האקדמיה ליופי בעפולה – בואו ללמוד קורס עם ביקוש מתמיד

תוכן עניינים

אם את מחפשת מקצוע לחיים, מקצוע שכל הזמן מתקדם אל עבר פסגת הטכנולוגיה, מקצוע שהדרישה אליו כל הזמן רק עולה, מקצוע שיאפשר לך מגוון עצום של אפשרויות תעסוקה ואפשרות להתפרנס בכבוד, מקצוע מרתק, מעניין וכיפי, יכול מאוד להיות שמקצועות היופי והאסתטיקה הם בדיוק  בשבילך. בשורות הבאות נציג בפנייך את כל מה שצריך לדעת על אחת האקדמיות המובילות בישראל ללימוד מקצועות היופי – האקדמיה ליופי בעפולה.

האקדמיה ליופי בעפולה אשר נוסדה ב 1999 מגבשת תחת שמה מרכז מוביל  לציוד קוסמטי  בעל  קומפלקס  רחב ומעוצב, אתר אינטרנט  העוסק במכירות לעוסקים בתחום הקוסמטיקה ומוסד לימודי  אשר  משביח את תלמידיו כיצד להיות אנשי מקצוע מיומנים בתחום הקוסמטיקה  והיופי ואיך להקים, לבנות ולהוביל עסק מצליח ומשגשג בתחום.

באקדמיה ליופי בעפולה ניתן למצוא  מגוון רחב של קורסים במקצועות היופי תוך כדי ליווי אישי ופיתוח העסק כעצמאי.  מבחר הקורסים באקדמיה ליופי בעפולה הוא רחב, צוות ההוראה בבית ספר בעל ניסיון רב ברמה הארצית והבינלאומית ומעביר את נושאי הלימוד במקצועיות ואכפתיות עבור התלמידים.  האקדמיה ליופי בעפולה מספקת בית חם לחובבי תחום האסתטיקה והיופי ומכשירה את תלמידיו ועוזרת להם להפוך האהבה למקצוע.

מסלולי הלימוד באקדמיה ליופי בעפולה –

  • לימודי איפור מקצועי – הקורס מכשיר את התלמידים במיומנויות רחבות בשיטות האיפור המקצועי ורכישת מקצוע כמאפר.                                                                                                                          נושאי הלימוד בקורס כוללים מבוא לעולם האיפור, מורפולוגיה של הפנים, תורת הצבעים, סוגי הצללות, איפורהאקדמיה ליופי בעפולה אשר נוסדה ב 1999 מגבשת תחת שמה מרכז מוביל  לציוד קוסמטי טבעי, איפור כלות ועוד. עם סיום הלימודים תוכלו להשתלב מגוון של מסלולי עבודה, לעבוד בתור עצמאיים או שכירים, בהפקות, איפור לאירועים כמו חתונות ועוד.
  • לימודי איפור קבוע – בקורס זה התלמידים ילמדו כיצד להשתמש עם המיכשורים המתקדמים  להחדרת פיגמנטים של צבע באופן עיוני ומעשי ואיך להדגיש את תווי הפנים של האישה.
    נושאי הלימוד בקורס הם מהו איפור קבוע, יתרונות של איפור קבוע, תורת הצבעים, שלבי הביצוע, תיקוני שפתיים, גבות ועיניים.
  • לימודי עיצוב תסרוקות – הקורס מקנה עבור תלמידיו יכולות בעיצוב תסרוקות ללא מעצב שיער. בקורס נלמדים הנושאים כמו הכרת סוגי השיער השונים, התאמת התסרוקת למבני פנים ושיטות עבודה פרקטיות לעיצוב התסרוקות.  הקורס מיועד לאנשים העוסקים בתחום הקוסמטיקה והיופי אשר מעוניינים לקבל כלי נוסף שיהפוך אותם לאנשי מקצוע טובים יותר.
  • קורס קוסמטיקה – הקורס מתעסק בכל עולם הטיפוח ושיקום הגוף והפנים. הקורס הינו קורס מקיף ובו ירכשו התלמידים יכולות מקצועיות אשר יאפשרו להם לטפל בקהל הרחב ובכל סוגי העור ובעיותיו.                          נושאי הקורס הם אבחון העור, ניקוי העור, עיסוי העור, הוצאת קומונים ושימוש במכשירים והתכשירים השונים.
  • לימודי בניית ציפורניים – תעשיית בניית הציפורניים נמצאת בצמיחה ובוגרי הקורס ירכשו לעצמם מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה רבות הן כשכיר והן כעצמאי.   הקורס נותן כלים עדכניים על טכניקות הנפוצות בתחום  בניית הציפורניים ברמה הבינלאומית.                                                                                                 נושאי הקורס יכללו נושאים כמו הדבקת ציפורניים ומניקור, קישוטי ציפורניים, ושעווה לחלקי הגוף.
  • לימודי פדיקור ומניקור רפואי – מדובר באחד המקצועות הכי מבוקשים בשנים האחרונות, מקצוע שהדרישהבקורס זה התלמידים ילמדו כיצד להשתמש עם המיכשורים המתקדמים  להחדרת פיגמנטים של צבע באופן עיוני ומעשי ואיך להדגיש את תווי הפנים של האישה אליו עולה בכל הארץ, הן באופן פרטי והן במכונים מקצועיים. באקדמיה ליופי בעפולה ניתן ללמוד את כל הנושאים הנדרשים להכשרה בפדיקור ומניקור רפואי.  טיפול באנשים הסובלים מהבעיות השונות כגון ציפורן חודרנית, יבלות, פטריות וכו'  הקורס מותאם לדרישה המקצועיות הבינאלומיות ומועבר על ידי מורות מוסמכות  בעלות ניסיון רב בהדרכה ובטיפול.  נושאי הקורס הם פדיקור רטוב ויבש, טיפול בחולי סכרת, עיסויים רפואיים, פטרת הציפורנים, מניקור אמריקאי וחיטוי המכשור.
  • לימודי עיסוי שוודי הוליסטי – הקורס מכשיר מעסים מקצועים בשיטת עיסוי שוודי הוליסטי ומקנה להם כלים שימושיים ע"י טכניקות העיסוי. הבוגרים יוכלו להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה כמו מכוני ספא, מרכזי רפואה משלימה, מרכזי הכנה ללידה, מרכזי ספורט וגם באופן עצמאי על ידי פתיחת קליניקה משלהם.    נושאי הלימוד בקורס הם אנטומיה, השפעת העיסוי על הגוף תשאול המטופל, עיסוי באבנים חמות, כוסות רוח ואתיקה מקצועית.

בתחום הקוסמטיקה והיופי ישנם תמיד שינוים, אלמנטים מסוימים יוצאים מהאופנה וטרנדים חדשים נכנסים  לכן בעלי מקצוע חייבים תמיד להישאר עם היד על הדופק ולהיות מעודכנים, לשם כך האקדמיה ליופי בעפולה  מקיימת גם השתלמויות  וסמינרים באופן קבוע.

איך בוחרים קורס ממקצועות הביטוי?

ובכן, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. קודם כל חשוב להבין האם יש לכם כבר ידע בתחום או שאתם מחפשים להעשיר את עצמכם. במידה וכבר למדתם משהו ואתם עוסקים במקצוע, חשוב להבין מה בעצם ישפר את הידע שלכם, מה מעניין אתכם ומה יספק לכם גם הכנסה נוספת ויגדיל את מעגל הלקוחות שלכם.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על מקצועות היופי והביוטי באקדמיה ליופי בעפולה? דרך האתר Limudim index תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם ללא יוצא מן הכלל. נשמח לסייע לכם ולענות על כל שאלה, כך שכל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים