קורס גרפולוגיה מקיף עם הדרכה מעשית

תוכן עניינים

קורס גרפולגיה מלא ומקצועי מספק הסמכה לעיסוק בתחום, כולל הדרכה מעשית. לאנשים שמעוניינים להשיג מעמד מקצועי כגרפולוגים, להתחיל קריירה בתחום או פשוט לעבוד מהבית ולנתח כתבי יד כהכנסה משלימה, ניתן להשיג את כל המטרות האלה ויותר מהן על ידי לימוד קורס מקיף.

מה נדרש כדי לעסוק בתחום גרפולוגיה?

כל אחד יכול להיות גרפולוג בתנאי שיש לו נכונות ללמוד ועניין אמיתי בסיוע לאנשים. חשוב להבין שגרפולוגיה אינה עוסקת בניתוח כתבי יד בלבד, אלא באנשים. ההתמודדות היא עם רגשות, פגיעות וחולשות; ועם החוזקות של אנשים.

השימוש בכתבי יד כאמצעי כניסה למבנה הפסיכולוגי של אנשים מאפשר ללמוד עליהם מאפיינים רבים, וברור שהשגת מטרה זו כרוכה בתהליך. אז אם אי פעם ניסיתם ללמוד ניתוח כתבי יד, אתם יודעים כמה למידת קורס גרפולוגיה יכולה להיות מורכבת.

סימני כתבי יד

קורס גרפולוגיה מבוסס על ספרות מקצועית והדרכה לאיסוף סימנם מכתבי יד, בתהליך פשוט למדי. אתם יכוליםקורס גרפולוגיה -השימוש בכתבי יד כאמצעי כניסה למבנה הפסיכולוגי של אנשים מאפשר ללמוד עליהם מאפיינים רבים לאסוף סימן אחר סימן עד לקבלת תמונה מלאה על האדם.

הקורס מלמד איך להפריד בין סימנים חסרי תועלת שאי אפשר להרכיב מהם מאפייני אישיות, לבין הסימנים החשובים שמתארים את האישיות.

שימוש בנתונים שמתקבלים מניתוח כתב יד

לאחר איסוף כל המידע שניתן לקבל ממדגם כתב יד, קורס גרפולוגיה מלמד את השימוש בנתונים. אין ספק שהרבה אנליסטים מתחילים מתלבטים איך להפריד את הנתונים המהותיים מהנתונים הפחות חשובים, פעם אחר פעם, ודווקא בשלב זה הם מוותרים.

קורס גרפולוגיה שמבוסס על ספרות מקצועית מוסמכת והתלמידים לומדים איך לא לוותר על ביצוע התהליך המורכב, ולהשתמש בנתונים המתקבלים מקריאת כתב היד באופן מקצועי. הקורס מלמד איך להרכיב דוחות אישיות מעולים, ולבנות מוניטין של גרפולוג מומחה!

מאפייני קורס גרפולוגיה

תלמידי קורס גרפולוגיה לומדים לנתח ביעילות ובמהירות את כל הסימנים והסמלים שמופיעים בכתבי יד לדפוס שיוצרתלמידי קורס גרפולוגיה לומדים לנתח ביעילות ובמהירות את כל הסימנים והסמלים שמופיעים בכתבי יד לדפוס שיוצר תמונת אישיות משמעותית של הכותב תמונת אישיות משמעותית של הכותב. הקורס מלמד גם את המתכנות שמסייעת להם לחזור על התהליך בכל פעם שהם בוחנים את כתב היד של מישהו.

אלו הם המאפיינים המדויקים שניתן לקבל עם למידת קורס גרפולוגיה מקיף. כך שבמקום לפענח דפים של סימנים ורמזים שאינם קשורים, יהיה לכם את הסט המדהים הזה של הנחיות לביצוע שלב אחר שלב.

שיטה מקצועית

תהיה לכם שיטה אמינה שתסייע לכם לארגן את הנתונים המתקבלים מקריאת כתף היד לדוחות אישיות משמעותיים ומדויקים, ויתרה מכך, תהיה לכם מערכת כלים מקצועיים שתוכלו להשתמש בה שוב ושוב.

מהלך השיעורים

קורס גרפולוגיה מורכב מ-14 מפגשים עם מטלות לתרגול כל החומר הנלמד ומותאם לרמת מתחילים ועד מתקדמים. בחלק הראשון של הקורס תלמדו איך לאסוף את המידע מדגימת כתב יד. לאחר מכן תלמדו בדיוק איך להשתמש בנתונים על מנת לבנות דוח אישיות מדויק ומציאותי להפליא.

מפגשי הקורס מספקים את כל הידע, וכל מפגש מחולק בקפידה לשיעורים קצרים, כך שהחומר נלמד בקלות ולעולם לא תרגישו מוצפים במידע. עלות קורס גרפולוגיה היא 1,600 ₪, והמחירים עשויים להשתנות בין מרכזי הלמידה, והמוניטין של המרצים. בנוסף, העלות קשורה גם לכמה הקורס עמוק, מקיף ומקצועי.

איך בוחרים קורס גרפולוגיה?

יש כמה קריטריונים ומאפיינים חשובים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים קורס גרפולוגיה. הקריטריון הראשון הואיש כמה קריטריונים ומאפיינים חשובים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים קורס גרפולוגיה המיקום של הקורס. במידה ואתם משלבים ביחד עם הקורס עבודה או לימודים אחרים, או שלחילופין יש לכם כל מיני התחייבויות, שווה לבדוק בדיוק איפה הקורס ממוקם ומה הגישה אליו מבחינת נוחות. בדקו את השעות, את הימים ובחרו קורס שנוח לכם להגיע אליו מהבחינה הזו, קחו בחשבון חניה, פקקים נגישות עם תחבורה ציבורית וכדומה. בנוסף, חשוב לבדוק אילו תכנים מועברים במהלך הקורס ולהבין האם הקורס באמת מספק לכם ערך מוסף. כדאי לבדוק מי מעביר את התכנים, אילו דרישות יהיו במהלך הקורס כמו למשל משימות כאלה ואחרות, מבחנים, עבודות, תקופה של התנסות וכדומה. אם ניתן, שווה לבדוק עם אנשים שכבר עשו קורס דומה ולבחון המלצות או ביקורות לכאן או לכאן.

אילו אפשרויות תעסוקה ייפתחו בפניי לאחר סיום קורס גרפולוגיה?

אנשים העוסקים בתחום הגרפולוגיה מנתחים כתב יד. מדובר בתורה פסאודו מדעית שבעצם יודעת לקשר את הכתב של אדם מסוים לאישיות שלו, לנתח את האופי, את ההתנהגות והתכונות שיש לו. בדרך כלל אנשים הולכים לגרפולוג כאשר הם רוצים לבחון האם הם מתאימים לעבודה או תחום מסוים בהיבט התעסוקתי. לאחר הקורס תוכלו לעבוד או באופן עצמאי או לייעץ לאנשים בחברות או לחילופין לקיים סדנאות גרפולוגיה מגניבות ויצירתיות. יש גם מכונים העוסקים בתחום וגם בבתי משפט לא פעם נעזרים בגרפולוגים לכל מיני מטרות

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס גרפולוגיה? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל מידע הרלוונטי לכם ומענה על כל השאלות, כך שתוכלו בעצם לבחור את המסלול שהכי מתאים לכם. בין אם אתם הולכים ללמוד גרפולוגיה למטרות העשרה ובין אם המטרה שלכם היא ממש לסלול לעצמכם דרך בתחום או להעשיר את ארגז הכלים שלכם, שווה להשאיר את הפרטים אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים