קורס תלת מימד

תוכן עניינים

קורס תלת מימד הינו קורס אשר ממקצע את כל מי שעוסק בתחום המחשבים ליצור אנימציות וסרטונים כאלה ואחרים בתלת מימד. מדובר על מקצוע מאוד מבוקש, במיוחד עם התפתחות עידן הפייסבוק בחודשים האחרונים והחזון העתידי שלהם. כמו כן, קורס תלת מימד מתאים גם כאשר אנחנו רוצים למכור מוצר כלשהו, באמצעות סרטון תלת מימד אנו נציג את הסרטון מכל הזוויות שלו באמצעות תלת מימד. קורס תלת מימד מעניק לנו ידע רב ואנו צריכים לנצל את הידע הזה כדי למכור את התוצר הטוב ביותר. היום יש לא מעט חברות מובילות אשר נעזרות בבוגרי קורס תלת מימד עבור מערכות חדשות כמו GPS, Waze, חברות לייצור טבעות ועוד.

מה לומדים?

קורס תלת מימד מתחלק למסלולים שונים בתחום, תוכלו ללמוד עריכה ועיצוב גרפי, תוכלו ללמוד תוכנות תלת מימדמה לומדים בקורס תלת מימד שונות, הפקה ועוד. כאשר אתם בוחרים את מוסד הלימודים בו תעבדו עליכם לקחת בחשבון מהו הנתיב בו אתם רוצים לעבוד. יש קורס 3DMAX לדוגמא, התוכנה הזאת משמשת עסקים וארגונים שונים לעיצוב המוצר. התוכנה משלבת עבודה מול מצלמה לצורך הנפשה והדמיה דיגיטלית. יש קורסים של AutoCAD אשר יותר נוגע לשרטוטים ותכנוני בנייה או יצירת תוצר דוגמא לצורך מכירה. ישנו קורס LightWave אשר באמצעות תוכנה נוכל להפיק סרטים ותמונות של תלת מימד, בקורס זה נלמד על שימוש בתוכנה. יש עוד תוכנה פופולרית בשם Maya, מדובר על תוכנה ליצירת אנימציה והדמיה ממוחשבת. התוכנה מאוד פופולרית בשוק והיא מתאימה לעיצוב ממשקים, מוצרים, אתרים, עבור עבודות בנייה ועיצוב, עבור תעשיית הקולנוע ועוד. יש היום קורסים אשר סובבים רק סביב התוכנה הזאת. אם הז'אנר שלכם הוא קורס תלת מימד אשר נוגע לתכשיטים, הקורס אותו אתם צריכים לבחור יהיה קורס Rhino 3D אשר מיועד באמת עבור מעצבי תכשיטים ומכירתם באמצעות הדמייה. ישנן עוד לא מעט תוכנות אותן תוכלו ללמוד כמו Blender, SketchUp ועוד. היתרון של קורס תלת מימד הוא שאתם יכולים ללמוד באופן מקיף את שיטות העבודה השונות.

במהלך קורס תלת מימד אנו נלמד באופן שונה בהתאם למוסד הלימודים שבחרתם. יש מוסדות לימודים אשר יעשו באפקטים, פוטושופ, עיצוב מוצר, עיצוב חלל מסחרי, מסלול אנימציה ועוד. יש מסלולים אשר יתפרשו על כמה חודשים ויש מסלולים אשר יערכו למעלה משנתיים. השאלה היא האם אתם רוצים ללמוד את הנושא באופן מקיף או באופן ספציפי. ברגע בו תענו על השאלה הזאת יהיה לכם הרבה יותר פשוט לבחור את מוסד הלימודים שלכם. אלו התכנים אשר לומדים בקורס: תאורה, תנועה בחלל, שרטוט, משטחים, גיאומטריה מרחבית, יצירת חתכים דינמיים, הבעות פנים, רינדור, טכניקות מידול, בניית חומרים וטקסטורות ועוד.

מסלולים

יש מסלולים שונים עבור קורס תלת מימד, הנה חלק מהמסלולים הפופולריים במוסדות הלימודים. המסלול הסטנדרטי הוא לימודי תוכנה פעמיים בשבוע. במסלול זה אנחנו ניגע באופן מקיף בתחום של תלת מימד, מבוא לאומנות, אנטומיה ועריכה. המסלול המורחב יהיה שלוש פעמיים בשבוע והוא יכלול טכניקות נוספות אשר מתאימות לאנימטורים. הקורס כולל עוד אלמנטים בתחום האומנות ומרצים שונים שיגיעו אליכם. המסלול הבא הוא מסלול משולב, 3 פעמים בשבוע בו לומדים גם אנימציה וגם מדיה דיגיטלית. המסלול המורחב ביותר יהיה 4 פעמים בשבוע, הוא יכלול את כל האלמנטים שציינו עד אתה בשילוב טכניקות נוספות לאנימטורים.

תנאי קבלה

על מנת שתוכלו להתקבל ללימודי תלת מימד יהיה עליכם לעבור ראיון אישי. חלק ממוסדות הלימודים ידרשו בגרות מלאה ואנגלית ברמה גבוה. חלק מהמקומות יתנו את הכניסה שלכם לקורס רק לאחר שתעברו מבחן כלשהו או שיש לכם ניסיון קודם. תנאי הקבלה משתנים בהתאם למוסד הלימודים ובהתאם לקורס אותו בחרתם. שכר הלימודים בקורסים של תלת מימד ינועו בטווח ה 2,000 ש"ח עד 14,000 ש"ח עבור מסלולים שנתיים.

מה קורה בתום הלימודים?

מה חשוב לבדוק לפני שנרשמים לקורס מזכירה רפואית בצפוןברגע בו סיימתם את הקורס יש לכם הרבה מקומות אשר ישמחו להעסיק אתכם. עם סיום הקורס תוכלו להתחיל להתברג לחברות שונות אשר מעניקות מענה לעסקים שונים אשר זקוקים לאנשים בתחום. לדוגמא, יש לא מעט משרדי אדריכלות אשר מחפשים בוגרי קורס תלת מימד. כמו כן, יש חברות הייטק שונות אשר תוכלו ללמוד אצלן וגם לעבוד. ברגע בו אתם צוברים מספיק ניסיון תוכלו אפילו להתחיל מסלול עצמאי בתחום הזה, שם הכסף הגדול. תוכלו להמשיך את הלימודים שלכם לתוך תואר אקדמי באנימציה, הקורס אותו עשיתם יחסוך לכם שעות אקדמיות. השכר אותו תקבלו בתום הקורס משתנים בהתאם למקום העבודה, אבל אל תצפו להרים וגבעות רק כאשר יצאתם מהלימודים. השכר אותו מקבלים בדרך כלל בהתחלה לא עולה על 8,000 ש"ח. עם זאת, ברגע בו אתם צוברים ניסיון ויש לכם תיק עבודות מכובד כך גם המשכורת שלכם תעלה ותהיו יותר נחשקים בשוק. המשכורות יכולות לעלות עד 13,000 ש"ח עם צבירת הניסיון

 

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים