כל מה שחייבים לדעת על קורס בניית אתרים אונליין – המקצוע שביקושו רק הולך וגדל

תוכן עניינים

בשנים האחרונות תחום בניית אתרים באינטרנט תופס תאוצה וזה נראה שרק ילך ויגבר, עסקים, ארגונים ציבוריים וחברות מבינות שללא אתר אינטרנט הן נחשבות ללא קיימות. בימינו כאשר אדם מעוניין בשרות כלשהו הדבר הראשון שהוא יעשה זה יחפש אותו באינטרנט.  האינטרנט חודר לכל תחומי החיים והעסקים השונים רואים בראש סדר העדיפויות שלהם שאיפה לזכות בכמה שיותר חשיפה דרך אתר מוצלח, נגיש שמציג בצורה ברורה את המידע שלהם ומאפשר לעיתים קרובות גם לרכישה און ליין.

בנוסף, בעבר בניית אתרים היה תחום עיסוק מאוד מורכב, הוא היה דורש ניסיון בכתיבת שפת HTML וכתיבות קודעבר בניית אתרים היה תחום עיסוק מאוד מורכב, הוא היה דורש ניסיון בכתיבת שפת HTML וכתיבות קוד בשפות תכנות כמו PHP, SQL בשפות תכנות כמו PHP, SQL  ועוד.  כיום, עיסוק בתחום בניית אתרים הוא שונה לגמרי והרבה יותר פשוט, בשנים האחרונות פותחו מערכות טכנולוגיות שמאפשרות עריכת תוכן ותבניות מוכנות מראש והיכולת להקים אתרי אינטרנט ברמה גבוהה אפשרית גם למי שלא מעוניין ללמוד שפות תכנות.

איש מקצוע בתחום בניית אתרים נהנה גם מהחופשיות שקיימת בתחום,  יש אפשרות לעבוד מכל מקום שרוצים ואין תלות במקום מסוים, עבודה בתחום נכנסת לקטגוריה של מה שנקרא נוודות דיגיטלית ששייכת  לעולם החדש שרק ילך ויצמח. כל מה שצריך כדי לתת שרות בתחום הוא מחשב וחיבור לאינטרנט.

למי מיועד קורס בניית אתרים אונליין –

קורס בניית אתרים אונליין יכול להתאים לאנשים המעוניינים בקריירה בתחום האינטרנט, תחום שמאפשר עבודה  כשכיר בחברות דיגיטל שנותנות שרות ללקוח בשיווק ומיתוג העסק ועשוי גם להתאים למי שמעוניין לפתח קריירה עצמאית כנותן שרות בתחום.

קהלי יעד נוספים שקורס בניית אתרים יכול לקדם להם את הקריירה הם אנשים ששוקלים הסבת מקצוע או הוספתקורס בניית אתרים יכול לקדם את הקריירה לאנשים ששוקלים הסבת מקצוע או הוספת כלי שימושי לארגז הכלים כלי שימושי לארגז הכלים שלהם כמו אנשים שעוסקים בתחומי ההיי טק, עיצוב גרפי, עריכת וידאו ועוד.

הקורס נותן גם ידע לבעלי עסקים שמעוניינים לבנות אתר לעסק שלהם ולא יודעים איך להתחיל. ידע בתחום שלא מפסיק לצמוח יכול לתרום לכל מי שמעוניין להפוך את התחום לקריירה מרכזית או לקריירה משנית. קורס בניית אתרים אונליין יכול להתאים גם למי שכבר יש לו ניסיון, ידע ורקע בתחום, אך רוצה להעשיר את הידע הקיים ולהוסיף מקצוע נוסף כדי להגדיל את כמות הלקוחות ואת אחוז ההכנסות שלו. כמובן שמדובר בתחום שרק מי שזה באמת מעניין אותו צריך ללמוד אותו.

תנאי קבלה לקורס בניית אתרים אונליין–

המעוניינים להתקבל לקורס בניית אתרים ידרשו לעבור ראיון  קבלה ולהראות זיקה לעבודה על מחשב ויחד עם זאת להראות ידע בשפה האנגלית. ישנם מכללות שבנוסף לכך יערכו גם מבחני התאמה  ובמקרה והמועמד נכשל יתאפשר לו לעבור קורס הכנה מקדים.

מה לומדים בקורס?

הידע שרוכשים בקורס בניית אתרים הוא מאוד מעשי ויסייע לניהול אתרים באופן שותף, הלימודים בקורס מגווניםהידע שרוכשים בקורס בניית אתרים הוא מאוד מעשי ויסייע לניהול אתרים באופן שותף מאוד וכוללים נושאים הקשורים למחשוב ולנושאים שנוגעים בפן העיצובי, עולם השרתים והאחסון, התאמה בין האתר לאחסון מתאים עבורו, צרכים של גולשים באינטרנט, אפיון חווית משתמש, מערכות בניית האתרים השונות כמו וויקס וורדפרס, עקרונות לעיצוב אתרים, תחזוקת אתרים וקידום אתרים בסיסי.
בנוסף,  התלמידים בקורס יעבדו על יצירת תיק עבודות משלהם שיוכל לעזור להם לאחר הקורס למציאת עבודה או הצגת התיק עבור הלקוחות.

איזה תעודה מקבלים לאחר קורס בניית אתרים אונליין?

לבוגרי הקורס בניית אתרים אונליין תוענק תעודה בתנאי שעמדו שתנאי החובה של הקורס הכוללים השתתפות פעילה בשיעורים, הגשת עבודות ופרוייקט גמר והצלחה במבחנים המסכמים.

כמה עולה קורס בניית אתרים?

עלות הקורס משתנה בין מכללה למכללה ותלויה בהיקף השעות של הקורס ומהי המתכונת בהם לומדים התלמידים האם הוא פרונטלי או מקוון.  במתכונת פורמלית המחירים יכולים לנוע בין 3000 ₪ לקורס של 60 שעות ולבין 10,000 שח לקורסים של 140 שעות ומעלה .רוב המכללות מאפשרות גם לימודים מקוונים לאותם קורסים פרונטליים ובמתכונת מקוונת תינתן הנחה בסביבות ה15% .

מהם היתרונות של קורס בניית אתרים אונליין?

  1. גמישות– בשונה מקורסים פרונטליים, את קורס בניית אתרים אונליין תוכלו לעשות מכל מקום ובכל זמן שמתאים לכם. יש מסגרות שמאפשרות לצפות בהקלטות של הקורס ולא להיות נוכחים בכל השיעורים וזה כמובן יתרון לכל מי שמשלב את הלימודים שלו עם עבודה נוספת.
  2. מחיר– קורסים אונליין נחשבים לרוב ליותר זולים בהשוואה לקורסים המועברים בכתה בשיטה הקלאסית.
  3. תנאי קבלה – לרוב תנאי הקבלה בקורסים מהסוג הזה מקלים יותר וכמעט כל אחד יכול להירשם לקורס בניית אתרים אונליין.

כמובן שיש לזה גם חסרונות בהיבט שלא תמיד אפשר להעמיק את התוכן לרמה שרוצים וזה משהו שצריך לקחת בחשבון לפני ההרשמה.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס בניית אתרים אונליין? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם כולל מענה על שאלות והכוונה מקצועית. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים