יש להפעיל את השרירים האלו, והאופן בו יש להיכנס ולצאת מתרגילים בבטחה.

מידע שמאפשר לעסוק בתחום

קורס מדריכי פילאטיס תל אביב מספק לתלמידים מידע שלם שמאפשר להם להיות עצמאיים ולעסוק בתחום.

המדריך מציג בפני התלמידים את התנועות הנכונות, מלמד אותם על איזון ותפקוד שרירים נכון, ומספק התערבויות מתאימות מבוססות פילאטיס לטיפול בכל מצב של חוסר איזון. המדריך עשוי גם לספק עצות והכוונה לתלמידים לגבי האופן בו יש לנוע טוב יותר.

תכונות מדריך פילאטיס

לאנשים שמעוניינים ללמוד קורס מדריכי פילאטיס תל אביב, מומלץ לשקול תחילה את התכונות הנדרשות על מנת להעריך באופן מלא אתמה הסילבוס של קורס מדריכי פילאטיס בתל אביב ההזדמנות וההתאמה לתחום. למדריכי פילאטיס מעולים יש:

  • כישורי התבוננות מצוינים, במיוחד עם יציבה ותנועה.
  • מיומנויות תקשורת חזקות, מילוליות ושאינן מילוליות.
  • אמפתיה ועניין בזולת.
  • ידע מפורט והבנה בכל הנוגע לתנועה ויציבה.
  • יכולת להניע אחרים ולעורר השראה להפוך לגרסה טובה יותר של עצמם.

למידת הכישורים הנכונים

לאנשים שמאמינים שיש להם את מה שנדרש כדי להיות מדריכי פילאטיס, מומלץ לחקור את הכישורים השונים הנדרשים לתלמידי קורס מדריכי פילאטיס תל אביב.

רמה 3

ההסמכה לשלב ההתחלתי להפוך למדריכי פילאטיס היא תעודת רמה 3 בהדרכת פילאטיס מזרנים. אין דרישות כניסה בתחילת קורס מדריכי פילאטיס לתל אביב לקבלת תעודה ברמה 3, מלבד עניין רב בתחום וניסיון מעשי בפילאטיס מבוסס מזרן.

ההסמכה נמשכת בממוצע בין שלושה חודשים לחצי שנה, אם כי לאנשים עם אורח חיים עמוס, ניתן להתאים קורס שנמשך פחות משנה, כך שזהו בהחלט שיקול שיש לקחת בחשבון במהלך ההרשמה. לאנשים שיש להם התחייבויות שמונעות מהם להתחיל קורס מדריכי פילאטיס תל אביב בכיתה, מומלץ לשקול הכשרת הדרכת פילאטיס מקוונת.

הסמכה מקוונת היא הסמכה מלאה

נכון שהסמכה מקוונת עשויה להיות ברמת ההתחלה להדרכה בתחום, אבל זו בשום אופן אינה הסמכה בסיסית. קורס מדריכי פילאטיס תלמחירי הקורס של הדרכת פילאטיס באזור תל אביב אביב בגישה מקוונת מכסה נושאים תיאורטיים ומעשיים שקשורים לאנטומיה, פיזיולוגיה, בריאות ובטיחות, יציבה, הערכת יציבה, ותכנון והוראת תרגילי פילאטיס.

חוץ מזה, התלמידים לומדים את העקרונות והיסודות של פילאטיס, האופן בו יש להניע מתאמנים, והאופן בו יש להגדיר יעדים ביעילות.

רמה 4

תעודת רמה 4 של קורס מדריכי פילאטיס תל אביב מספקת אפשרות לימודים מתקדמת יותר לאנשים שהוכיחו את יכולותיהם ברמה 3. התוכנית היא הרבה יותר מודולרית מתוכנית רמה 3, והתלמידים יכולים לבחור יחידות שמתאימות באופן הטוב ביותר לתחומי העניין שלהם. יש גם מגוון קטן של יחידות חובה.

ללא קשר למדריך שמעביר הכשרת קורס מדריכי פילאטיס תל אביב, יש לוודא שההסמכה מגובה על ידי ארגון מכובד ומוכר.

מחיר קורס מדריכי פילאטיס תל אביב

קורס מדריכי פילאטיס תל אביב עולה בסביבות 6,500 ₪ וכולל הדרכת פילאטיס מזרונים. השיעורים מתבצעים בסטודיו פרטי בחדר כושר מאובזר, והקורס מספק את המידע המלא בתחום, במסלולים שונים. אם תרצו להתקדם הלאה לקורס פילטיס מכשירים, המחיר יקר יותר ונע בין 8,000-20,000 ש“ח.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס מדריכי פילטיס תל אביב? כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלנו ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים