קורס הנהלת חשבונות אונליין

תוכן עניינים

קורס הנהלת חשבונות אונליין נועד לתת מענה למי שנמצא בשלב בחיים בו הוא לא יכול לאפשר לעצמו ללמוד תואר בהנהלת חשבונות או לקחת קורס אשר דורש ממנו נוכחות. יש היום סוגים שונים של קורס הנהלת חשבונות אונליין, אך רוב הקורסים נותנים את אותה ההכשרה אותה תקבלו באופן פרונטלי. היתרון הגדול בקורס הנהלת חשבונות הוא שאין צורך בעבודות מעשיות. למעשה, כל מה שאתם צריכים הוא מחשב, גם בשביל הקורס וגם בשביל המקצוע. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על קורס הנהלת חשבונות אונליין.

מה לומדים?

קורס הנהלת חשבונות אונליין מתחלק לשניים, קורס בסיסי ומתקדם. בקורס אנחנו בעצם לומדים ללוות את המגזר העסקי בתחום הפיננסי והניהולי. היום יש ביקוש מאוד גבוה למקצוע הזה, הנהלת חשבונות היא דבר בסיסי שיש בכל ארגון וחברה, גדולה או קטנה. התפקיד שלנו הוא להעניק לכם את המידע הנדרש כדי שתוכלו בעצם להיות הבסיס של העסק, הבקרה של הארגון על כל ההכנסות וההוצאות של העסק. למעשה, עסק ללא הנהלת חשבונות יכול למצוא את עצמו בחובות אדירים. היום קשה מאוד להחזיק בעסק בארץ, לכן המטרה שלכם היא להעניק את כל העבודה הנדרשת כדי שהעסק יימצא דרכים לייעל את עצמו מבחינה פיננסית.

הנהלת חשבונות כוללת רישום עדכני של כל הפעולות אשר מתבצעות בעסק, כל עסקה, כל הוצאה והכנסה חייבתקורס הנהלת חשבונות אונליין אין דרישת נוכחות פרונטלית לעבור דרך הנהלת החשבונות. במהלך הקורס אנחנו ניגע בתורת המסחר והמשק, מושגי יסוד בכלכלה, מושגי יסוד בבנקאות, מושגי יסוד בביטוח, סוגי תאגידים, מס הכנסה, מע"מ, שכר עובדים, שיקים, אשראי וביטוחים ועוד. מקצוע הליבה אשר לומדים במהלך קורס הנהלת חשבונות אונליין הוא חשבונאות פיננסית, זהו הבסיס והשורש של הלימודים שלו. כחלק מההכשרה שלכם, אתם תכירו את כל כללי החשבונאות, איסוף מידע, סיווג, עריכת דוחות כספיים, עסקה משותפת, הפרשי שער, מוסדות ללא כוונת רווח והרשימה עוד ארוכה… לאחר מכן, ניישם באופן מעשי את כל מה שלמדנו, זאת למעשה הבחינה שלכם שלפי הציון בה תקבלו תהיו זכאים לתעודה, או לא.

בקורסים פרונטליים יש דרישת נוכחות שעולה על 85% ברוב מוסדות הלימודים. מכיוון שמדובר על קורס הנהלת חשבונות אונליין אין דרישת נוכחות פרונטלית. אבל אתם כן צריכים להיות נוכחים בשיעורים אשר מתבצעים בזום, להשלים פערים בעזרת שיעורים מוקלטים וכמובן, להיות נוכחים במבחנים ולקבל ציון עובר לפחות. לאחר שסיימתם קורס הנהלת חשבונות 1+2 תוכלו להתקדם לקורס הבא או להתחיל לצבור ניסיון בשוק.

פרטים טכניים

כדי להתקבל לקורס עליכם להיות בעלי 12 שנות לימוד או 11, תלוי במוסד הלימודים. חלק ממוסדות הלימודים גםהיתרון של קורס הנהלת חשבונות אונליין הוא שיש לנו התאמה מלאה לכל סטודנט. ידרשו בגרות מלאה, בגרות במתמטיקה עם 3 יחידות מינימום ועוד. כמו כן, הכניסה לקורס מותנית בראיון אישי ולעיתים גם במבחן. משך זמן הקורס משתנה, הוא יכול לנוע בין 120 שעות ועד 285 שעות השוות ללימודים אקדמיים. התעודה מוכרת מטעם משרד העבודה ולכן, גם חיילים משוחררים יוכלו לבצע את הקורס הזה על חשבון דמי הפיקדון שלהם. משך הזמן של הקורס המורחב הינו כשנתיים, הקורס הקצר יכול להתפרש על כמה חודשים. המחיר אותו תשלמו ינוע בין 4,000 ש"ח עבור קורס קצר ועד 18,000 ש"ח עבור קורס מקיף.

מה היתרון בלימודים אונליין?

היתרון של קורס הנהלת חשבונות אונליין הוא שיש לנו התאמה מלאה לכל סטודנט. תוכלו ללמוד בשעות שנוחותורס הנהלת חשבונות אונליין יכול להיות קורס משולב אשר מתאים להנהלת חשבונות סוג 1 ו-2 ביחד לכם, בשעות שאתם הכי מרוכזים. כמו כן, יש ליווי אישי לכל סטודנט, יש מקום לשאלות, יש מרצים מובחרים אשר יענו לכם על כל שאלה שעולה לכם. מאחוריכם עומד צוות שלם שרוצה לתת לכם את מלוא ההכשרה. מערכת הלמידה אונליין הינה מבין המערכות המתקדמות ולעיתים, המחיר של קורס אונליין יהיה זול יותר מאשר לימודים פרונטליים, תלוי גם כן במוסד הלימודים אותו בחרתם.

כמו כן, קורס הנהלת חשבונות אונליין יכול להיות קורס משולב אשר מתאים להנהלת חשבונות סוג 1 ו-2 ביחד עם סך שעות לימוד של 320 שעות. המחיר בדרך כלל עבור לימודים אלו ינועו בין 6,000 ש"ח ועד 9,000 ש"ח. לאחר מכן, עם התעודה שקיבלתם תוכלו להמשיך לקורס הנהלת חשבונות סוג 3 שהינו עם סך שעות של 220 שעות והמחיר שלו נע בין 5,000 ש"ח ועד 6,500 ש"ח. תוכלו להעשיר את הידע שלכם עם קורסים שונים כמו חשב שכר, ייעוץ מס ועוד עם התעודות אותן קיבלתם.

מה עושים בסוף הלימודים?

עם קבלת התעודה שלכם תוכלו למצוא אפשרויות תעסוקה שונות. תוכלו להשתלב בכל חברה או ארגון, תוכלו לעבוד באופן פרטי או להמשיך ללימודי תואר ראשון בראיית חשבון או מנהל עסקים. השעות שעשיתם נחשבות לכם לשעות אקדמיות, ככה שזה יחסוך לכם לא מעט זמן. אנו ממליצים לבחור בקפידה את מוסד הלימודים דרכו תרצו לקבל את ההכשרה המלאה.

 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים