לימודי קוסמטיקה בצפון

תוכן עניינים

לימודי קוסמטיקה בצפון הינם לימודים מאוד פופולריים, אבל מה זה אומר בכלל? הרבה אנשים חושבים שאין באמת צורך ללמוד קוסמטיקה, כל מה שצריך זה קליניקה ואת הציוד הרפואי. עם זאת, יש הרבה מעבר לכך כאשר מדובר על לימודי קוסמטיקה בצפון. לימודי קוסמטיקה בצפון מכשירים בעלי מקצוע עתידיים בכל הנוגע לאופן השימוש, הציוד הנדרש ואיך לדעת להתאים את סוג הטיפול לסוג העור. כאשר אתם פונים לבעל מקצוע לצורך טיפול חשוב לוודא באמת האם לאותו בעל מקצוע יש הכשרה. העור שלנו הוא דבר מאוד רגיש, אם לא נתאים את העור שלנו לחומרים בהם אנו נשתמש זה עלול לפגוע בנו לטווח הארוך.

אי אפשר ללא לימודים?

התשובה היא כן, אבל העבודה שלכן תהיה מאוד מוגבלת. היום כל אחת שרוצה בעצם יכולה להציע את שירותיה בכלאילו מיומנויות ניתן לרכוש בלימודי קוסמטיקה בצפון הנוגע לבניית ציפורניים, שעווה ודברים מאוד מינוריים בתחום הקוסמטיקה. עם זאת, כאשר אתן רוצות להרחיב את העבודה שלכן ולגעת גם במכשור מתקדם, קרמים שונים, טיפולים טבעיים ופתיחת קליניקה, אתם צריכות ללמוד את המקצוע. לימודי קוסמטיקה בצפון מאפשרים לכן לגלות עולם שלם שאתן לא מכירות. החלק יכול להתבצע גם באופן מקוון חלקי וגם פרונטלי. בלימודים אלו התלמידים לומדים איך לערוך טיפולי לייזר, טיפול אנטי אייג'ינג, בניית ציפורניים, אינפרא וכן הלאה. חשוב להדגיש, כחלק מהקורס אנחנו נלמד לעבוד עם חומרים מתקדמים המחייבים אישור של בעל מקצוע כאשר עובדים איתם. ניגע בטיפולים פופולריים נגד אקנה או פיגמנטציה אשר מחייבת טיפול רפואי מקצועי.

מהי קוסמטיקה רפואית?

חשוב להדגיש, קוסמטיקה רפואית אינה כמו קוסמטיקה רגילה. קוסמטיקה רפואית היא שילוב מסורתי של הקוסמטיקה מן העבר. השילוב נועד כדי לאפשר לנו להשתמש בתכשירים חדשים בשילוב עם שיטות טיפול וותיקות.מהי קוסמטיקה רפואית ומה לומדים בלימודי קוסמטיקה בצפון קוסמטיקה רפואית מחייבת אותנו לעבור תהליך מסובך וארוך אשר דרכו נכיר את כל החומרים הרלוונטית לשיטת הטיפול. באמצעות התכשירים המתקדמים אנו נדע להפוך את הטיפול לאפקטיבי.

כמו כן, יש לנו את מכשיר הלייזר אשר חובה לדעת להשתמש בו באופן מקצועי כדי לא לפגוע בלקוח. מכשיר הלייזר לא מתאים לכל סוג עור ושערה, יש דרגות שונות ואזורים רגישים יותר בגוף. רק באמצעות לימודי קוסמטיקה בצפון תוכלו לקבל את כל הכלים המתאימים. חשוב להדגיש, גם מכשור מקצועי עולה לא מעט כסף, לכן הלימודים מכשירים אתכם ומעניקים לכם ניסיון בעבודה עם המכשירים האלו במקום שתנסו אותם ישירות על הלקוח.

אילו עבודות יתאימו לכן?

כאשר אתן יוצאות החוצה יש הרבה מקומות בהם תוכלו לעבוד. יש לכן מכונות יופי, מקצועות פארם, מכונים שונים, מרכזים רפואיים וכן הלאה. כמו כן, ניתן לפתוח קליניקה ולצבור קהל לקוחות ששם באמת טמון הכסף הגדול. ההצעההאם ניתן למצוא עבודה בסיום לימודי קוסמטיקה בצפון שלנו היא ללכת במסלול הבטוח. בתור התחלה, אל תפנו אל הקהל הפרטי אלא תצברו ניסיון ותעבדו לצד אנשים עם וותק במקצוע. רק לאחר מכן, ניתן יהיה לפתוח קליניקה אישית. יש להדגיש, ההשקעה עבור קליניקה היא מאוד גבוהה. יש מכשירי לייזר שיכולים להגיע למאות אלפי שקלים, שלא נדבר על כל הקרמים והמוצרים האיכותיים שיש. ברגע שיש לכם קהל לקוחות אתם חייבים לצבור קהל מוניטין טוב לעסק.

השכר אותו תקבלו בתור שכירים יכול לנוע בין 6,000 ש"ח בתחילת הדרך ולהגיע לכ-10,000 ש"ח כאשר יש לכן ניסיון וותק. כאשר מדובר על השוק הפרטי השכר הוא הרבה יותר גבוה, אבל גם לשם לוקח זמן להגיע. קשה מאוד לשמור על לקוחות מרוכזים אם אין לכן ניסיון. השכר אותו תוכלו לקבל בשוק הפרטי יכול להגיע ללמעלה מ-15,000 ש"ח כאשר יש לכן מוניטין טוב וקהל לקוחות קבוע. המחיר נקבע לפי מפגש או סדרת מפגשים.

לפני הכל – מוסד לימודים

לפני שאתן חושבות בכלל על המשכורת, כדאי שתתחילו לחשוב איך אתן בוחרות מוסד לימודים דרכו תקבלו את ההכשרה הטובה ביותר. שכר הלימודים משתנה בין המסלולים השונים. יש קורסים יותר מקיפים ויש קורסים יותר ממוקדים. המחיר עבור המסלולים השונים מתחיל ב-7,000 ש"ח ויכול להגיע גם ל-13,000 ש"ח. המחיר היוקרתי יכלול שימוש בכל האביזרים בהם תשתמשו בחוץ. מדובר על מכשור מקצועי שאתן חייבות לצבור ניסיון בו. יש מוסדות לימודים שונים, אשר לכל מוסד לימודים יש את היתרונות והחסרונות שלו. עליכן לוודא מה אותו מוסד לימודים מעניק לכם, כמה מהשיעורים הם פרונטליים, כמה הם מעשיים, הם יש שירותים מקוונים. כמו כן, לא כל אחת יכולה לעצור את החיים שלה וללמוד באופן מלא. לכן, בחירת מוסד הלימודים חייבת להיות תואמת לאורח החיים שלכן. חשוב לבדוק מהו המוניטין שיש למוסד הלימודים בו בחרתן, האם יש לכן אפשרות לבחור במסלול מותאם. על כמה שעות בשבוע מדובר ועם איזה מכשור עובד מוסד הלימודים.

 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים