לימודי פיננסים שכדאי לשקול בשביל קריירה מוצלחת

תוכן עניינים

התחום הפיננסי מזמן מגוון רחב של אפשרויות קריירה נהדרות. אם אתם רוצים קריירה מוצלחת, עם אפשרות להתפתח, לייעץ לאחרים, לסייע למשקי בית או ללקוחות עסקיים, קבלו את האפשרויות ללימודים מתאימים. 

ללמוד ייעוץ בכלכלת המשפחה 

מסיבה לא ברורה, משרד החינוך מעולם לא הגדיר את הנושא של כלכלת הבית או ניהול תקציב כנושאי חובה לבגרות. העובדה שהמוני ישראלים נמצאים במינוס כרוני, שלוקחים הלוואות כאילו אין מחר והרבה מגיעים לפשיטת רגל, זו עובדה עצובה מאוד. אבל אתם יכולים לעשות קריירה מוצלחת מסיוע לאנשים לצאת מהמצב הזה. לאחר שתסיימו קורס כלכלת המשפחה, יהיו לכם את כל הכלים לעזור לאנשים לצאת מהבוץ. תוכלו לסייע לאנשים למשפחות לפתוח דף חדש, ללמוד איך בונים תקציב, אין מחשבים נכון את ההוצאות, מה עושים כדי לחסוך ואפילו כדי לבנות תוכניות השקעה מניבות. 

לימודי ביטוח, פנסיה וגמל 

בישראל נחקק לפני שנים מספר חוק פנסיה חובה. למרות זאת, רק מעטים האנשים שבאמת מבינים לעומק מהם סוגי החסכונות הפנסיונים. רק מעטים מבינים לעומק איך לשפר את החסכונות לפנסיה, מה ההבדל בין קרן פנסיה לקופת גמל, אילו מסלולי פנסיה קיימים ואיך כל זה נוגע לעתיד של כולנו. קריירה מוצלחת בתחום הפיננסי מחכה למי שיעבור הכשרה מקיפה בנושא הביטוח, פנסיה וגמל. אפשר לאחר מכן להקים סוכנות, להשתלב בסוכנות קיימת, לעבוד בחברה ביטוח או לשמש כיועץ פרטי. 

ללמוד ייעוץ משכנתאות 

אתם יודעים הכל על משכנתא? זה עוד נושא פיננסי שבו פערי הידע עצומים. ובמדינה שבה כולם נושאים עיניים ומקווים לקנות בית או לבצע השקעת נדל"ן, כולם חייבים משכנתא בשלב כזה או אחר. לימודי יעוץ משכנתאות מאפשרים להשתלב בתחום המתפתח והמתגמל של ייעוץ משכנתא פרטי. בממוצע, תחסכו לכל לקוח שלכם עשרות אלפי שקלים. שכר הטרחה במקצוע בהחלט מתגמל והלימודים לא מחייבים תואר אקדמי. 

ללמוד הנהלת חשבונות או יעוץ מס 

ניהול חשבונות זה מקצוע מוכר ומבוקש, משום שאין ספור עסקים וחברות זקוקים לעובדים בעלי ידע בתחום הזה. מנהלי חשבונות יכולים להשתלב בחברות גדולות, במשרדי יעוץ מס וראיית חשבון. אפשר להתקדם בתחום הזה בצורה יפה גם כעצמאים. יעוץ מס לא מחייב לימודים אקדמאים אולם מדובר בלימודים מעמיקים ביותר, יוקרתיים ומתגמלים. יועצי מס יכולים לעבוד מול לקוחות פרטיים או מול עסקים קטנים, לבצע תכנוני מס, לטפל בהחזרי מס, ולכסות עוד שורה של נושאים חשובים. 

ללמוד חשבות שכר 

חשבי שכר מועסקים לרוב בחברות גדולות או במשרדי חשבונות וראיית חשבון. אם מעניין אתכם לדעת הכל על חוקי העבודה ועל חוקי המס הנוגעים לעובדים שכירים בישראל, זה המקצוע בשבילכם. 

ללמוד ראיית חשבון 

ראיית חשבון היא אחד המקצועות היוקרתיים ביותר בתחום הפיננסי. בוגרי לימודים גבוהים משתלבים בתפקידים בכירים כשכירים, מקימים משרד רו"ח או מכהנים כמנהלים בכירים בתחום הכספי או כדירקטורים. 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים