לימודי איפור קבוע

תוכן עניינים

קצב החיים של העולם המודרני, אורח החיים העמוס מאוד ולוחות הזמנים הצפופים של נשים בכללן ואימהות ונשים עובדות בפרט גרם לנשים רבות לחפש פתרון מהיר ויעל אשר יגרום לעורן להראות אסתטי, זוהר וקורן במשך כל שעות היממה. האיפור הקבוע מהוו פתרון נפלא לנשים אשר מעוניינות להראות מתוקתקות כל הזמן במינימום מאמץ. נשים בכל מקום בעולם דואגות לטפח את עור פניהן על ידי איפור ומוצרי קוסמטיקה מרובים. יש לזכור כי מראה העור ועמידות האיפור תלויים לא רק בעורה של האישה אלא גם במגוון גורמים חיצוניים כמו אקלים חם, זיהומי אויר ועוד אשר משפיעים על התוצאה הסופית של איפור הפנים.

קצת רקע על לימודי איפור קבוע

בשנים האחרונות הולך וגובר הביקוש לנשות מקצוע מיומנות אשר מתמחות בתחום האיפור הקבוע ועל כן מוסדותלימודי איפור קבוע יוכלו להכשיר את מעוניינות לעסוק בתחום זה ברוב הכלים והמיומנויות על מנת להשתלב בתחום במהירות. לימוד רבים החלו להציע קורסי לימוד איפור קבוע. לימודי איפור קבוע יוכלו להכשיר את מעוניינות לעסוק בתחום זה ברוב הכלים והמיומנויות על מנת להשתלב בתחום במהירות. הלימודים מקנים בסיס תיאורטי יחד עם הכשרה מקצועית. בעלות מקצוע רבות בתחום האיפור ( מאפרות, מורטות גבות, קוסמטיקאיות ועוד) החלו אט אט להרחיב את עולם הידע שלהן ולהתמקצע אף בעולם האיפור הקובע וכך גם יכלו להגדיל את מעגל לקוחותיהן. במהלך הלימודים לומדים על עור הפנים, על צבעים שמתאימים לכל גוון ולכל סוג, איך מבצעים את התהליך בצורה אסתטית ובטוחה ועוד.

לימודי איפור קבוע למי זה מתאים?

הלימודים מתאימים למי שיש וגם למי שאין רקע בתחום. כלומר, עם עולם הביוטי מרתק אותך, יכול מאוד להיות שזה בדיוק הקורס שמתאים לכם. יחד עם זאת, במידה ויש לך כבר רקע בתחום, את קוסמטיקאית או שעשית קורס מיקרובלידינג, עיצוב גבות, הסרת שיער בלייזר או כל הכשרה אחרת בתחום הזה, תוכלי להעשיר את הידע שלך באמצעות לימודי איפור קבוע. מדובר בלימודים מרתקים, מעניינים וכיפיים שיאפשרו לך להגדיל את מעגל הלקוחות שלך די בקלות משום שהדרישה לאיפור קבוע הולכת וגדלה עם הזמן.

מידע כללי לגבי לימודי איפור קבוע

ביצוע האיפור הקבוע נעשה על ידי מכשור חשמלי ושימוש בטכנולוגיה של מיקרו פיגמנטים אשר מוחדרים לעור .ביצוע האיפור הקבוע נעשה על ידי מכשור חשמלי ושימוש בטכנולוגיה של מיקרו פיגמנטים אשר מוחדרים לעור הפיגמנטים חודשים את שכבת העור הראשונה בלבד בניגוד לקעקוע, נאמר, שחודר עמוק יותר. האיפור הקבוע האיכותי הוא עמיד מאוד ויכול להשאר על העור בין שנתיים לחמש שנים.

במקרים רבים האיפור הקבוע נעשה על ידי נשים מבוגרות יותר אשר מעוניינות להעניק לעורן חיות וצבע ואף להדגיש את תווי פניהן ובמקביל גם על ידי נשים צעירות אשר מעוניינות לבצע איפור גבות קבוע בשיטת השיערה על מנת לשוות לגבותיהן מראה מלא יותר אך גם טבעי.

למי מתאים ללמוד לימודי איפור קבוע?

לימוד איפור קבוע מתאים בראש ובראשונה לאנשי מקצוע מתחום עולם האיפור והאסטטיקה ( קוסמטיקאיות, מאפרים), אשר מעוניינים להרחיב את ידיעותיהם ולגוון את הטיפולים אשר הם מציעים ללקוחותיהם. כמו כן, לימודי איפור קבוע מתאימים גם לקהל הרחב אשר אינו עוסק בתחום היופי אך מעוניין ללמוד ולהתחיל לעסוק בתחום זה.

מהם תנאי הקבלה ללימודי איפור קבוע?

תנאי הקבלה ללימודי איפור קבוע משתנים בהתאם לדרישות המוסד בו מועבר הקורס. ישנן מכללות אשר דורשות מהמועמדים ללימודים הוכחה לניסיון או תעודת לימוד הקשורה לעולם היופי, מכללות אחרות מציעות קורסים בסיסיים למתחילות ולכן אינן דורשות  כלל תנאים לקבלה. ישנן מכללות אשר מגבילות את לימודי האיפור הקבוע לגילאי 18 ומעלה ועשר שנות לימוד.

מהו אורך הקורס?

ברוב רובן של המכללות המציעות לימודי איפור קבוע הקורס אורך בין חודשיים לארבע חודשים וכוללים בין 10 ל-20ברוב רובן של המכללות המציעות לימודי איפור קבוע הקורס אורך בין חודשיים לארבע חודשים מפגשים. ההבדלים באורך הקורס תלויים בהיקפו כמובן וברמת הקורס כולה. קורס אשר מיועד לחסרות ניסיון בתחום היופי יהיה ארוך יותר, באופן טבעי, מאשר לקורס המיועד לבעלות ניסיון בתחום.

לימודי איפור קבוע מתקיימים בדרך כלל בשעות הבוקר או הערב כך שניתן בהחלט לשלבם יחד עם עבודה קיימת של המועמד ללימודים.

מה נלמד במהלך לימודי איפור קבוע?

הסטודנטים יחשפו לעולם היופי והטיפוח בכללותו ובנושא האיפור הקבוע במיוחד ובמגוון של נושאים כמו: הכרת המכשור המכני, טכניקות של הדגשה והצללה, עיצוב גבות, מילוי ריסים ועוד.

מהי העלות של לימודי איפור קבוע?

המחיר תלוי כמובן באורך הקורס ובתוכנו אך ניתן לומר כי עלות לימודי איפור קבוע נעים בין 2500 ש"ח ל- 5000 ש"ח.

רוצות לקבל מידע נוסף על קורס איפור קבוע? דרך האתר Limudim index נשמח לתת לכם את כל המידע הרלוונטי לכם ולענות על שאלות מקצועיות הקשורות לקורס. תוכלו להבין איפה יש קורסמים ברחבי הארץ בהם מעבירים לימודי איפור קבוע, כמה זמן כל קורס נמשך, מה ההכשרה כוללת, כמה הקורס עולה ועם איזו תעודה יוצאים בסיום הקורס. כעת כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים