מכללת ארז שלומי

תוכן עניינים

אחת ההתלבטויות הכי גדולות של סטודנטים בכל הגילאים, לא משנה אם מדובר בחבר‘ה אחרי צבא שמחפשים מסלול להשתלב בו בלימודים,
בין אם מדובר באנשים קצת יותר מבוגרים וביןבמכללת ארז שלומי מועברים עוד שפע של קורסים מצוינים כמו שרטוט טכני, שרטוט טכני בשילוב ביקורת וכלי מדידה אם בכאלה שרוצים לעשות הסבת מקצוע או לקבל כלים נוספים קשורה למוסד או לגוף האקדמאי בו הם יבחרו. למעשה, לבחירה זו משמעות וחשיבות רבה, אשר באים לידי ביטוי בשלל היבטים.

קודם כל, כולנו רוצים ללמוד במקום שנחשב טוב. מה זה אומר טוב? זה אומר מקום איכותי, מקום שבו התכנים והידע מועברים בצורה ברורה ונעימה, מקום שבו שמים דגש על ציוד מתאים ללימוד, על צוות מקצועי כמו מרצים איכותיים, מקום שיהיה לנו נעים להגיע אליו כמה פעמים בשבוע למשך לא מעט שעות. אם גם אתם מחפשים מקום כזה, שווה לכם לשמוע על מכללת ארז שלומי. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שכדאי ורצוי לדעת על מכללת ארז שלומי.

קצת על מכללת ארז שלומי

מכללת ארז שלומי מכשירה סטודנטים בכל מה שקשור לתחום התעשייה. אנו נמצאים תחת סוג של מהפכה תעשייתית בהיבט ההתפתחותי החיובי של המילה. קיים מחסור אדיר בעובדיםמכללת ארז שלומי מכשירה סטודנטים בכל מה שקשור לתחום התעשייה. בתחום והפריון נמוך ולכן זו סיבה טובה לשנות את פני הדברים. יש כל כך הרבה טכנולוגיות פורצות דרך שפשוט חייבות אנשים איכותיים. נוצרה הקבלה בין תהליכי ייצור מתקדמים לבין הצורך בעובדים במפעלים. מכללת ארז שלומי היא מכללה מקצועית. מכללה המכשירה סטודנטים לעבוד בתעשייה מוכשרת מתקדמת שהיא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. מטרת העל של המכללה היא לעזור לסטודנטים לרכוש השכלה כדי שהם יוכלו להתפתח ולהשתלב בשוק העבודה בתחומים שונים בתעשייה.

באילו קורסים ניתן להשתלב במכללת ארז שלומי

המכללה מציעה לסטודנטים שלה כמה קורסים עיקריים:

  • בקרה והבטחת איכות – קורס מצוין המאפשר לסטודנטים להשתלב לאחר הקורס בתור עובדי מערך איכות. התפקיד של עובדים אלה הוא להקים ולהטמיע בארגון מגוון של תהליכים, לתחזק ולשפר אותם כל הזמן. הם אחראיים לעמוד בדרישות ובצרכים של הלקוח ולהתאים את השירות עבורו. ככל שהזמן עובר, הטכנולוגיה מתקדמת ואז בעצם יש עלייה גם בציפיות וגם בדרישות. למעשה, הקורס עוסק ביישומי הבקרה ברמה של המוצר, של השירות, וגם של התהליך עצמו. בקורס לומדים תכנים כמו למשל מערכות מידע באיכות, שיטות ניהול איכות, ביקורות ובחינות, תורת המדידות, ניתוח עלויות איכות ועוד. הקורס מתאים לכל מי שעוסק בתחום או רוצה לעסוק בו והוא נמשך 25 מפגשים הנפרסים על פני 100 שעות.
  • הנדסת איכות, קורס ICQE – מדובר באחד התחומים הכי חשובים בעידן המודרני ויש דרישה מאוד גדולה לסטודנטים שמסיימים את הקורס הזה. במהלך הקורס נחשפים לתכנים כמו תורת האמינות, תיכון ניסויים, כושר תהליך, דגימת קבלה, סטטיסטיקה והסתברות, הבטחת איכות ועוד.
  • כלכלה מעגלית – הקורס עוסק באיך ליישם את תחום הכלכלה המעגלית לתעשייה בישראל. הקורס מעניק ידע וכלים המסייעים בחיסכון וכתוצאה מכך בעלייה ברווחים בכל מה שקשור לחומרי הגלם של העסק תוך הגנה על המאזן האקולוגי הסביבתי. הקורס עוסק בין השאר בפסולת מוצקה, חיי מוצר, עיצוב מוצר, שפכים, זיהום אויר, חקלאות, פרקטיקה ויישום של כלכלה מעגלית ועוד. מדובר באחד הקורסים הפרקטיים והמרתקים ביותר.

במכללת ארז שלומי מועברים עוד שפע של קורסים מצוינים כמו שרטוט טכני, שרטוט טכני בשילוב ביקורת וכלי מדידה, ניהול ייצור מצוינות תפעולית וחדשנות, תכנון פיקוח על הייצור, השתלמותבמכללת ארז שלומי מועברים עוד שפע של קורסים מצוינים כמו שרטוט טכני, שרטוט טכני בשילוב ביקורת וכלי מדידה, ניהול ייצור מצוינות תפעולית וחדשנות, תכנון פיקוח על הייצור בגז טבעי לממונה בטיחות, הנדסת איכות רפואית, קורס ERF ועוד.

איך אבחר את הקורס שהכי מתאים לי במכללת ארז שלומי?

ובכן, בראש ובראשונה עליכם להבין מה המטרות שלכם מהקורס. האם אתם רוצים לשפר את הידע הקיים שיש לכם ולשדרג את עצמכם מבחינה מקצועית? האם המטרה שלכם היא לעשות הסבה מקצועית לתחום קצת אחר? האן מדובר בקורס שהוא נטו העשרה בשביל עצמכם? לאחר שהגדרתם מטרות עליכם להבין אילו קורסים ב- מכללת ארז שלומי מתאימים לכם מבחינה קהל היעד. יש קורסים שמתאימים למנכ“לים וסמנכ“לים, יש קורסים שמתאימים למנהלי תפעול או אחזקה, ולכן חשוב להיות בטוחים שהקורס אכן מתאים לכם מבחינה מקצועית. לאחר מכן, כדאי לבחור כמה קורסים, להשוות ביניהם, אולי אפילו לדבר עם אנשים שעשו את הקורס ולנסות להבין איך הקורס תרם להם. חשוב לבדוק גם שהלימודים מתאימים לכם בהיבט של הימים והשעות שבהם הקורס מועבר, לברר עלויות, מרצים וכדומה.

רוצים לקבל מידע נוסף על מכללת ארז שלומי? דרך האתר לימודים אינדקס, תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם, כולל מענה על שאלות וכך למעשה לקבל את ההחלטה שהכי נכונה עבורכם בהתאם לקורס המתאים לכם. אנו עושים את מירב המאמצים, בכדי לספק לסטודנטים שלנו את הידע הנכון והמתאים ביותר עבורם. כעת, כל מה שעליכם לעשות, הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים