קורס תואר שני במשפטים עם ציונים טובים

תוכן עניינים

תחום המשפט מתאים לאנשים שמעריכים צדק. לימודי תואר שני במשפטים מאפשרים עיסוק בתחום שכרוך באחריות חברתית רבה, אבל התגמול גדול עוד יותר. אם כבר סיימתם תואר ראשון במשפטים, תוכלו די בקלות להמשיך למסלול של תואר שני במשפטים. ניתן גם לשלב את התואר עם תארים נוספים כמו למשל תואר במשפטים יחד עם מנהל עסקים, תואר במשפטים עם חשבונאות, כלכלה ועוד. המשך לתואר שני יפתח בפניכם המון דלתות מבחינת הקריירה שלכם וזה לא ממש משנה אם כבר הספקתם להשתפשף בתחום או שעדיין לא.

לאנשים שמעוניינים לקדם את הקריירה המשפטית שלהם, המתכון להצלחה הוא המשך לימודים לתואר שני, והמרכיב העיקרי להצלחה הוא לימודים שמספקים את כל הידע הנדרש. הנה חמישה אלמנטים של יישום לימודי תואר שני במשפטים שתמיד צריך לקחת בחשבון.

החלטה על מרכז הלימודים המתאים ללימודי תואר שני במשפטים

ראשית יש להבין שאנשים שמעוניינים ללמוד תואר שני במשפטים, צריכים לברר איזה מרכז לימודים הכי מתאים להם.

כאשר אתם מקבלים את ההחלטה שלכם, עליכם לשקול את המיקום, המוניטין של מרכז הלימודים, שכר הלימודמה המיומנויות הנרכשות בלימודי תואר שני במשפטים והיסטוריה של ציונים טובים שתלמידים קודמים השיגו. לפני שאתם נרשמים ללימודי תואר שני במשפטים, שווה לבדוק כמה אופציות, להשוות בין כמו מוסדות לימוד, לבדוק מה התואר יצריך מכם במהלך הלימודים, וזאת משום שרוב האנשים שבוחרים להמשיך לתואר שני במשפטים כבר עובדים במקום עבודה מסודר, עושים סטז‘, מנהלים חיים עצמאיים ולכן יש ללימודים הללו השלכות.

תנאי קבלה כלליים

תנאי הקבלה הכלליים ללימודי תואר שני במשפטים הם תואר ראשון רלוונטי ויכולת שפה מעולה. המשמעות של תואר ראשון רלוונטי תלויה במרכז הלימודים. חלק ממרכזי הלימוד דורשים במפורש רק תואר ראשון במשפטים. אחרים גמישים יותר ומקבלים תואר ראשון במדעי החברה או מדעי הרוח, אבל עם לימודים שכללו קורסים במשפטים.

מרכזי לימוד אחרים מקבלים תעודות בהנדסה, מדעי הטבע, פיננסים וכן הלאה, כל עוד התואר השני מתמקדמה המסמכים הדרושים לתואר שני במשפטים במשפטים בתחום זה. דוגמאות לתארים כאלה הן משפט סביבתי, משפט פיננסי, משפט רפואי או תחומי לימוד דומים. האמת היא שמרכזי הלימוד עשויים להעדיף שיהיה לכם תואר שאינו משפטי במקרה של תוכניות לימוד כאלה.

מסמכי בקשה לתואר שני במשפטים

תשומת לב למסמכי בקשה ללימודי תואר שני במשפטים היא היבט עיקרי, כי הביורוקרטיה עדיין חשובה ולא ניתן לשנות אותה. רוב המסמכים החוזרים על דפי הקבלה לתוכניות לימודי משפטים הם:

  • תעודת קורס בסיס מוכר
  • העתק תעודת זהות
  • ציוני תואר ראשון
  • תעודות לימודי שפות
  • קורות חיים שמעידים על הסמכה מקצועית רלוונטית
  • הצהרה אישית
  • התייחסות אקדמית אחת
  • הצעת מחקר.

מסמכים אלו עשויים להשתנות בהתאם לתוכניות לימודי תואר שני במשפטים ולמרכז הלימודים, לכן תמיד כדאי לבדוק אותם בקפידה בדף התוכניות ללימודים ולהתחיל לאסוף אותם מראש.

דרישות מיוחדות

מרכזי לימוד מציבים דגש רב על ניסיון בעבודה או התנדבות בתחום רלוונטי. באופן אידיאלי, תלמידי תואר שני במשפטים צריכים כשנתיים של ניסיון מקצועי רלוונטי, שיכול לכלול גם פרויקטים במחקר. הניסיון אינו חייב להיות בהכרח במגזר המשפטי.

כך, לדוגמא, עבור תואר שני בתחום זכויות אדם, יתכן שתידרשו להציג ניסיון עבודה בארגוני זכויות אדם, ואילו עבור תואר שני במשפט מסחרי תידרשו להציג ניסיון עבודה במגזר העסקי.

קורסי הכנה ותעודות בוגרים

לתלמידים שלא סיימו תואר ראשון במשפטים, חלק ממרכזי הלימוד עשויים לדרוש קורס הכנה, כדי שתהיו באותההאם ישנן דרישות מיוחדות ללימודי תואר שני במשפטים רמה כמו שאר הסטודנטים.

תלמידים שמעוניינים להרשים בתהליך הקבלה ללימודי תואר שני במשפטים, ולהציג רמת עניין במומחיות במשפטים, יכולים גם לקחת כמה קורסים לאחר תואר שיסייעו להם להתמחות בתחומי משפטים מסוימים לאחר תואר ראשון במשפטים.

עלות תואר שני במשפטים

שכר הלימוד הנדרש לתואר שני במשפטים, עם קורס חדשנית עסקית, עומד על 41,960 ₪. כל קורס במסגרת התואר מתומחר בעלות של 2,310 ₪, עם הנחיה רגילה. יש הבדל כמובן בין עלות תואר שני במשפטים במוסד כמו אוניברסיטה לבין עלות תואר שני במשפטים במכללה, שם העלויות גבוהות יותר. גם כאן ניתן להגיש בקשה לקבלת מלגה.

שכר הלימוד נקבע על ידי המועצה להשכלה גבוהה, ויש לשלם אותו במהלך שנת הלימודים הראשונה, בתוכנית לימודים שנמשכת שנתיים. חלק ממרכזי הלימוד דורשים תשלום מקדמה בשיעורים ובתנאים שמשתנים בין המרכזים.

שכר לימוד זה נכון ללימודי תואר שני במשפטים ללא תזה, ותלמידים שמעוניינים להירשם ללימודים עם תזה, יידרשו לשלם שכר לימוד גבוה יותר, בהתאם לתנאי מרכז הלימודים שאליו הם נרשמים.

רוצים לקבל מידע נוסף על לימודי תואר שני במשפטים? דרך האתר Limudim-index תוכלו לקבל את כל המידע אותו אתם מחפשים וכך לקבל החלטה מושכלת ומקצועית לגבי המשך הקריירה שלכם. נשמח לסייע לכם וללוות אתכם בתהליך ובאחת ההחלטות הכי חשובות בחיים שלכם. כעת, כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם במהרה.

גיל פנקו
גיל פנקו

אנו מתמקדים בפיתוח תכניות לימוד מקיפות ומעודכנות, המועברות על ידי מורים מנוסים ומומחים בתחומם. הלימודים במרכז שלנו מתאפיינים בשילוב של תיאוריה ופרקטיקה, כדי להבטיח שהסטודנטים יקבלו את הכלים הנדרשים להצלחה בשוק העבודה.

אהבתם? שתפו את המאמר!
073-3753289
רוצים ייעוץ והכוונה ללימודים ללא עלות? השאירו פרטים