קורס יעוץ משכנתאות מושתת על העובדה הידועה שידע זה כח וכך נוצר מקצוע חדש ומבוקש

תוכן עניינים

קצת רקע על תחום ייעוץ משכנתאות –

אוכלוסייתה של המדינה ממשיכה כל הזמן לגדול ובהתאם לכך גדלה כמות האנשים שמבקשים מהבנק הלוואהרוצים לקבל מידע נוסף על קורס ייעוץ משכנתאות ? למטרת רכישת דירה. מרבית המעוניינים בהלוואת משכנתא אינם בעלי ידע בתחום ופעמים רבות רק מסתמכים על ההצעות הניתנות מהבנקים השונים.  בנקים מצידם, דואגים לאינטרסים שלהם ומנסים להשיג את העסקה הטובה ביותר עבורם, רבים האנשים שמסכימים להצעות הבנקים ובשל כך מתחייבים לעסקה כספית גדולה שלא תואמת לאמצעים שלהם. ישנה אפשרות להיעזר באיש מקצוע בתחום שהיה מייעץ להם איך להתחייב לעסקה מוצלחת יותר, מהמקום הזה צמח וגדל הביקוש למקצוע שיכול לעזור לאותם אנשים לחסוך מאות אלפי שקלים ולהשיג עסקה שתואמת את האמצעים הכלכליים שלהם.
יותר ויותר אנשים מבינים שכדאי להם להשקיע את הכסף בקבלת ייעוץ משכנתאות פרטי ולחסוך בהמשך סכומים גדולים שעליהם הם היו יכולים להתחייב ללא איש מקצוע בעל ידע בתחום.

מהי בעצם משכנתא ?

משמעותה של משכנתה היא שיעבוד של מקרקעין על ידי רוכש המקרקעין לטובת הבנק על מנת שיוכל להבטיח את זכויותיו. המשכנתא היא בעצם החזר של הלוואה גדולה עם ריבית  שניתנת לרוכש ומחולקת לשנים רבות. הלוואה זו הניתנת על ידי הבנקים ונחשבת כהלוואה בטוחה אשר דורשת מרוכש המקרקעין לבטח את המשכנתא, להראות הכנסות כספיות, להביא שמאי להערכת שווי הנכס ולעמוד כמובן בהחזרים החודשים שסוכמו בעת החתימה על ההלוואה. במקביל לכך, נרשם הנכס בטאבו על שם נותן ההלוואה.

במקרה ומקבלי המשכנתא אינם עומדים בהחזרים החודשים, הבנק יכול לקחת מהם את הנכס ולמכור אותו באמצעות כינוס נכסים וכך בעצם הבנק שומר על האינטרסים שלו.
עסקה זו היא עסקה מורכבת ודורשת תשומת לב להרבה פרטים בעת לקיחת המשכנתא לכן רצוי כמובן לקבל ייעוץ.

קורס יעוץ משכנתאות, למי זה מתאים ?

קורס יעוץ משכנתאות יכול להתאים לכל מי שרוצה לקבל ידע מקצועי בתחום עבור עסקאות באופן אישי או על מנתקורס יעוץ משכנתאות יכול להתאים לכל מי שרוצה לקבל ידע מקצועי בתחום עבור עסקאות באופן אישי או על מנת לרכוש מקצוע שנמצא בתנופה רבה לרכוש מקצוע שנמצא בתנופה רבה.  הקורס יכול להתאים לאנשים שמתחברים למספרים ולעסקאות גדולות, לאנשים מתחום הנדל"ן, תחום הביטוח או יועצים עסקיים שמעוניינים להעמיק את הידע והכלים שלהם ולכל מי שמעוניין בהסבת מקצוע המאפשר גם עבודה כשכיר בחברות יעוץ משכנתאות השונות או בפתיחת עסק עצמאי.

איך נראה היום של יועץ משכנתאות ?

יועץ משכנתאות  במהלך יום עבודתו נפגש עם אנשים המעוניינים בלקיחת המשכנתא ומנסה יחד איתם להבין מהי העסקה הנכונה ביותר עבורם, הוא לוקח בחשבון את הנתונים השונים איתם מגיעים הלקוחות כמו מה גובה ההכנסות שלהם, האם הם אמורים לקבל סכום כסף גדול בהמשך, כמה שנים הם מעוניינים לגור בנכס וכו'. ובנוסף, הוא מעודכן באופן קבוע בריביות השונות. לאחר סיכום על עסקה המתאימה עבור הלקוחות, יועץ המשכנתאות מנסה להשיג אותה דרך הבנקים השונים ולאחר מכן מציג בפני הלקוחות את העסקאות המתאימות ביותר.   תחום ייעוץ המשכנתאות  מאפשר הרבה דינאמיות בתפקיד ולא חייב להיות תלוי מקום בתקופתנו שיש חשיבות רבה לזמן  יועץ המשכנתאות יכול לעבוד בבית, במשרד, בחלל עבודה או בכל מקום שיחפוץ בו.

מטרת קורס ייעוץ משכנתאות –

מטרת הקורס היא להכשיר יועצי משכנתאות שיבינו בברור את הצד המקצועי של התחום-  מסלולי המשכנתאותיועץ המשכנתאות יכול לעבוד בבית, במשרד, בחלל עבודה או בכל מקום שיחפוץ בו. השונים, התאמת משכנתא ללקוח, התנהלות עבודה מול הבנקים ועוד.
וגם את הצד העסקי בתחומים הקשורים לפתיחת עסק חדש, שיווק העסק, השגת הלקוח הפוטנציאלי  ותקשורת נכונה עם הלקוח.

מהי עלות הקורס?

עלות קורס שנותן כלים מקצועיים בתחום עולה בין 5000 ₪ ל10 אלף ₪ ותלוי מאוד בהיקף השעות הנלמדות.

מהו השכר של יועץ משכנתאות ?

  • כשכיר השכר נע בין 7000 ₪ ולבין 15000 ₪ בממוצע בחודש ותלוי בניסיון בתחום הפיננסי, העסקעות שביצע בעבר, ניסיון במשאי ומתן מול מערכת הבנקאית וכו'.
  • כעצמאי ההכנסות מהתחום מאוד משתנות ותלויות בנוסף גם בהיקף ההשקעה בתחום, היכולת בין אישית והמלצות חמות מלקוחות קודמים. בדרך כלל יועץ משכנתאות עצמאי לוקח  בין 6000 ₪ ל10000 ₪  פלוס מע"מ  עבור  יעוץ מלא שכולל היתכנות של העסקה, בדיקת היכולת הכלכלית להחזרת המשכנתא,  מו"מ עם הבנקים וליווי נוסף במשך כמה שנים קדימה.

איך בוחרים קורס ייעוץ משכנתאות?

מומלץ והכי חשוב בעצם זה לבחור קורס שמתאים לכם מבחינה מקצועית. בדקו את התכנים המועברים בקורס, מי מעביר אותם, למשך כמה זמן הקורס נמשך, כמה הוא אמור לעלות לכם ורק אז קבלו החלטה שתואמת את הצרכים שלכם.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס ייעוץ משכנתאות? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם ללא יוצא מן הכלל. תוכלו דרכנו בעצם להבין איזה מסלול מבין כל מסלול ייעוץ משכנתאות מתאימים לכן בהיבט המקצועי וכך לבצע בחירה חכמה ורלוונטית עבור עתיד מקצועי טוב יותר. כעת, כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה ממש בקרוב.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים