למה כדאי ללמוד רפואת שיניים?

תוכן עניינים

רפואת שיניים מציעה תואר מעניין ומרתק שמוביל למסלול קריירה מספק ורווחי. אבל בכך לא די! ערבבו יחדיו אמנות, מדע, חמלה ושירותי בריאות ומה תקבלו? רפואת שיניים! מדובר באחד מתחומי ענף הרפואה שיכול להיות בדיוק הבחירה הנכונה עבור הקריירה שלכם. ואם אתם מחפשים סיבות נוספות בגינן כדאי ללמוד רפואת שיניים, המשיכו לקרוא!

בריאות הפה היא בעיה רפואית שלפעמים נוטים להתעלם ממנה, אבל היא הכרחית ביותר. אנשים שלומדים רפואת שיניים או עוברים קורס שיננית כדי לטפל בשיניים של ילדים ומבוגרים, נשים וגברים, בוחרים בסוג של קריירה המאפשרת להם לשמור על איזון בריא בין העבודה לחיים, להביא לביטוי את היצירתיות שלהם וליהנות מקריירה ארוכה ומשמעותית.

סיבות בגינן כדאי ללמוד רפואת שיניים

  1. לימודי רפואה ואסתטיקת שיניים יאפשרו לכם להתפרנס היטב לא משנה היכן תחליטו לחיות. בכול מקום שבו תהיו, תמיד יהיו אנשים הזקוקים לרופא שיניים בעל רישיון – בין אם מדובר ברופא שיניים כללי, בוגר 6 שנות לימוד ברפואת שיניים, או ברופא שיניים שהמשיך לדוגמה, בלימודי התמחות באורתודנטיה, ומציע למטופלים שיטות מותאמות אישית ליישור השיניים שלהם, כולל יישור שיניים אינויזליין, השיטה המודרנית ליישור שיניים שקוף.
  2. רפואת שיניים מציעה סוג של עבודה מדויקת שמושכת אליה לא מעט סטודנטים. זה תחום מכני, מדויק שחוזר על עצמו. לרוב, אין ספקות לגבי הפרוגנוזה של המטופלים ורופא השיניים מצויד בכלים המדויקים ביותר כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  3. כמו בענפי הרפואה השונים, כך גם ברפואת שיניים, העבודה שלכם משפיעה ישירות על התחושה הפיזית של המטופל. רופאי שיניים משנים את החיים לטובה, ומלמדים אנשים כיצד לשמור על בריאות פה טובה יותר.
  4. רפואת שיניים מציעה לכם קריירה משגשגת, ומאפשרת לכם לעבור ישר מביה״ס לרפואת שיניים לעבודה במרפאת שיניים קיימת כשכירים או להקים מרפאת שיניים, לפתח לעצמכם פרקטיקה משלכם ולהרוויח שכר גבוה. בין אם תעבדו כשכירים או עצמאיים, קריירה זו מעניקה עצמאות כלכלית.
  5. עיסוק ברפואת שיניים מאפשר לכם לאזן בין העבודה לחיים. תוכלו להעסיק במרפאת השיניים צוות מסור שיעבוד יחד אתכם כדי להציע לקהילה שירותי רפואת שיניים מצוינים.

    מצוינות תאפשר לכם למשוך מטופלים רבים יותר ולשכור את הצוות הנכון שיוכל לתת את השירות הרפואי והאישי הטוב ביותר. כל אלה דורשים אמנם השקעה ומסירות, אבל ברגע שהמרפאה תתחיל לפעול ותיכנס למסלול, תוכלו למצוא את האיזון הנכון בין עבודה לחיים, שאתם מחפשים.

למה כדאי ללמוד רפואת שיניים

 האם אתם יכולים לחשוב על דרך חיים טובה יותר מרפואת שיניים, שתאפשר לכם לבלות את הימים עם קבוצה גדולה של אנשים מעניינים? במהלך עבודתכם במרפאת השיניים תזכו לפגוש חיים שלמים של אנשים, לטפל בהם, וליצור מערכות יחסים ארוכות טווח שיכולות להימשך עשרות בשנים.

האם ללמוד בארץ או בחו״ל?

אם אתם מתלבטים בלימודי רפואת שיניים בארץ לעומת בחו״ל, חשוב להבין שבישראל רק שתי אוניברסיטאות מציעות לימודי רפואת שיניים, ואילו בחו״ל, כמו למשל באירופה ובארה״ב, אוניברסיטאות רבות מתחרות ביניהן על הסטודנטים שיתקבלו לתוכנית הלימודים הבינלאומית שלהן. המשמעות היא שהמוסדות בחו״ל מציבים תנאי קבלה קלים יותר בהשוואה לאלה שבארץ, ובכך מגדילים את הסיכוי שלכם להתקבל ללימודים.

לבסוף, ברוב תוכניות , כל שנדרש מהסטודנטים, זה לעמוד במחויבויות הנדרשות, כולל הגשת עבודות והצלחה במבחנים כדי לקבל את התואר האקדמי. אבל כשאתם בוחרים בלימודי רפואת שיניים, אתם עוברים מסלול לימודים שנמשך 6 שנים שבסופו תואר הדוקטור הנכסף D.M.D ברפואת שיניים.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים